Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk BerichtenEerste rit is achter de rug en m'n hart gaat BOEM....BOEM...BOEM...
Geweldige wagen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichtenidd ja, laat ons het beste hopen. Veel geluk ermee, en met de wagen natuurlijk!
Inderdaad de wagen heeft geen parkeersensoren vooraan. Ik had snel gekeken en zag 7X8 staan maar net er boven staat 7X4.
Mijn excuses ik was te snel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk BerichtenEerste rit is achter de rug en m'n hart gaat BOEM....BOEM...BOEM...
Geweldige wagen...
En nu nog wat foto's hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenVolgens Duitsland zaten er geen op dus nog eens laten checken in België. De dealer was verkeerd, hadden iets te snel gekeken. Pfff, een mens zo doen verschieten
BTW: Als iemand nog snel een A5 wil, ik kan een slot aanbieden voor Juni met 12% korting
Wagen is nog volledig te configureren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenWas idd een stress moment
BTW: Als iemand nog snel een A5 wil, ik kan een slot aanbieden voor Juni met 12% korting
Wagen is nog volledig te configureren.
In België moest ik tot aug/sept wachten en nu zal ik in April al rondrijden met de mooiste auto in zijn prijsklasse
P.S.: Mocht ik binnen 2 weken dood zijn en teruggevonden worden in een bos in Duitsland geldt bovenstaande uiteraard niet hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk BerichtenIemand enig idee hoeveel tijd er nodig is vooraleer de roetfilter terug gezuiverd is?
Het lampje is al enkele dagen aan en ik doe toch zo'n 400 km autostrade op die tijd.
Is eigenlijk dikke shit hé dit DPF maar je hebt geen keuzeOf kan dat eruit zonder gevolgen??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk BerichtenIemand enig idee hoeveel tijd er nodig is vooraleer de roetfilter terug gezuiverd is?
Het lampje is al enkele dagen aan en ik doe toch zo'n 400 km autostrade op die tijd.
hoe ziet dat lampje eruit
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenMijn A3 heeft nu iets meer dan 3000 km en heb nog nooit het lichtje weten branden of op één of andere manier gemerkt dat de DPF in werking trad. Wat mij wel al opgevallen is, is dat de uitlaatpijpjes nog steeds roetvrij zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk BerichtenBrave chauffeur zeker
Dus Duc, ik zou maar wat meer doorrijden met uw kar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk BerichtenBrave chauffeur zeker
Alhoewel, de uitlaatpijpjes beweren dan weer het tegendeel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk BerichtenIk zou het omgekeerde zeggen. Je krijgt net meer roet door braaf te rijden en dus meer partikelfilter regeneratie en roetafzet op de uilaten.
Om verder off-topic te vermijden; hier kan je al jouw vragen ivm DPF kwijt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenIdd, sportief rijden en regelmatig langere ritten zijn de boodschap met een DPF. Op tijd en bij een warme motor goed doortrekken.
pied au plancher
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenZeker daarmee dat ik na 15000km dat lampje nog nooit zien branden heb?
pied au plancher
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenIdd, sportief rijden en regelmatig langere ritten zijn de boodschap met een DPF. Op tijd en bij een warme motor goed doortrekken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk BerichtenIk zou het omgekeerde zeggen. Je krijgt net meer roet door braaf te rijden en dus meer partikelfilter regeneratie en roetafzet op de uitlaten.
Comment
Comment