Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Iemand die zijn nummerplaatverlichting al veranderd heeft door leds? T'is vree schoon maar t'is niet gelijk welke lampjes je koopt omdat er anders een error verschijnt
Vraagje : klein deukje in de carosserie, waarschijnlijk van wagen die naast mij geparkeerd stond en deur opgeslaan tegen de mijne.... denk je dat ze dit er kunnen uithalen .( langs buiten of langs binnekant?) .....t'is gelijk een klein cellulitis putje en vanuit bepaalde hoeken valt het toch wel op ( en stoort het mij ook)... zou het leuk vinden moesten ze het eruit krijgen.
Alvast bedankt voor je mening/advies
Vraagje : klein deukje in de carosserie, waarschijnlijk van wagen die naast mij geparkeerd stond en deur opgeslaan tegen de mijne.... denk je dat ze dit er kunnen uithalen .( langs buiten of langs binnekant?) .....t'is gelijk een klein cellulitis putje en vanuit bepaalde hoeken valt het toch wel op ( en stoort het mij ook)... zou het leuk vinden moesten ze het eruit krijgen.
Alvast bedankt voor je mening/advies
Is het een builtje of een putje ?
Een builtje kan je er laten uitlepelen, ee putje kan ik eventueel lokaal wegwerken ...
Een builtje kan je er laten uitlepelen, ee putje kan ik eventueel lokaal wegwerken ...
een klein putje.... de lak is wel nog intact.... ik denk van stomp voorwerp dat ertegen gezeten heeft..... t' is zo juist onder die mooi lijn achteraan op de flank van de wagen........zal vanavond eens fotoke pakken en posten
een klein putje.... de lak is wel nog intact.... ik denk van stomp voorwerp dat ertegen gezeten heeft..... t' is zo juist onder die mooi lijn achteraan op de flank van de wagen........zal vanavond eens fotoke pakken en posten
nope, enkel maar filmpjes, en die klinken al wreed goed
Als ge wilt kom ik is langs als ik in de buurt ben.
Mijn rammelgeluid is in ieder geval weg. Vlak achter de katalysator zit een plaatje dat je wagen beschermd voor oneffenheden in het wegdek. En aangezien een Milltek iets dikker is dan de standaard uitlaat tikte mijn uitlaat elke keer tegen dat plaatje. 4 moeren tussen gestoken en tis weer gefixed. Vanavond toerke doen.
Comment