Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mercedes E-klasse

Mercedes was de afgelopen tijd flink aan het test met de nieuwe E-klasse. We krijgen dan ook talloze mails met spionagefoto’s van onze lezers. Mercedes-Benz wil de auto pas volgend jaar onthullen, maar kunnen ’m nu al aan u laten zien.
    De afbeeldingen die u hier ziet belandden namelijk voortijdig op een internetforum. De E-klasse krijgt de beschikking over een flink motorenpalet. De benzinemotoren leveren vermogens tussen de 184 en 544 pk (AMG-versie), de diesels schoppen het tot maximaal 354 pk. De E-familie wordt flink uitgebreid, want naast de obligate Sedan en Estate volgen er ook een Coupé- en Cabrioversie. Die laatste twee volgen samen de CLK op.
    Mercedes-Benz onthult de E-klasse op een evenement aan de vooravond van de North American International Auto Show, maar opvallend genoeg staat de auto niet op de autotentoonstelling in Detroit. Het grote publiek kan pas in maart kennismaken met de E-klasse, als Mercedes-Benz de nieuwe auto in Genève toont. Rond mei 2009 staat de nieuwe E in onze showrooms.

Bron : autoweek.nl

Last edited by ; 09/12/2008, 21:43.

Niet zo direct moeders mooiste op foto, maar dat vond ik ook van de GLK totdat ik langs zo'n exemplaar stond en mijn mond openviel van verbazing.

Lets wait and see for the real thing.

Comment

Die voorkant, daar zou ik nog aan kunnen wennen. 't Is precies of Mercedes is nu leentje buur gaan spelen bij de Lexus GS in een iets rechthoekigere opstelling, daar waar de vorige generatie GS de mosterd ging halen bij de vroeger E-klasse De snuit heeft op die manier wel aan karakter gewonnen.

Maar die achterkant... foei Kan het nog karakterlozer?

Ik ben ook niet helemaal overtuigd van die wielkastuitstulpingen à la S-klasse op de achterste spatborden. Die passen hier precies niet echt (lijken er achteraf op geplakt), terwijl ze bij de S-klasse imo totaal niet storen, integendeel...

Comment

Ik vind hem niet mijn ding. Mistlampvorm vind ik lelijk.

Comment

Lelijk imo.

Comment

Weeral zo'n Ledslet Voorkant ziet er wel knap uit, achterkant is saai en emotieloos..

Comment

Eerste foto:
              Tweede foto:
              Derde foto:

Voorlopig kan 'm mij nog niet bekoren, hopelijk wel als ik 'm IRL zie.
              nls2000

Comment

Langs achter gezien, een beetje teveel 'Amerikaanse-slee-achtig'
                nls2000

Comment

ik vind hem er goed uitzien. beter dan de scoopfoto's.
                  het is ook een E-klasse, dus je moet geen designwonder verwachten. daarvoor is er de CLS.
                  de E moet een E blijven, gewoon moderner. op het eerste zicht missie geslaagd. nu zien dat hij er irl ook mooi uitziet.
                  enkel die leds :-s wordt precies een must in de autowereld.

Comment

Achterkant doet me denken aan de Hyundai Grandeur, en da's al geen schoonheid. Serieuze misser van Mercedes. Het huidige model is véél mooier.

Comment

Niet veel bijzonder

Comment

Ziet er veel beter uit als ik gevreesd had
                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Dan moet het er vreselijk uitgezien hebben

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                            Dan moet het er vreselijk uitgezien hebben
                            Zeg da wel
                            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

cool, een US-spec Honda Accord die gepaard heeft met een Lexus GS!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                                Eerste foto:
                                Tweede foto:
                                Derde foto:
                                Ben ik volledig mee eens!
                                freude am fahren

Comment

Ik vind de achterkant nogal inspiratieloos. Vooraan is hij wel te smaken. De C-stijl vind ik te ouderwets.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                    cool, een US-spec Honda Accord die gepaard heeft met een Lexus GS!
                                    spijtig dat ie naar geen van de ouders aardt...

Comment

Ik vind hem eigenlijk wel knap. Vanvoor en opzij toch, de achterkant vind ik iets minder.

Comment

Hoekig en ouderwets, zoals het voor een Mercedes hoort.

Comment

Working...
                                        X