Oorspronkelijk geplaatst door iricky
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes E-klasse
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenTot eind dit jaar/ begin volgend jaar wachten? Dat is zot lang...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenTja, ze gaan niet speciaal voor hem een 250 CDI met 7G maken he.
Of wat bedoelt U hiermee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door filip.dewitte2@telenet.be Bekijk BerichtenVoor iemand anders wel misschien?
Of wat bedoelt U hiermee?
Het is nogal logisch dat je moet wachten tot een wagen op de markt is voordat je hem kan kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWas een reactie op Iricky zijn verontwaardiging.
Het is nogal logisch dat je moet wachten tot een wagen op de markt is voordat je hem kan kopen.
Maar het gezegde gaf zo wat de indruk dat ze dit voor iemand anders wel zouden doen...
Er staat al een prototype op het salon van Geneve, maar de eigenlijke productie laat nog een tijdje op zich wachten! Spijtig maar helaas!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door filip.dewitte2@telenet.be Bekijk BerichtenIk ben ook voorstander van een consolevrije pook : een heel ander ruimtelijk gevoel!
Bovendien heb je extra opbergruimte. En ook een handiger en snellere bediening. Van P naar D doe je met één klik, terwijl de pook van P naar D brengen iets langer duurt. Met de pook moet je ook eerst terug van D naar P vooraleer je de sleutel kan uittrekken. Met de stuurhendel kan je de sleutel gewoon uittrekken en de auto komt automatisch in P stand.
Misschien allemaal niet spectaculair, maar toch enkele aangename voordelen.
Gisteren kreeg ik nog een mailtje binnen van MB Brussel (via de dealer) met de melding dat de levering van mijn bestelde 250CDI met 7G-Tronic waarschijnlijk toch pas voor december 2010 of januari 2011 zou zijn. Ze hebben overleg gepleegd met MB Duitsland en de levering voor september zou onzeker en zelfs onwaarschijnlijk zijn, zoals aangekondigd in de pers. Ze vroegen me of ik toch nog zo lang wilde wachten. Ik heb nu al van eind oktober vorig jaar mijn wagen ingeleverd met defecte injectoren. Als ik dan 6 maanden of een jaar moet wachten, daarop zal het wel niet meer aankomen.
Ik heb bevestigd dat ik toch maar zal wachten tot deze beschikbaar is, de vervloekte E200CDI ten spijt. Ik het het er voor over om te kunnen beschikken over de wagen die ik uiteindelijk echt wou : de 250CDI met de versnellingsbak van de toekomst (én een verbuik van 4.9 liter ipv 5.8 en een CO2 uitstoot van amper 129 ipv 154). Ik vind het echt de moeite waard om zo lang te wachten.
We zullen die 200CDI dan nog maar enkele maanden extra huren...
Ok, het is een wat traag model zonder veel rijbeleving, maar er was een tijd dat dit waarden waren van de topmodellen. Een top boven de 200 was toen uitzonderlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenTja, ze gaan niet speciaal voor hem een 250 CDI met 7G maken he.sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk BerichtenOp autobild staat een vergelijking tussen de E63 amg en de 200cdi, op 1000km scheelde het 13 minuten. En een hele hoop benzine.
Ok, het is een wat traag model zonder veel rijbeleving, maar er was een tijd dat dit waarden waren van de topmodellen. Een top boven de 200 was toen uitzonderlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenIk had geen weet van het feit dat de 250 CDI pas zo laat met de 7-G tronic bak leverbaar zou worden,
Ik heb het (zoals hier boven vermeld) vernomen van MB Brussel, die gisteren hiervoor contact opgenomen heeft met MB in Duitsland.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten250 is dezelfde motor en is niet bepaald stiller
Comment
-
Heb vandaag achter een E250cdi gestaan aan de rode lichten en ik was verbaasd dat ik 'm zo simpel voorbij kon steken,volgende rode lichten stond 'm naast me en eens het licht op groen ging ik er zo snel van weg,niet normaal,is toch maar 27 pk verschil
Nochtans deed de kerel teken dat 'm eens wou optrekken.
Had niet verwacht dat er zoveel verschil ging zijn tussen ons.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtenmijn vader zit ook op gemiddeld 7 à 8 liter met zijn S 320 CDI. Maar dat is wel een 6-in-lijn.
Is uw vader zijne nog niet verkocht?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk BerichtenHeb vandaag achter een E250cdi gestaan aan de rode lichten en ik was verbaasd dat ik 'm zo simpel voorbij kon steken,volgende rode lichten stond 'm naast me en eens het licht op groen ging ik er zo snel van weg,niet normaal,is toch maar 27 pk verschil
Nochtans deed de kerel teken dat 'm eens wou optrekken.
Had niet verwacht dat er zoveel verschil ging zijn tussen ons.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenVolgens mijn garagist is de opvolger, de V6 (maar dan nog met benaming 320 cdi) dorstiger als de 6 in lijn.
Is uw vader zijne nog niet verkocht?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenEn die problemen zijn al lang (oktober 2009) verholpen
Bij mercedes België zeggen ze wel dat ze opgelost zijn.
Comment
Comment