Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichtendat is niet stevig genoeg
edit: heb de spacers besteld achteraan: 40mm /as (20mm per wiel)
eind volgende week staan ze erop
H&R DRA systeem
Laat je die zetten of doe je dat zelf? lijkt mij gemakkelijk zelf te doen aan de foto te zien.
Want voor de keuring moet je die ook telkens afnemen zeker?
Heb jij nog nieuws gekregen ivm zo een miltek uitlaat voor een 2.7? Ik zou der ook graag iets opzette maar als ze moeten beginnen met zoiets op maat te maken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chris1601 Bekijk BerichtenLaat je die zetten of doe je dat zelf? lijkt mij gemakkelijk zelf te doen aan de foto te zien.
Want voor de keuring moet je die ook telkens afnemen zeker?
Heb jij nog nieuws gekregen ivm zo een miltek uitlaat voor een 2.7? Ik zou der ook graag iets opzette maar als ze moeten beginnen met zoiets op maat te maken...
Kan gemakkelijk zelf gedaan worden.
Wat betreft die uitlaat nog geen nieuws maar heb er ook niet erg fel naar gezocht moet ik zeggen.
Denk na verloop van tijd dat dit wel kan ...Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenKan gemakkelijk zelf gedaan worden.
Wat betreft die uitlaat nog geen nieuws maar heb er ook niet erg fel naar gezocht moet ik zeggen.
Denk na verloop van tijd dat dit wel kan ...
Uitlaat zou perfect passen op de 2.7 , zelfs een originele uitlaat van de s5 past.
prijs van een op maat gemaakte ligt denk ongeveer hetzelfde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenALs je dat wilt graag !
wil ik wel ja ,.. misschien als je de standaard bodemvrijheid weet , en je weet hoe hoog de steen is, kan je de berekening ook maken (ongeveer)
heb nog een kleine 10cm vrij op het laagste punt
Dat zegt genoeg over de dealer !
Aan wie juist heb je dat gevraagd ?
aan die van het magazijn, en die heeft nogthans ook een A5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten@redbull2580
Is het zoiets dat je in gedachten had???
[ATTACH]59743[/ATTACH]
[ATTACH]59742[/ATTACH]
Look van de A5?
Of hoe mijn oprit deze zomer zal gaan uitzien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenWel als het voor een BVBA is, CO² bepaald de aftrekbaarheid en t'is 70% voor de 2.7tdi 190pk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenEn voor een A5 1.8TFSI 180pk? hoeveel kun je hier aftrekken?
De tabel met de aftrekbaarheid vind je HIER
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenWat bedoel je?
Look van de A5?
Of hoe mijn oprit deze zomer zal gaan uitzien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenVolgens mij zal dat niet lukken tenzij je het achteraf inbouwt (Kufatec?)
Zo'n parrot zal de goedkoopste oplossing zijn maar wel apart te bedienen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenHoe je oprit er zal uitzien deze zomer hé.
Normaal deze week confirmatie van "bepaalde zaken" en dan gaan bestellen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtendus voor de A5 2.0 TFSI 180 pk is het 154 CO2 (g/km) = 75%
thx voor de website!
Dat is ook dom van audi,ik zit al met een verouderde motor!
1.8 TFSI CO² uitstoot 174 g/km!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenInderdaad interessant site!
Rijdt goed zeker? Wat was je vorige auto? (om even te vergelijken)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenInderdaad interessant site!
Dus er gaan ook belgen rondrijden met een "oudere" motor...
P.S.: Dit kon ik toch afleiden uit de CC van Belgie & Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenNog altijd tevreden van uw beestje?
Rijdt goed zeker? Wat was je vorige auto? (om even te vergelijken),zal wel gewenning zijn!
Mijn vorige wagen was een Opel Vectra Break 1.9 CDTI 120pk(een viertal maand mee gereden om daarna definitief als taxi in te zetten omdat ik een zotte prijs had gekregen van mijn 3 jaar oude A4 Avant TDI 130pk
Beiden waren ge-chipt(Audi 168pk en 360nm,Opel 170pk en 398nm)
Twijfelde wel een beetje voor de 1.8 TFSI omdat ik de laatste jaren alleen met mazoutstoven(lees koppelbakken)heb gereden!
Achteraf bekeken valt dit heel goed mee!!(TFSI's best of both world's)
Wat ik ook ondervind is dat wanneer je een zware motorfiets hebt gehad,je geen enkele wagen nog snel vindt!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenWat ik ook ondervind is dat wanneer je een zware motorfiets hebt gehad,je geen enkele wagen nog snel vindt!!
De rijsensaties zijn helemaal anders. Rijd anders eens mee in de gechipte A5 - 3.0TDI van WoKe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDat zou ik toch niet durven zeggen
De rijsensaties zijn helemaal anders. Rijd anders eens mee in de gechipte A5 - 3.0TDI van WoKe
Heb ook niet beweerd dat ze niet snel zouden zijn maar voor mij is de norm vervaagd door de jaren met de
motor!
Ja,een ge-chipte A5 3.0 TDI Quattro,die bochtensnelheid vooral,ik zou me nog eens kunnen verschieten!
En van bochtje's was ik niet bang(zal daarmee zijn dat ik er een paar keer afgelegen heb) de helft van mijn
voetsteuntje's was verdwenen en nee,het was geen chopper!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichtende helft van mijn
voetsteuntje's was verdwenen en nee,het was geen chopper!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenne CB500?
Comment
Comment