Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• This is "QUATTRO in Action" by Positronium on Vimeo, the home for high quality videos and the people who love them.

S4 on snow!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
      Man man geef me dan toch maar liever mijn V8 geluidje

Comment

• Op het salon stond een S4 Avant... toch lekker, maar benieuwd naar de RS natuurlijk.

Comment

• Bij ons op't werk staat er een knalrode.
          ferm bakkie, spuuglelijke kleur

Comment

• is er soms iemand die weet of alle 4 de uitlaatpijpjes aangesloten zijn? of zijn er maar 2 aangesloten (1 links en 1 rechts) en zijn er dus 2 'fake' uitlaatjes?

wou dat gewoon is weten uit nieuwgierigheid aangezien het wel is voorkomt bij sommige auto's dat er maar 2 van de 4 echt werken

welke zouden jullie kiezen? 6 versnellingen of de s-tronic?
            Last edited by ; 12/02/2009, 23:24.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boozer Bekijk Berichten
              is er soms iemand die weet of alle 4 de uitlaatpijpjes aangesloten zijn? of zijn er maar 2 aangesloten (1 links en 1 rechts) en zijn er dus 2 'fake' uitlaatjes?

wou dat gewoon is weten uit nieuwgierigheid aangezien het wel is voorkomt bij sommige auto's dat er maar 2 van de 4 echt werken

welke zouden jullie kiezen? 6 versnellingen of de s-tronic?
              S Tronic, mooie combi sportief en comfort

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                Weet er iemand waar je deze velgen kan kopen in replica's? Bij Audi vind ik ze net iets te duur... En kzou ze graag in 18" hebben ipv 19"

Comment

• Welk interieur ( kleurencombo) zouden jullie nemen met als buitenkleur zadelbruin ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lainke Bekijk Berichten
                    Welk interieur ( kleurencombo) zouden jullie nemen met als buitenkleur zadelbruin ?
                    Zadelbruin als exterieurkleur? Interieur bedoel je zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                      Zadelbruin als exterieurkleur? Interieur bedoel je zeker?
                      Zadelbruin als exterieur kleur op s4 ( exclusieve kleur). Staat op de belgische config.
                      Last edited by ; 12/05/2009, 20:20.

Comment

Zadelbruin als exterieur kleur op s4 ( exclusieve kleur). Staat op de belgische config.
                        Idd je hebt gelijk, ik had er nog nooit van gehoord
                        Ik zou nooit bruin kiezen maar als het dan toch moet zou ik voor binnenin zoiets kiezen, stond nog ergens op men harde schijf, ik weet dus ook niet hoe het heet, maar het is Exclusive voor een RS4, ik vind dit heel warm, sfeervol en passend bij bruin

Comment

• Ah heb hem gevonden op internet

Comment

• Als je "Audi Exclusive lederausstatung" neemt, kan je dan alle kleuren bestellen? pakweg: donkerblauw,bruin of roze(niet dat ik dit laatste zou nemen )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
                              Als je "Audi Exclusive lederausstatung" neemt, kan je dan alle kleuren bestellen? pakweg: donkerblauw,bruin of roze(niet dat ik dit laatste zou nemen )
                              als het pakje euro's dat je op tafel legt dik genoeg is kan je zelfs fluo zetels krijgen

Comment

• Da weet ik maar ik spreek nu specifiek over die optie

Comment

• met zo een audi exclusive kan je echt de mooiste interieurs samenstellen, maar je kan je interieur ook zwaar verneuken.

Comment

• één van de volgende zaterdagen testrit doen met de s4 zowel handgeschakeld als s tronic.
                                    Ben benieuwd en zal mijn ervaring meedelen

Comment

één van de volgende zaterdagen testrit doen met de s4 zowel handgeschakeld als s tronic.
                                      Waar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                        Waar?
                                        Kortenberg ( Erps-Kwerps) , leuvensesteenweg 671, testcenter Dieteren Audi-VW )

Comment

één van de volgende zaterdagen testrit doen met de s4 zowel handgeschakeld als s tronic.
                                          Sjansaar

Comment

Working...
                                          X