Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
    Bestel het online hé, zal rapper gaan dan te wachten op je dealer. Er zijn idd 2 soorten kabels beschikbaar. Deze voor de oude en deze voor de nieuwe versie.
    Waar kan ik die online bestellen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefjacques Bekijk Berichten
      Waar kan ik die online bestellen?
      Dacht dat Kufatec ze verkoopt, er is er nog één maar vind hem niet direct terug. Al gekeken op de belgische audi shop??

Comment

• wat vinden jullie van deze velgen onder een zwarte A5
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

Dacht dat Kufatec ze verkoopt, er is er nog één maar vind hem niet direct terug. Al gekeken op de belgische audi shop??
          Das voor de 3G MMI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
            wat vinden jullie van deze velgen onder een zwarte A5

eerste velgen:
            tweede velgen :

Comment

RedBull: niet teveel spel van maken en gewoon beslissen
              In Duitsland hebben ze geen packs. Ik heb de mijne samengesteld met Google Translate

Als je in Belgie een fiscaal vriendelijke zou kopen kan je voor de 8,5% gaan maar anders is duitsland altijd goedkoper (190pk van mij)
              Dragonfly bedankt voor je feedback, maar ik informeer mij eerst zeer goed en overweeg ook véél zaken vooraleer we investeren in +45K... Ik ben eerder een voorzichtig type en ga eerder rationeel om dan mijn buikgevoel te volgen

Google translate is inderdaad en goede hulp bij vertalingen...
              Als ze in Duitsland géén packs hebben, kom je dan bij uw configuratie van de auto dan uiteindelijk niet duurder uit?
              Last edited by ; 04/04/2009, 08:39.

Comment

• Still loving every minute in my A5

Ik zal zien of ik eens deftige foto's kan nemen dit weekend.

Comment

• @ Jura

Bedankt om gisterenavond eens langs te komen met je nieuwe A4 Avant in diepzeeblauw!

Mooie bak dat je hebt (die S-line maakt veel hé) en dat kleur is prachtig!
                  Vrouwtje was ook overtuigd

Thx en tot binnenkort!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door qrider Bekijk Berichten
                    Still loving every minute in my A5

Ik zal zien of ik eens deftige foto's kan nemen dit weekend.
                    Zou leuk zijn met het mooie weer!
                    Welk kleur heb je eigenlijk?
                    Vele veilige km's gewenst!!

Comment

• De milltek is beteld..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                        De milltek is beteld..
                        Congrats! Daar ga je veel plezier aan beleven.
                        Besteld bij de ketchup vrienden?

Comment

• Die milltek uitlaten, is dit enkel voor de look of is dit ook om een speciaal geluid te verkrijgen?

Krijg je hierdoor ook meer pk?

Sorry voor de "stomme" vragen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                            @ Jura

Bedankt om gisterenavond eens langs te komen met je nieuwe A4 Avant in diepzeeblauw!

Mooie bak dat je hebt (die S-line maakt veel hé) en dat kleur is prachtig!
                            Vrouwtje was ook overtuigd

Thx en tot binnenkort!
                            Zonder dank en met veel plezier.
                            Ik ben blij dat ik jullie heb kunnen helpen.
                            Veel plezier en veilige km's gewenst
                            met de toekomstige A5.
                            Greetz.

Comment

Die milltek uitlaten, is dit enkel voor de look of is dit ook om een speciaal geluid te verkrijgen?

Krijg je hierdoor ook meer pk?

Sorry voor de "stomme" vragen
                              http://http://www.youtube.com/watch?v=THlqwMldhsM

Comment

• hoe meer ik die wagen zie,hoe mooier ik hem vind....... Volgens mij de mooiste "betaalbare" coupé
                                BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Dragonfly bedankt voor je feedback, maar ik informeer mij eerst zeer goed en overweeg ook véél zaken vooraleer we investeren in +45K... Ik ben eerder een voorzichtig type en ga eerder rationeel om dan mijn buikgevoel te volgen

Google translate is inderdaad en goede hulp bij vertalingen...
                                  Als ze in Duitsland géén packs hebben, kom je dan bij uw configuratie van de auto dan uiteindelijk niet duurder uit?
                                  Neen want in Belgie is elke optie duurder dan in duitsland. Maak uw config op beide sites en U zal het licht zien

P.S.: ik heb de aankoop ook goed overwogen hoor, Wax-It zal da wel bevestigen

Comment

• Hoi iedereen...ik heb laaaang zitten lezen in -jawel ook het eerste deel- deze topic.
                                    Bij deze even melden dat ook ik in blijde verwachting ben van een witte A5 2.0 tfsi...eind augustus is nog zoooo lang...
                                    Grts,
                                    NicoT

Comment

Neen want in Belgie is elke optie duurder dan in duitsland. Maak uw config op beide sites en U zal het licht zien

P.S.: ik heb de aankoop ook goed overwogen hoor, Wax-It zal da wel bevestigen
                                      Ik kan dit ook bevestigen

Bassisprijs Duitsland <> Belgie is bijna gelijk
                                      maar de opties zijn in Belgie tot 20% duurder

houd wel rekening dat de BTW in Duitsland 19% is; dus prijzen van de configurator NETTO vergelijken
                                      sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                                        hoe meer ik die wagen zie,hoe mooier ik hem vind....... Volgens mij de mooiste "betaalbare" coupé
                                        Daar heb je wel gelijk in, na de A5 is de 3 coupé en de renault laguna gtcoupé ook leuke wagens om eventueel in overweging te nemen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoT Bekijk Berichten
                                          Hoi iedereen...ik heb laaaang zitten lezen in -jawel ook het eerste deel- deze topic.
                                          Bij deze even melden dat ook ik in blijde verwachting ben van een witte A5 2.0 tfsi...eind augustus is nog zoooo lang...
                                          Grts,
                                          NicoT
                                          Dikke proficiat...en wanneer heb je hem besteld?

Comment

Working...
                                          X