Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
    Mooie geste idd. maar was je verplicht een huurauto te nemen want dan komt er toch nog 2.500 euro bij (mei tot september).
    Dat ze huur vragen is ergens normaal : ik mag de vervangwagen gratis gebruiken van december 2009 tot mei 2010 en het is logisch dat ze voor de bijkomende maanden een huurprijs vragen.
    Ik denk dat die 500 euro een billijke huurprijs is, of niet soms.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door filip.dewitte2@telenet.be Bekijk Berichten
      Dat ze huur vragen is ergens normaal : ik mag de vervangwagen gratis gebruiken van december 2009 tot mei 2010 en het is logisch dat ze voor de bijkomende maanden een huurprijs vragen.
      Veel goedkoper ga je niet vinden, of het moet een 2pk zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trango Bekijk Berichten
        Betekent dit dan ook de schakelstick aan het stuur zoals bij de 6 cilinders? Ik neem aan val wel, ze gaan geen pook ontwikkelend speciaal voor de 250CDI. Kan iemand dit bevestigen of iemand van een MB garage hier een uitspraak over doen?

P.S. De 7G tronic bestaat wel al "lang" op de GLK met de kleinere motoren, ik vraag me af waarom het zo lang geduurd heeft, en waarom de E nu blijkbaar een aangepaste versie van de 7G op de 250CDI heeft terwijl de GLK blijkbaar de gewone 7G bak heeft.

P.P.S. Hopelijk komen dan ook de andere opties zoals pneumatische ophanging over van de 6 cilinders naar de 4. Ik vind het vandaag de dag niet kunnen dat bepaalde opties zonder technische redenen enkel voor de grotere cc voorbehouden zijn.
        De verkoper bij de dealer kon er ook niet op antwoorden : hij heeft immers van mij vernomen dat er een 7-traps uitkwam bij de 250CDI. Maar ik ga er nog wel achter aan.
        Het zou logisch zijn dat deze automaat ook met een electronische hendel aan het stuur is en zonder pook op de middenconsole.

Comment

De verkoper bij de dealer kon er ook niet op antwoorden : hij heeft immers van mij vernomen dat er een 7-traps uitkwam bij de 250CDI. Maar ik ga er nog wel achter aan.
          Het zou logisch zijn dat deze automaat ook met een electronische hendel aan het stuur is en zonder pook op de middenconsole.
          Dit najaar krijgt enkel de 250 CDI automaat een kleine onderhuidse facelift met een 7-traps, minder verbruik & lagere CO-uitstoot als gevolg.

Eind 2011 komt er nog een hybride versie bij.
          Last edited by ; 11/03/2010, 19:35.

Comment

Ik hoop ten zeerste van niet, zo'n belachelijk gedoe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
              Ik hoop ten zeerste van niet, zo'n belachelijk gedoe
              Belachelijk gedoe? Ik weet niet wat er daar belachelijk aan is.
              Ik weet dat dat hendeltje aan het stuur zijn voor- en zijn tegenstanders heeft;
              Persoonlijk vind ik het leuk dat de middenconsole vrij is en het hendeltje aan het stuur is heel handig;
              Met een middenpook krijg je nooit de sleutel uit het contact als je niet eerst de pook in P gezet hebt. Met de elektronische stuurhendel kan je gewoon de sleutel uit het contact halen en de auto wordt zo automatisch in P geplaatst.

Comment

Met een middenpook krijg je nooit de sleutel uit het contact als je niet eerst de pook in P gezet hebt. Met de elektronische stuurhendel kan je gewoon de sleutel uit het contact halen en de auto wordt zo automatisch in P geplaatst.

Ik vind dat precies niet zo overdreven handig nochtans

Ik heb liever een pook op de gewone plek, dan heeft mijn rechterhand ook iets om op te liggen of vast te houden

Shit, dat klinkt fout.

Comment

Tuurlijk is dat normaal en voor 500 euro ga je zeker niets beter vinden maar anderzijds als je deze aanloopwagen niet echt nodig hebt dan spaar je toch weer 2.500 euro. Ik bedoel maar zolang het gratis is dan zou ik ook geen alternatief zoeken, als ze geld beginnen vragen dan zijn er misschien wel goedkopere oplossingen (bv auto van de gepensioneerde vader die de wagen toch maar sporadisch gebruikt, .... )

Comment

Ik heb liever een pook op de gewone plek, dan heeft mijn rechterhand ook iets om op te liggen of vast te houden

Shit, dat klinkt fout.
                    Ik zou zeggen zoek u een vriend(in)

Comment

Ik zou zeggen zoek u een vriend(in)
                      5 jaar geleden gevonden

Comment

5 jaar geleden gevonden
                        Die vriend

Comment

• Comment

Shit, dat klinkt fout.
                            Haha! Nah ik heb al in een 350 CGI gereden en je kunt je arm gewoon op de middenarmsteun leggen
                            sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                              Haha! Nah ik heb al in een 350 CGI gereden en je kunt je arm gewoon op de middenarmsteun leggen
                              Ik wil met een pook beslissen of ik vooruit of achteruit ga, niet met een ruitenwisser hendel!

De rechterkant van Benz sturen horen vrij te zijn van knuppels.

Comment

De rechterkant van Benz sturen horen vrij te zijn van knuppels.
                                Komkom, ga wat in je 211 zitten huilen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                  Komkom, ga wat in je 211 zitten huilen.
                                  Mag ik met mijn knuppel gaan spelen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                                    Ik ben ook voorstander van een consolevrije pook : een heel ander ruimtelijk gevoel!
                                    Bovendien heb je extra opbergruimte. En ook een handiger en snellere bediening. Van P naar D doe je met één klik, terwijl de pook van P naar D brengen iets langer duurt. Met de pook moet je ook eerst terug van D naar P vooraleer je de sleutel kan uittrekken. Met de stuurhendel kan je de sleutel gewoon uittrekken en de auto komt automatisch in P stand.
                                    Misschien allemaal niet spectaculair, maar toch enkele aangename voordelen.

Gisteren kreeg ik nog een mailtje binnen van MB Brussel (via de dealer) met de melding dat de levering van mijn bestelde 250CDI met 7G-Tronic waarschijnlijk toch pas voor december 2010 of januari 2011 zou zijn. Ze hebben overleg gepleegd met MB Duitsland en de levering voor september zou onzeker en zelfs onwaarschijnlijk zijn, zoals aangekondigd in de pers. Ze vroegen me of ik toch nog zo lang wilde wachten. Ik heb nu al van eind oktober vorig jaar mijn wagen ingeleverd met defecte injectoren. Als ik dan 6 maanden of een jaar moet wachten, daarop zal het wel niet meer aankomen.
                                    Ik heb bevestigd dat ik toch maar zal wachten tot deze beschikbaar is, de vervloekte E200CDI ten spijt. Ik het het er voor over om te kunnen beschikken over de wagen die ik uiteindelijk echt wou : de 250CDI met de versnellingsbak van de toekomst (én een verbuik van 4.9 liter ipv 5.8 en een CO2 uitstoot van amper 129 ipv 154). Ik vind het echt de moeite waard om zo lang te wachten.
                                    We zullen die 200CDI dan nog maar enkele maanden extra huren...

Comment

Mag ik met mijn knuppel gaan spelen?
                                      Haha dit gaat weer helemaal fout hier. Maar mijn toestemming heb je
                                      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Ik ben ook voorstander van een consolevrije pook : een heel ander ruimtelijk gevoel!
                                        Bovendien heb je extra opbergruimte. En ook een handiger en snellere bediening. Van P naar D doe je met één klik, terwijl de pook van P naar D brengen iets langer duurt. Met de pook moet je ook eerst terug van D naar P vooraleer je de sleutel kan uittrekken. Met de stuurhendel kan je de sleutel gewoon uittrekken en de auto komt automatisch in P stand.
                                        Misschien allemaal niet spectaculair, maar toch enkele aangename voordelen.

Gisteren kreeg ik nog een mailtje binnen van MB Brussel (via de dealer) met de melding dat de levering van mijn bestelde 250CDI met 7G-Tronic waarschijnlijk toch pas voor december 2010 of januari 2011 zou zijn. Ze hebben overleg gepleegd met MB Duitsland en de levering voor september zou onzeker en zelfs onwaarschijnlijk zijn, zoals aangekondigd in de pers. Ze vroegen me of ik toch nog zo lang wilde wachten. Ik heb nu al van eind oktober vorig jaar mijn wagen ingeleverd met defecte injectoren. Als ik dan 6 maanden of een jaar moet wachten, daarop zal het wel niet meer aankomen.
                                        Ik heb bevestigd dat ik toch maar zal wachten tot deze beschikbaar is, de vervloekte E200CDI ten spijt. Ik het het er voor over om te kunnen beschikken over de wagen die ik uiteindelijk echt wou : de 250CDI met de versnellingsbak van de toekomst (én een verbuik van 4.9 liter ipv 5.8 en een CO2 uitstoot van amper 129 ipv 154). Ik vind het echt de moeite waard om zo lang te wachten.
                                        We zullen die 200CDI dan nog maar enkele maanden extra huren...
                                        Tot eind dit jaar/ begin volgend jaar wachten ? Dat is zot lang...
                                        sigpic

Comment

En toch zit ik tussen de 7 en de 8 liter. Nu dichter bij de 8, in de zomer dichter bij de 7. Wel met 17" velgen. En over het algemeen wel langere afstanden (40/50 km).

Ik vraag mij dus soms wel af hoe sommige mensen met hun wagen rijden.
                                          mijn vader zit ook op gemiddeld 7 à 8 liter met zijn S 320 CDI. Maar dat is wel een 6-in-lijn.

Comment

Working...
                                          X