Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefjacques Bekijk BerichtenWaar kan ik die online bestellen?
Comment
-
wat vinden jullie van deze velgen onder een zwarte A5Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenDacht dat Kufatec ze verkoopt, er is er nog één maar vind hem niet direct terug. Al gekeken op de belgische audi shop??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenwat vinden jullie van deze velgen onder een zwarte A5
eerste velgen:
tweede velgen :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenRedBull: niet teveel spel van maken en gewoon beslissen
In Duitsland hebben ze geen packs. Ik heb de mijne samengesteld met Google Translate
Als je in Belgie een fiscaal vriendelijke zou kopen kan je voor de 8,5% gaan maar anders is duitsland altijd goedkoper (190pk van mij)
Google translate is inderdaad en goede hulp bij vertalingen...
Als ze in Duitsland géén packs hebben, kom je dan bij uw configuratie van de auto dan uiteindelijk niet duurder uit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk BerichtenStill loving every minute in my A5
Ik zal zien of ik eens deftige foto's kan nemen dit weekend.
Welk kleur heb je eigenlijk?
Vele veilige km's gewenst!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk BerichtenDe milltek is beteld..
Besteld bij de ketchup vrienden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten@ Jura
Bedankt om gisterenavond eens langs te komen met je nieuwe A4 Avant in diepzeeblauw!
Mooie bak dat je hebt (die S-line maakt veel hé) en dat kleur is prachtig!
Vrouwtje was ook overtuigd
Thx en tot binnenkort!
Ik ben blij dat ik jullie heb kunnen helpen.
Veel plezier en veilige km's gewenst
met de toekomstige A5.
Greetz.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenDie milltek uitlaten, is dit enkel voor de look of is dit ook om een speciaal geluid te verkrijgen?
Krijg je hierdoor ook meer pk?
Sorry voor de "stomme" vragen
Comment
-
hoe meer ik die wagen zie,hoe mooier ik hem vind....... Volgens mij de mooiste "betaalbare" coupéBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenDragonfly bedankt voor je feedback, maar ik informeer mij eerst zeer goed en overweeg ook véél zaken vooraleer we investeren in +45K... Ik ben eerder een voorzichtig type en ga eerder rationeel om dan mijn buikgevoel te volgen
Google translate is inderdaad en goede hulp bij vertalingen...
Als ze in Duitsland géén packs hebben, kom je dan bij uw configuratie van de auto dan uiteindelijk niet duurder uit?
P.S.: ik heb de aankoop ook goed overwogen hoor, Wax-It zal da wel bevestigen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenNeen want in Belgie is elke optie duurder dan in duitsland. Maak uw config op beide sites en U zal het licht zien
P.S.: ik heb de aankoop ook goed overwogen hoor, Wax-It zal da wel bevestigen
Bassisprijs Duitsland <> Belgie is bijna gelijk
maar de opties zijn in Belgie tot 20% duurder
houd wel rekening dat de BTW in Duitsland 19% is; dus prijzen van de configurator NETTO vergelijkensigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichtenhoe meer ik die wagen zie,hoe mooier ik hem vind....... Volgens mij de mooiste "betaalbare" coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NicoT Bekijk BerichtenHoi iedereen...ik heb laaaang zitten lezen in -jawel ook het eerste deel- deze topic.
Bij deze even melden dat ook ik in blijde verwachting ben van een witte A5 2.0 tfsi...eind augustus is nog zoooo lang...
Grts,
NicoT
Comment
Comment