Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
    Mijn auto is heilig (lees alleen ik rijdt er mee) dus nog geen slechte ervaringen gehad maar vrienden van mij hebben al anders gevaren met hun vrouwtje
    lol, als ze het verknald, dan koop ik haar een bulldozer of een heftrukje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
      Haha. Mijn vriendin mocht eens rijden met de gloednieuwe 3-serie van een collega van me. We hebben echt doodsangsten beleefd, zo spectaculair was het ritje nochtans niet, maar toen ze rakelings langs een borduur reed, moesten we toch effe onze ogen sluiten voor wat er kon gebeuren. Sindsdien, geef ik m'n sleutels niet zomaar af. Ze is de buitenafmetingen van een kleine Mini gewoon, na een ritje zou uwe auto dus heel wat smaller kunnen zijn.
      Ik geef ook mijn sleutels niet af aan "derden"... enkel aan mijn vrouw (vooral als ik veel gedronken, maar dan weet ik het ook niet waar ze BIJNA tegen heeft gezeten ) en aan mijn schoonvader ... maar die is te voorzichtig zelf wat ook niet interessant is!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi TT-boy Bekijk Berichten
        Hallo, ik ben dus maandag naar de dealer geweest en daar kreeg ik 5% korting op papier en 6% mondeling. Dat wou hij niet zwart op wit zetten maar wou hij wel invullen als ik kwam tekenen. Levertermijn was eind oktober. Volgende week valt de beslissing. Blijven rijden met de TT of een nieuwe a5... Ik heb een beetje schrik voor de TT te verkopen omdat blijkbaar de 2dehandsmarkt niet goed draait. Nog eens goed nadenken dus ...
        welke dealer was het?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
          Ik geef ook mijn sleutels niet af aan "derden"... enkel aan mijn vrouw (vooral als ik veel gedronken, maar dan weet ik het ook niet waar ze BIJNA tegen heeft gezeten ) en aan mijn schoonvader ... maar die is te voorzichtig zelf wat ook niet interessant is!
          Aan derden niet? Ik heb de meeste vrienden & familieleden al met mijne auto laten rijden. Maar mijn vriendin heeft er nog niet meegereden. (oouch)

Comment

Aan derden niet? Ik heb de meeste vrienden & familieleden al met mijne auto laten rijden. Maar mijn vriendin heeft er nog niet meegereden. (oouch)
            Never, als ze iets tegenkomen denk ik niet dat de verzekering hier in tussenkomt. Iemand een idee?

Comment

Same here, vlammende ruzie gehad met een ex omdat ze niet mocht rijden toen we naar frankrijk op vakantie gingen maar maten hadden er wel al mee gereden . Nu mijn angst was niet onterecht, ze heeft 2 auto's per totale gereden op 1j tijd!!

Comment

Never, als ze iets tegenkomen denk ik niet dat de verzekering hier in tussenkomt. Iemand een idee?
                Normaal wel hoor, ze mogen natuurlijk niet gedronken hebben.
                Best eens vragen aan je makelaar!

Comment

Normaal wel hoor, ze mogen natuurlijk niet gedronken hebben.
                  Best eens vragen aan je makelaar!
                  Thx kzal dat toch eens doen want mijn vrouw en mezelf rijden ermee...maar ook ne keer mijn schoonvader. (ge kent dat hé)
                  Dus voor de verzekering is dit een derde persoon, je weet nooit.

Comment

welke dealer was het?
                    Bij d'ieteren expo in brussel.

Comment

Bij d'ieteren expo in brussel.
                      al andere dealers geprobeerd?

Comment

al andere dealers geprobeerd?
                        heb laatst ook een offerte laten maken en was toch meer dan 6% ze. wel geen korting op packs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichten
                          heb laatst ook een offerte laten maken en was toch meer dan 6% ze. wel geen korting op packs
                          Same here, véél meer dan 6% . Géén korting op de packs, inderdaad.

Voor de slimmeriken: Ik kreeg zelf één pack gratis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichten
                            Nee, ik heb nog geen andere dealer aangesproken. Waar was dat dan dat je meer kreeg dan 6%? Eventueel pm. Korting op de packs geven ze nooit dacht ik. Tot wanneer gelden de promoties van het v6 pack voor 0 euro? Enkel tot 30 mei waarschijnlijk.

Comment

Nee, ik heb nog geen andere dealer aangesproken. Waar was dat dan dat je meer kreeg dan 6%? Eventueel pm. Korting op de packs geven ze nooit dacht ik. Tot wanneer gelden de promoties van het v6 pack voor 0 euro? Enkel tot 30 mei waarschijnlijk.
                              V6 pack was inderdaad gratis tot "einde audi days"... maar daar is nog variatie op. (natuurlijk na 1 maand krijg je dit niet meer)

Op standaard packs geven ze nooit korting...
                              Voor we beginnen pm'en: waar woon je?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
                                voor de statistieken:
                                grille vervangen door dealer: 2,25 uur werk (bumper-er-af techniek)
                                dat is een 3 kwartier meer dan ik had gedacht
                                Niet normaal wat een knoeiers er soms zijn bij de dealers
                                Het is amper 45 minuutjes werk !
                                Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                  Niet normaal wat een knoeiers er soms zijn bij de dealers
                                  Het is amper 45 minuutjes werk !
                                  Misschien wel maar na het 5x gevraagd te hebben weet ik nog altijd niet hoe ze het gedaan hebben hé

Volgens mijn dealer moet de voorbumper eraf en dat is ook hetgeen ik op internet terug gevonden heb van andere mensen die hun grille veranderd hebben. En dat ga je niet op 45min doen hoor

Comment

Misschien wel maar na het 5x gevraagd te hebben weet ik nog altijd niet hoe ze het gedaan hebben hé

Volgens mijn dealer moet de voorbumper eraf en dat is ook hetgeen ik op internet terug gevonden heb van andere mensen die hun grille veranderd hebben. En dat ga je niet op 45min doen hoor
                                    Bij mij was het eerst niet mogelijk, na "bewijs vanop het forum" (waarvoor dank iedereen) dan plots wel mogelijk...

Uiteindelijk heb ik ze dan nog voor een prikje gekregen - LOL -

=> ik zit alle dagen in de verkoop (EMEA) en dan leef ik mij eens uit als AANkoper

Comment

Tenzij ik gehallucineerd heb klopt deze tijd hoor !
                                      kwas er namelijk zelf bij !

aan zo'n zaken kun je het kaf van de koren scheiden wat betreft dealers

die wat tegen mij zeggen dat het niet gaat zal ik NOOIT een auto kopen

in onze eigen zaak moeten wij ook steeds op de hoogte blijven van alles, wij stellen hogen eisen aan onszelf dus
                                      doe ik dit ook bij anderen ;-)
                                      Last edited by E90N; 22/05/2009, 18:00.
                                      Sintruin till I die

Comment

• Bij mijn A3 was het op een uurtje gedaan. Ben er niet bijgebleven, dus weet niet of de bumper eraf is gegaan.

Comment

• damn en dat met "paint":

An Audi A5 I drew in ms paint. My third work in ms paint. Took me 5 hours, sped up to 6 minutes.link:http://www.deviantart.com/deviation/54233141/

Comment

Working...
                                          X