Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
    Welk type spacers heb je besteld? Met langere wielbouten of met verzonken bouten en gebruik van de originele. Die laatste zijn beter, veiliger.
    Een goeie site hiervoor: www.wheelspacers.nl

Grtz.
    Nick
    Hij heeft DRA gekocht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
      dat is niet stevig genoeg

edit: heb de spacers besteld achteraan: 40mm /as (20mm per wiel)
      eind volgende week staan ze erop
      H&R DRA systeem

Laat je die zetten of doe je dat zelf? lijkt mij gemakkelijk zelf te doen aan de foto te zien.
      Want voor de keuring moet je die ook telkens afnemen zeker?

Heb jij nog nieuws gekregen ivm zo een miltek uitlaat voor een 2.7? Ik zou der ook graag iets opzette maar als ze moeten beginnen met zoiets op maat te maken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chris1601 Bekijk Berichten
        Laat je die zetten of doe je dat zelf? lijkt mij gemakkelijk zelf te doen aan de foto te zien.
        Want voor de keuring moet je die ook telkens afnemen zeker?

Heb jij nog nieuws gekregen ivm zo een miltek uitlaat voor een 2.7? Ik zou der ook graag iets opzette maar als ze moeten beginnen met zoiets op maat te maken...

Kan gemakkelijk zelf gedaan worden.
        Wat betreft die uitlaat nog geen nieuws maar heb er ook niet erg fel naar gezocht moet ik zeggen.
        Denk na verloop van tijd dat dit wel kan ...
        Sintruin till I die

Comment

Kan gemakkelijk zelf gedaan worden.
          Wat betreft die uitlaat nog geen nieuws maar heb er ook niet erg fel naar gezocht moet ik zeggen.
          Denk na verloop van tijd dat dit wel kan ...

Uitlaat zou perfect passen op de 2.7 , zelfs een originele uitlaat van de s5 past.

prijs van een op maat gemaakte ligt denk ongeveer hetzelfde

Comment

ALs je dat wilt graag !

wil ik wel ja ,.. misschien als je de standaard bodemvrijheid weet , en je weet hoe hoog de steen is, kan je de berekening ook maken (ongeveer)

heb nog een kleine 10cm vrij op het laagste punt

Dat zegt genoeg over de dealer !
            Aan wie juist heb je dat gevraagd ?

aan die van het magazijn, en die heeft nogthans ook een A5
            ............

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
              @redbull2580
              Is het zoiets dat je in gedachten had???
              [ATTACH]59743[/ATTACH]

[ATTACH]59742[/ATTACH]
              Wat bedoel je?

Look van de A5?
              Of hoe mijn oprit deze zomer zal gaan uitzien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                Wel als het voor een BVBA is, CO² bepaald de aftrekbaarheid en t'is 70% voor de 2.7tdi 190pk.
                En voor een A5 1.8TFSI 180pk? hoeveel kun je hier aftrekken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                  En voor een A5 1.8TFSI 180pk? hoeveel kun je hier aftrekken?
                  Moet je kijken naar de CO² uitstoot hé
                  De tabel met de aftrekbaarheid vind je HIER

Comment

Wat bedoel je?

Look van de A5?
                    Of hoe mijn oprit deze zomer zal gaan uitzien?
                    Hoe je oprit er zal uitzien deze zomer hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                      Volgens mij zal dat niet lukken tenzij je het achteraf inbouwt (Kufatec?)
                      Zo'n parrot zal de goedkoopste oplossing zijn maar wel apart te bedienen.
                      Het is omdat ik op Ebay.de compatibele systemen heb zien te koop staan(voorzover ik de Duitse taal machtig ben) zowel DVD-speler als bluetooth handsfree gsm systeem.

Comment

• dus voor de A5 2.0 TFSI 180 pk is het 154 CO2 (g/km) = 75%

thx voor de website!

Comment

Hoe je oprit er zal uitzien deze zomer hé.
                          Algemene levering voor AUdi A5 staat nog altijd op 08/09...
                          Normaal deze week confirmatie van "bepaalde zaken" en dan gaan bestellen...

Comment

dus voor de A5 2.0 TFSI 180 pk is het 154 CO2 (g/km) = 75%

thx voor de website!
                            Inderdaad interessant site!
                            Dat is ook dom van audi,ik zit al met een verouderde motor!
                            1.8 TFSI CO² uitstoot 174 g/km!

Comment

Nog altijd tevreden van uw beestje?
                              Rijdt goed zeker? Wat was je vorige auto? (om even te vergelijken)

Comment

Ja, de 2.7tdi was eerst een EURO4 en die hebben ze dan aangepast naar een EURO5
                                Dus er gaan ook belgen rondrijden met een "oudere" motor...

P.S.: Dit kon ik toch afleiden uit de CC van Belgie & Duitsland

Comment

Nog altijd tevreden van uw beestje?
                                  Rijdt goed zeker? Wat was je vorige auto? (om even te vergelijken)
                                  Vind hem wat traag geworden,zal wel gewenning zijn!
                                  Mijn vorige wagen was een Opel Vectra Break 1.9 CDTI 120pk(een viertal maand mee gereden om daarna definitief als taxi in te zetten omdat ik een zotte prijs had gekregen van mijn 3 jaar oude A4 Avant TDI 130pk
                                  Beiden waren ge-chipt(Audi 168pk en 360nm,Opel 170pk en 398nm)
                                  Twijfelde wel een beetje voor de 1.8 TFSI omdat ik de laatste jaren alleen met mazoutstoven(lees koppelbakken)heb gereden!
                                  Achteraf bekeken valt dit heel goed mee!!(TFSI's best of both world's)
                                  Wat ik ook ondervind is dat wanneer je een zware motorfiets hebt gehad,je geen enkele wagen nog snel vindt!!

Comment

Wat ik ook ondervind is dat wanneer je een zware motorfiets hebt gehad,je geen enkele wagen nog snel vindt!!
                                    Dat zou ik toch niet durven zeggen
                                    De rijsensaties zijn helemaal anders. Rijd anders eens mee in de gechipte A5 - 3.0TDI van WoKe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                      Dat zou ik toch niet durven zeggen
                                      De rijsensaties zijn helemaal anders. Rijd anders eens mee in de gechipte A5 - 3.0TDI van WoKe
                                      Wat betreft acceleratie verschiet ik toch bijna niet meer.
                                      Heb ook niet beweerd dat ze niet snel zouden zijn maar voor mij is de norm vervaagd door de jaren met de
                                      motor!
                                      Ja,een ge-chipte A5 3.0 TDI Quattro,die bochtensnelheid vooral,ik zou me nog eens kunnen verschieten!
                                      En van bochtje's was ik niet bang(zal daarmee zijn dat ik er een paar keer afgelegen heb) de helft van mijn
                                      voetsteuntje's was verdwenen en nee,het was geen chopper!

Comment

de helft van mijn
                                        voetsteuntje's was verdwenen en nee,het was geen chopper!
                                        ne CB500?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                          ne CB500?
                                          De beginletters zijn juist,zet er een letter bij,hetgeen erachter staat bijna verdubbelen en zet nog 2x de bijgevoegde letter na de cijfers en je bent er.(oplossing volgende editie)

Comment

Working...
                                          X