Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
    Als ge 1 Lambo koopt kan je dat ook zeggen he.. Daar kopen andere mensen een 2e, 3e,... 20e wagen voor. Exclusiviteit kost nu eenmaal centjes.
    Maar dan heb je tenminste een Lambo, en geen A5 met tjoening velgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
      Maar dan heb je tenminste een Lambo, en geen A5 met tjoening velgen.
      Tjoening is koel..

Comment

• Iemand die zijn nummerplaatverlichting al veranderd heeft door leds? T'is vree schoon maar t'is niet gelijk welke lampjes je koopt omdat er anders een error verschijnt

Comment

• Juist Heinz ff gebeld en mij ook een Milltek besteld voor de A5
          So far 233 rondjes op dé ring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WoKe Bekijk Berichten
            Juist Heinz ff gebeld en mij ook een Milltek besteld voor de A5
            Staat daar dan ook op "Powered By Heinz"?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              't is te hopen van nie, want da moet er iig niet opstaan

Comment

• wie van de 2.0TFSI rijders heeft zijn wagen al getund?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                  vandaag een offerte gehad van Hamann voor een set 20 inch velgen met banden: 10.000euro het zijn wel mooie velgen
                  om welke velgen gaan het dan? 10.000 euro maakt me wel nieuwsgierig

Comment

wie van de 2.0TFSI rijders heeft zijn wagen al getund?
                    Nog niet, maar wil dit wel doen.

Tzal wel bij mijn audi dealer zijn met ABT technology

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten
                      om welke velgen gaan het dan? 10.000 euro maakt me wel nieuwsgierig
                      ik ben ook wel benieuwd... maar vind dit eigenlijk "erover".

Iedereen doet natuurlijk wel met zijn centjes wat hij wilt

Comment

Juist Heinz ff gebeld en mij ook een Milltek besteld voor de A5
                        Nice !!!

Heb je die al IRL gehoord ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                          Nice !!!

Hoi Wax-it

Vraagje : klein deukje in de carosserie, waarschijnlijk van wagen die naast mij geparkeerd stond en deur opgeslaan tegen de mijne.... denk je dat ze dit er kunnen uithalen .( langs buiten of langs binnekant?) .....t'is gelijk een klein cellulitis putje en vanuit bepaalde hoeken valt het toch wel op ( en stoort het mij ook)... zou het leuk vinden moesten ze het eruit krijgen.
                          Alvast bedankt voor je mening/advies

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk Berichten
                            Hoi Wax-it

Vraagje : klein deukje in de carosserie, waarschijnlijk van wagen die naast mij geparkeerd stond en deur opgeslaan tegen de mijne.... denk je dat ze dit er kunnen uithalen .( langs buiten of langs binnekant?) .....t'is gelijk een klein cellulitis putje en vanuit bepaalde hoeken valt het toch wel op ( en stoort het mij ook)... zou het leuk vinden moesten ze het eruit krijgen.
                            Alvast bedankt voor je mening/advies
                            Is het een builtje of een putje ?

Een builtje kan je er laten uitlepelen, ee putje kan ik eventueel lokaal wegwerken ...

Comment

Nice !!!

nope, enkel maar filmpjes, en die klinken al wreed goed

Comment

Is het een builtje of een putje ?

Een builtje kan je er laten uitlepelen, ee putje kan ik eventueel lokaal wegwerken ...

een klein putje.... de lak is wel nog intact.... ik denk van stomp voorwerp dat ertegen gezeten heeft..... t' is zo juist onder die mooi lijn achteraan op de flank van de wagen........zal vanavond eens fotoke pakken en posten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk Berichten
                                  een klein putje.... de lak is wel nog intact.... ik denk van stomp voorwerp dat ertegen gezeten heeft..... t' is zo juist onder die mooi lijn achteraan op de flank van de wagen........zal vanavond eens fotoke pakken en posten
                                  Perfect

Comment

vandaag een offerte gehad van Hamann voor een set 20 inch velgen met banden: 10.000euro het zijn wel mooie velgen
                                    zijn het de deze ??
                                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk Berichten
                                      zijn het de deze ??
                                      mooi, maar niet op een A5 denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                        Alleen als ge da vraagt denk ik. Bij mij staat het er in ieder geval niet op....

Comment

nope, enkel maar filmpjes, en die klinken al wreed goed
                                          Als ge wilt kom ik is langs als ik in de buurt ben.

Mijn rammelgeluid is in ieder geval weg. Vlak achter de katalysator zit een plaatje dat je wagen beschermd voor oneffenheden in het wegdek. En aangezien een Milltek iets dikker is dan de standaard uitlaat tikte mijn uitlaat elke keer tegen dat plaatje. 4 moeren tussen gestoken en tis weer gefixed. Vanavond toerke doen.

Comment

Working...
                                          X