Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche 997 GT3 facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
    De centrale moer is misschien toch wel een stapje terug...het aanbod aftermarket wielen zal beperkt zijn waardoor prijzen hoog blijven.
    Naaaaah. BBS Rennsport E88 in 19" goudkleurig Al/Mg-legering velghart en gepolierd gesmede edelstalen velgring.

Comment

• amai, hebben wij chance

Porsche loves me. I’m certain of it. How did I come to this audacious conclusion? My 25th birthday is October 15th, 2010. Porsche will begin selling the new 911 GT3 in October of 2010, and what better way to commemorate my quarter century than giving America the most powerful GT3 yet?
      De Amerikanen moeten nog wachten tot eind 2010 eer ze ene kunnen bestellen. In Europa worden ze geleverd vanaf mei

Comment

• ...en op hunne 88 octaan naft zal da spel zeker ook geen 435 pk leveren
        Porsche 996 GT3 RS
        Porsche 964 RS
        BMW ///M3 e30
        Mercedes c250 CDI AMG
        www.flamebox.be

Comment

• Moet ook ni, t eerste wa die mannen doen is daar ne supercharger op vijzen

Comment

• ...I hate Americanzzzz

Porsche 996 GT3 RS
            Porsche 964 RS
            BMW ///M3 e30
            Mercedes c250 CDI AMG
            www.flamebox.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              Moet ook ni, t eerste wa die mannen doen is daar ne supercharger op vijzen
              Of 2 turbo's

En van die bling bling velgen ...

Comment

• Hoe zit dat trouwens met "bottoming out" op zo een kar? Aangezien die globaal lager ligt, kan het niet zijn dat je zelfs met een noselift bij bepaalde drempels gaat schrapen met de onderkant van de auto tussen de 2 assen ergens ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                  ir_fuel, gaat die nieuwe GT3 van jou even snel geleverd worden als die S die je eerst besteld had? Anders moet je die T-... in je signature eens aanpassen hééé...
                  How how, ni zo rap van stapel lopen. Er is nog niks getekend voor ne GT3
                  Moest het gebeuren zou de levertijd ongeveer dezelfde zijn ja.
                  Eerst officiële prijzen zien, dan nadenken

Comment

How how, ni zo rap van stapel lopen. Er is nog niks getekend voor ne GT3
                    Moest het gebeuren zou de levertijd ongeveer dezelfde zijn ja.
                    Eerst officiële prijzen zien, dan nadenken
                    Tja zo een GT3 is natuurlijk nog andere koek hé

Comment

Alvast nen dikke proficiat... (ik ben den eerste)
                      Nee dat bent u niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                        Nee dat bent u niet
                        Kalmte kan u redden

Comment

Kalmte kan u redden
                          Qué ?

Comment

Kalm... Gij zou beter beginnen stressen gij...

Ge moet nog een nieuwe kleur kiezen want in het bruin zou ik die GT3 nie pakken denk ik...
                            ik wil geel.

maar dan mag ik thuis nimeer binnen peis ik

Comment

Kalm... Gij zou beter beginnen stressen gij...

Ge moet nog een nieuwe kleur kiezen want in het bruin zou ik die GT3 nie pakken denk ik...
                              Haha, da heb ik hem ook al gezegd ...

Ik zou wakker liggen enkel al voor die kleur

Comment

• Inderdaad enige reden waarom hij die GT3 zou moeten nemen is zodat het geen bruine meer is.

Comment

ik wil geel.
                                  Gaan met die banaan !

Comment

Geel ... Ooit ging ik mijn Ibiza Evo2 ook es in het geel nemen... Ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb, marginaalste kleur ooit

Pak ne keer een witte hééé
                                    Das weer te comercieel hé da wit , IEDEREEN neemt da

Comment

• En aan zwart zou den Bert teveel verdienen

Comment

En aan zwart zou den Bert teveel verdienen
                                        Uni zwart

Comment

Geel ... Ooit ging ik mijn Ibiza Evo2 ook es in het geel nemen... Ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb, marginaalste kleur ooit

Pak ne keer een witte hééé
                                          Beste kleur is lichtgrijs.

Comment

Working...
                                          X