Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Een motor roderen gebeurt best door zijn koppel te gebruiken. Wil zeggen optrekken tot toerental terug laten zakken en terug optrekken. Dat is de truc op circuit om hem vinnig te maken.
Als jij met je auto 800km gaat rijden aan 2000 toeren wordt dat een luie. Het is maar door te schakelen en af te wisselen in toeren dat hij vinnig wordt.
Nu moet ik wel zeggen dat de motoren van nu al wat ingereden worden in de fabriek, het is niet meer te vergelijken met vroeger (of circuit) waar de zuiger/cilinder nog geen sec gewerkt heeft.
Zitten er hier geen (goeie) garagisten?
Allemaal niet zo simpel als je een multitronic moet roderen..........
Heb ooit nen helen boterham gepost over rodage in het vorige A5 topic.
Daarbij de mijne is uit rodage en het geld is op dus,volgende rodage binnen 10 jaar.
Heeft hier iemand enig idee waar ik bluetooth telefoonvoorziening + dvd kan laten inbouwen die compatibel is
met de originele mmi van de A5 en hiermee ook bedienbaar is?
Heb ooit nen helen boterham gepost over rodage in het vorige A5 topic.
Daarbij de mijne is uit rodage en het geld is op dus,volgende rodage binnen 10 jaar.
Mijn uitleg komt overeen met die van E90N hé maar om het wat te verduidelijken.
Komt er idd op aan dat je in de juiste versnelling telkens mooi optrekt tot het toegestane toerental. En dus niet 200km in dezelfde versnelling aan dezelfde snelheid rijdt
@Jimmy: ge kunt mss andere auto's roderen op aanvraag
edit: heb de spacers besteld achteraan: 40mm /as (20mm per wiel)
eind volgende week staan ze erop
H&R DRA systeem
Welk type spacers heb je besteld? Met langere wielbouten of met verzonken bouten en gebruik van de originele. Die laatste zijn beter, veiliger.
Een goeie site hiervoor: www.wheelspacers.nl
Comment