Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
    Ik heb jouw verhaal eens gelezen... als het "snel hebben" van een wagen al belangrijker is dan het model op zich, en als een paar weken al zoveel verschil maken, koop U dan een stock Opel Insignia!

Ik begrijp niet dat je met dergelijke attitude en mentaliteit blijkbaar het budget bij elkaar kunt schrapen om een Mercedes te kopen.
    Ik heb eens enkele andere posts van u gelezen en je lult blijkbaar over alles maar wat los dus ik ga hier verder maar niet meer op in gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
      Wat voor een zeveraar zijt gij........
      Lees het verhaal eens goed, (snel hebben)ben al van januari op een nieuwe auto aant wachten.
      En "budget bijeenrapen" ??????
      Ik heb hier cash geld liggen pipo.
      Ga toch op een ander lullen over een opel.
      En klant is koning,als ik maar 30000 euro uit te geven had zou ik wel een opeltje kopen en dan maakt wat wachten ook niet uit.

Ik heb eens 9 maanden op een wagen gewacht, zonder gezever. En niet bij Opel hoor! Over het algemeen moet je lang wachten bij de premium merken. Mijn schoonvader heeft ook eens een maand of 8 gewacht op een Mercedes. Geen van ons beiden hebben hierover gezeverd want we wisten het op voorhand! Het is net bij Opel e.d. dat je snel een wagen kan verwachten.

Maar het is vooral de mentaliteit die mij verbaast. Iemand die wat geld heeft denkt daar gewoonlijk bezadigder over na. Daarom dat uw attitude me treft! En klant is inderdaad koning, maar het soort klanten van
      kijk-ik-heb-hier-cash-geld-pipo-geef-me-nu-maar-rap-die-auto-of-ik-trek-er-hier-vandoor-met-mijn-cash-geld-en-ga-bij-een-andere-pipo-een-auto-bestellen, die ziet men nergens graag komen hoor!

Als ik goed begrepen heb wist je van in januari dat je minstens tot ergens eind juli ging moeten wachten, dus je bent een zeveraar als je over de wachttijd van 6 maanden gaat klagen. Je wist het verdorie op voorhand. Een waardige klant die hier niet mee akkoord kan gaan gaat gewoon elders een auto kopen en komt niet zagen op een forum.

Ik begrijp nu ook dat men de beloofde levertermijn niet nageleefd heeft. Er kunnen een paar weken vertraging zijn (hoewel ik dat bij Volvo nog nooit heb meegemaakt). So what? Vraag gewoon informatie bij de dealer en reageer niet als een verwend kind! Gaan die paar weken nu écht het verschil maken?

Ook de manier waarop je zegt "zou ik wel een opeltje kopen" verraadt een zekere dedain tegen de medemens, die een Opel koopt, in jouw ogen waarschijnlijk omdat hij zich geen ster kan veroorlover, maar misschien omdat die persoon minder materialistisch is dan jij en andere prioriteiten heeft.

Allee, ik wens jou een fijne toekomst toe met jouw Mercedes. Hopelijk kunnen ze hem nog leveren vooraleer de koning ergens anders klant wordt...

Comment

• Klant is en blijft koning. Als er een leveringstermijn werd afgesproken, dan zou die toch zo goed mogelijk moeten aangehouden worden. Dit geldt zowel voor mensen die een Merc kopen als voor mensen die een Dacia kopen van minder dan €10.000.

Ik zou wel begrip kunnen opbrengen voor een eventuele vertraging, maar dan moeten ze dat wel melden dat dat zo is en een mens niet aan 't lijntje houden...
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
          Ik begrijp nu ook dat men de beloofde levertermijn niet nageleefd heeft. Er kunnen een paar weken vertraging zijn (hoewel ik dat bij Volvo nog nooit heb meegemaakt). So what? Vraag gewoon informatie bij de dealer en reageer niet als een verwend kind! Gaan die paar weken nu écht het verschil maken?
          Daar ben ik het volledig mee eens...
          OO 00 OO

Comment

• Weer niet goed gelezen van u?????
            Ik heb in Januari een C besteld die midden april geleverd ging worden,stond op papier.
            Wagen werd ergens midden mei geleverd (was op zich niet echt een probleem,was nog maar de 5de maand,zomer moest nog beginnen en mijn verlof ook nog),blijkt dat de wagen een verkeerd interieur had dus nieuwe besteld met het juiste interieur en die zou eind juni geleverd worden (was een spoedbestelling en ging daarom sneller omdat het met de vorige was misgelopen)
            Na 14 dagen de wagen besteld te hebben kregen we zin in een E,gebeld met onze verkoper en het was geen probleem om de bestelling om te zetten dus wij een proefritje gaan maken en wat onderhandeld en daar is gezegd geweest dat we de wagen enkel namen als 'm in Juli (ten laatste de 3de week) geleverd werd want anders hadden we de C in bestelling laten staan.
            Na een paar telefoontjes bleek de leveringstermijn geen probleem,wagen zou zeker op tijd zijn.
            Hadden de produktiedatum doorgekregen en dat was 16 juli dus alles ok.
            Bij onze C was de produktiedatum op een maandag en dezelfde week donderdag stond 'm te blinken in de showroom en de verkoper had ons gemeld dat de E zeker de week van de 21ste binnen zou zijn (iets later dus met die feestdag).........
            Ondertussen zijn we al de 8ste maand en wagen is er nog niet en volgende week maken ze vrijdag de brug,dus als de wagen er dinsdag niet is (papieren komen pas 2 dagen later) hebben we 'm volgende week nog niet........
            Enige info die garage geeft sinds de week van de 12ste juli :"Wagen staat op transport"
            Ze weten totaal niet waar de wagen zich bevind.
            En voor u (jayjay) is dat dus allemaal heel normaal.??????
            Als ze dat op voorhand gezegd hadden was de wagen niet besteld geweest.

En van die opel,....ik heb er zelf een 4-tal gehad dus heb zeker geen "dedain" tegenover mijn medemens,alleen tegen zo'n een pipo's die het altijd beter weten
            Last edited by realgenius; 08/08/2009, 12:11.

Comment

• Let op, ik zou ook kwaad zijn en vol ongeduld, maar ik zou de wagen zeker niet annuleren.

Dat van die C met een verkeerd interieur vind ik toch ook straf hoor...
              OO 00 OO

Comment

• Met leveringen te veranderen is altijd om miserie vragen... De levering van uw eerste wagen is idd vervelend voor u... Nuja liggen mekkeren over zo'n dingen is totaal nie nodig.. Ze kunnen zij daar ook niet aan doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                  Let op, ik zou ook kwaad zijn en vol ongeduld, maar ik zou de wagen zeker niet annuleren.

Dat van die C met een verkeerd interieur vind ik toch ook straf hoor...
                  Wij hebben ooit ook zoiets meegemaakt.
                  Bij papa zijn vorige E zat er een fout kleur van leder in. Dit terwijl de rest van het interieur correct was...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                    Met leveringen te veranderen is altijd om miserie vragen... De levering van uw eerste wagen is idd vervelend voor u... Nuja liggen mekkeren over zo'n dingen is totaal nie nodig.. Ze kunnen zij daar ook niet aan doen.
                    Ik zeg niet dat het de garage zijn schuld is maar dan moeten ze zo niet liegen.
                    Ze weten niet waar de wagen is zeggen ze..................wat is dat voor onzin.
                    DHL kan zelfs zeggen waar een pakket dat van de andere kant van de wereld komt (en misschien een waarde heeft van 20 euro) zich op elk moment van de dag bevind en dan zal mercedes niet weten waar een nieuwe auto die op 700 km van hier geproduceerd is zich bevind..............
                    Ge kunt me veel wijsmaken maar zo'n onzin slik ik niet.
                    En van levering veranderen is om miserie vragen?????????
                    De vraag is eerst wel gesteld of het mogelijk was binnen de termijn en dan was het "geen probleem meneer,zal er zeker op tijd zijn"..................
                    Zal ik dan ook zolang wachten om te betalen,sorry,geld is gestort,zal onderweg zijn zeker
                    Zult nog al eens zien hoe rap er hier een deurwaarder zal staan.

Comment

• bij de bestelling van mijne kleine smart heb ik erop aangedrongen een datum te prikken op de levering
                      vanaf dan krijg ik een vervanger

ik heb er absoluut half begrip voor in deze barre tijden dat niet alle leveranciers, ook al zou je dat verwachten op de juiste tijd kunnen leveren

Comment

• Bij ons staat de uiterste leveringsdatum op 28 juli maar ze nemen onze c200cdi over dus hebben we in principe geen vervangwagen nodig.
                        Vorige week hebben ze ons dan toch een vervangwagen aangeboden.Waarom????
                        Ze zouden beter zorgen dat de nieuwe er is

Comment

• Autocar.co.uk: in September 7 traps automaat voor 4 cilinders

"The gearbox is a bit of a let-down, however. A new seven-speed gearbox will be available from September, but for now customers will have to make do with the old five-speed unit. It’s a smooth enough device, but changes, particularly kickdown, can take a while to come, especially in Comfort mode."

The E-Class is a refined and relaxing return to old Mercedes qualities - a truly brilliant used purchase

Weet iemand of er inderdaad een 7 traps automaat komt voor de 200 - 220 - 250 CDI?

Je krijgt er én een betere automaat door, én meer ruimte in het interieur...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trango Bekijk Berichten
                            "The gearbox is a bit of a let-down, however. A new seven-speed gearbox will be available from September, but for now customers will have to make do with the old five-speed unit. It’s a smooth enough device, but changes, particularly kickdown, can take a while to come, especially in Comfort mode."

The E-Class is a refined and relaxing return to old Mercedes qualities - a truly brilliant used purchase

Weet iemand of er inderdaad een 7 traps automaat komt voor de 200 - 220 - 250 CDI?

Je krijgt er én een betere automaat door, én meer ruimte in het interieur...
                            Mijn vader mag deze week zijn nieuwe leasewagen gaan bestellen (E250 cdi, automaat met AMG kit), dus wij zijn vorige week reeds langs geweest in de garage om hem te configureren. Ik vroeg dadelijk of het de 5 of de 7 traps automaat ging zijn en die man zei ons dat ze de betrouwbaarheid van de 7 traps automaat gekoppeld aan de 4 cilinder nog een vraagteken was. Daarom testen ze die, volgens de verkoper, eerst in de GLK, een voor hun minder belangrijk model dan de E classe.

Ik vraag mij af waarom het dan nog niet mogelijk is om de 7 traps te bestellen, als die toch in september al komt. Levering van de E is voorzien voor december (einde 1e termijn van het 2+2 lease contract).. Raar dan dat die verkoper daar nog niks over wist .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dave86 Bekijk Berichten
                              Mijn vader mag deze week zijn nieuwe leasewagen gaan bestellen (E250 cdi, automaat met AMG kit), dus wij zijn vorige week reeds langs geweest in de garage om hem te configureren. Ik vroeg dadelijk of het de 5 of de 7 traps automaat ging zijn en die man zei ons dat ze de betrouwbaarheid van de 7 traps automaat gekoppeld aan de 4 cilinder nog een vraagteken was. Daarom testen ze die, volgens de verkoper, eerst in de GLK, een voor hun minder belangrijk model dan de E classe.

Ik vraag mij af waarom het dan nog niet mogelijk is om de 7 traps te bestellen, als die toch in september al komt. Levering van de E is voorzien voor december (einde 1e termijn van het 2+2 lease contract).. Raar dan dat die verkoper daar nog niks over wist .

Testen worden lang voor verkoop gedaan, dit is zever van de verkoper.maar de 4 matic van de GLK past beter met de 7 traps.
                              Prijs van de 5 traps zal wel een flink onder de 7 traps zijn, de prijzen zullen daarom ook wel evolueren.

Comment

• Zalig, dat was idd echt wel hard nodig

--> nu is er echt geen reden meer om voor een 350 te gaan ipv een 250

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                  Zalig, dat was idd echt wel hard nodig

--> nu is er echt geen reden meer om voor een 350 te gaan ipv een 250

Qua vermogen en koppel verandert er weinig aan de E 250 CDI zoals we die kennen. Ook in de Bluetec Concept levert de 2,2-liter turbodiesel 204 pk en 500 Nm. De motor is gekoppeld aan een automatische 7G-Tronic automaat. Het gemiddeld verbruik bedraagt 5,5 liter diesel per 100 kilometer.
                                  Het grote nieuws is dat de E 250 CDI Bluetec Concept al voldoet aan de Euro 6-norm, die op z’n vroegst in 2014 van kracht wordt. Om dit te bewerkstelligen hebben de ingenieurs gekeken naar de klepstoters, de laatste generatie common-rail inspuiting, de twostage-turbo en recirculatie in het uitlaatsysteem. Een geavanceerde computer stelt waar nodig eigenschappen van de motor bij om het verbrandingsproces zo efficiënt mogelijk te laten verlopen.
                                  Het uitlaatsysteem bevat een roetfilter en bovendien een systeem dat met een ureumoplossing de uitstoot van stikstofoxiden verlaagt. De Bluetec Concept heeft een tank voor 25 liter ureum, die z’n plek heeft gevonden in de ruimte voor het reservewiel.
                                  De E 250 CDI Bluetec is specifiek voor de Amerikaanse markt ontwikkeld. Toch hoeven we ons in Europa niet achtergesteld te voelen, want in de herfst komt de E 350 CDI Bluetec. Deze heeft een vermogen van 211 pk en een maximumkoppel van 540 Nm. Ook deze E voldoet aan de Euro 6-norm.

7-TRAPSAUTOMAAT BLIJKBAAR ENKEL VOOR DE E250 CDI BLEUTEC DIE VOOR DE AMERIKAANSE MARKT BESTEMD IS - JAMMER
                                  WEET IEMAND OF DIE UITVOERING OOK IN EUROPA BESCHIKBAAR KOMT ?
                                  ZAL WEL STUK DUURDER ZIJN DENK.

Comment

• Gisteren de big chief van de garage gesproken en 'm heeft beloofd dat de wagen er morgen of ten laatste maandag is dus dat geduld zullen we dan nog hebben
                                    Is 'm er maandagavond niet wordt 'm alsnog geannuleerd

Comment

• Iemand foto's van een zilverkleurige E berline met AMG kit en pano dak? Nog steeds op zoek naar het beste kleur voor een AMG. En gezien pano zo goed staat bij AMG moet dit erbij.

Comment

• Wagen is al geleverd
                                        Hebben 'm deze namiddag afgehaald.
                                        Zal morgen enkele foto's plaatsen.

Comment

• Ah, da's goed nieuws...

Hoe rijdt 'm?
                                          OO 00 OO

Comment

Working...
                                          X