Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
    Tot eind dit jaar/ begin volgend jaar wachten ? Dat is zot lang...
    Ik weet het : het is echt nog héél lang, het knaagt ook wel!!! Maar ik zal er nadien dubbel van genieten...!! Wees daar maar zeker van.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
      Tot eind dit jaar/ begin volgend jaar wachten ? Dat is zot lang...
      Tja, ze gaan niet speciaal voor hem een 250 CDI met 7G maken he.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Tja, ze gaan niet speciaal voor hem een 250 CDI met 7G maken he.
        Voor iemand anders wel misschien?
        Of wat bedoelt U hiermee?

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door filip.dewitte2@telenet.be Bekijk Berichten
          Voor iemand anders wel misschien?
          Of wat bedoelt U hiermee?
          Was een reactie op Iricky zijn verontwaardiging.

          Het is nogal logisch dat je moet wachten tot een wagen op de markt is voordat je hem kan kopen.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            Was een reactie op Iricky zijn verontwaardiging.

            Het is nogal logisch dat je moet wachten tot een wagen op de markt is voordat je hem kan kopen.
            UIteraard, het is logisch dat men moet wachten tot dat de wagen in productie gaat.
            Maar het gezegde gaf zo wat de indruk dat ze dit voor iemand anders wel zouden doen...
            Er staat al een prototype op het salon van Geneve, maar de eigenlijke productie laat nog een tijdje op zich wachten! Spijtig maar helaas!

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door filip.dewitte2@telenet.be Bekijk Berichten
              Ik ben ook voorstander van een consolevrije pook : een heel ander ruimtelijk gevoel!
              Bovendien heb je extra opbergruimte. En ook een handiger en snellere bediening. Van P naar D doe je met één klik, terwijl de pook van P naar D brengen iets langer duurt. Met de pook moet je ook eerst terug van D naar P vooraleer je de sleutel kan uittrekken. Met de stuurhendel kan je de sleutel gewoon uittrekken en de auto komt automatisch in P stand.
              Misschien allemaal niet spectaculair, maar toch enkele aangename voordelen.

              Gisteren kreeg ik nog een mailtje binnen van MB Brussel (via de dealer) met de melding dat de levering van mijn bestelde 250CDI met 7G-Tronic waarschijnlijk toch pas voor december 2010 of januari 2011 zou zijn. Ze hebben overleg gepleegd met MB Duitsland en de levering voor september zou onzeker en zelfs onwaarschijnlijk zijn, zoals aangekondigd in de pers. Ze vroegen me of ik toch nog zo lang wilde wachten. Ik heb nu al van eind oktober vorig jaar mijn wagen ingeleverd met defecte injectoren. Als ik dan 6 maanden of een jaar moet wachten, daarop zal het wel niet meer aankomen.
              Ik heb bevestigd dat ik toch maar zal wachten tot deze beschikbaar is, de vervloekte E200CDI ten spijt. Ik het het er voor over om te kunnen beschikken over de wagen die ik uiteindelijk echt wou : de 250CDI met de versnellingsbak van de toekomst (én een verbuik van 4.9 liter ipv 5.8 en een CO2 uitstoot van amper 129 ipv 154). Ik vind het echt de moeite waard om zo lang te wachten.
              We zullen die 200CDI dan nog maar enkele maanden extra huren...
              Op autobild staat een vergelijking tussen de E63 amg en de 200cdi, op 1000km scheelde het 13 minuten. En een hele hoop benzine.
              Ok, het is een wat traag model zonder veel rijbeleving, maar er was een tijd dat dit waarden waren van de topmodellen. Een top boven de 200 was toen uitzonderlijk.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                Tja, ze gaan niet speciaal voor hem een 250 CDI met 7G maken he.
                Ik had geen weet van het feit dat de 250 CDI pas zo laat met de 7-G tronic bak leverbaar zou worden,
                sigpic

                www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                  Op autobild staat een vergelijking tussen de E63 amg en de 200cdi, op 1000km scheelde het 13 minuten. En een hele hoop benzine.
                  Ok, het is een wat traag model zonder veel rijbeleving, maar er was een tijd dat dit waarden waren van de topmodellen. Een top boven de 200 was toen uitzonderlijk.
                  Zoals ik vroeger al zei is het ook eerder psychologisch. Misschien is die motor van de 200CDI niet echt overdreven traag, maar het is vooral die trage reactietijd van die 5-trapsautomaat die vervelend is. Het duurt tergend lang voor die versnellingsbak reageert. Komt daarbij nog eens de brullende motor en deze wagen gaat algauw op de zenuwen werken.
                  Last edited by ; 13/03/2010, 19:36. Reden: typfoutje

                  Comment


                  • 250 is dezelfde motor en is niet bepaald stiller

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                      Ik had geen weet van het feit dat de 250 CDI pas zo laat met de 7-G tronic bak leverbaar zou worden,
                      Hoe bedoelt U? Wat hebt U dan vernomen en/of gelezen? En van wie gehoord of waar gelezen?
                      Ik heb het (zoals hier boven vermeld) vernomen van MB Brussel, die gisteren hiervoor contact opgenomen heeft met MB in Duitsland.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                        250 is dezelfde motor en is niet bepaald stiller
                        Klopt! Maar dordat U veel meer koppel hebt, gaat U ongetwijfeld minder op het gaspedaal drukken.

                        Comment


                        • Idd, dat kan wel

                          Comment


                          • Heb vandaag achter een E250cdi gestaan aan de rode lichten en ik was verbaasd dat ik 'm zo simpel voorbij kon steken,volgende rode lichten stond 'm naast me en eens het licht op groen ging ik er zo snel van weg,niet normaal,is toch maar 27 pk verschil
                            Nochtans deed de kerel teken dat 'm eens wou optrekken.
                            Had niet verwacht dat er zoveel verschil ging zijn tussen ons.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                              mijn vader zit ook op gemiddeld 7 à 8 liter met zijn S 320 CDI. Maar dat is wel een 6-in-lijn.
                              Volgens mijn garagist is de opvolger, de V6 (maar dan nog met benaming 320 cdi) dorstiger als de 6 in lijn.

                              Is uw vader zijne nog niet verkocht?

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
                                Heb vandaag achter een E250cdi gestaan aan de rode lichten en ik was verbaasd dat ik 'm zo simpel voorbij kon steken,volgende rode lichten stond 'm naast me en eens het licht op groen ging ik er zo snel van weg,niet normaal,is toch maar 27 pk verschil
                                Nochtans deed de kerel teken dat 'm eens wou optrekken.
                                Had niet verwacht dat er zoveel verschil ging zijn tussen ons.
                                250 CDI is trager dan opgegeven heb ik ondervonden tijdens de testrit, opgegeven voor de automaat was 7.2, ik kwam eerder uit aan 8...

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                                  Volgens mijn garagist is de opvolger, de V6 (maar dan nog met benaming 320 cdi) dorstiger als de 6 in lijn.

                                  Is uw vader zijne nog niet verkocht?
                                  we hebben hem terug van 't net gehaald. Gaan wachten op de nieuwe S

                                  Comment


                                  • Was het met de 350cdi dat er problemen waren met de injectoren? Een maat van me zn baas zou een bestellen, is dat probleem al verholpen?
                                    i 1 2 1/2 6

                                    Comment


                                    • Enkel 220 en 250.

                                      Comment


                                      • En die problemen zijn al lang (oktober 2009) verholpen

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                          En die problemen zijn al lang (oktober 2009) verholpen
                                          Je moet eens op de duitse mercedes fora kijken,er zijn nog steeds problemen met de 220 en de 250.
                                          Bij mercedes België zeggen ze wel dat ze opgelost zijn.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X