Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi S4
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
Comment
-
is er soms iemand die weet of alle 4 de uitlaatpijpjes aangesloten zijn? of zijn er maar 2 aangesloten (1 links en 1 rechts) en zijn er dus 2 'fake' uitlaatjes?
wou dat gewoon is weten uit nieuwgierigheid aangezien het wel is voorkomt bij sommige auto's dat er maar 2 van de 4 echt werken
welke zouden jullie kiezen? 6 versnellingen of de s-tronic?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boozer Bekijk Berichtenis er soms iemand die weet of alle 4 de uitlaatpijpjes aangesloten zijn? of zijn er maar 2 aangesloten (1 links en 1 rechts) en zijn er dus 2 'fake' uitlaatjes?
wou dat gewoon is weten uit nieuwgierigheid aangezien het wel is voorkomt bij sommige auto's dat er maar 2 van de 4 echt werken
welke zouden jullie kiezen? 6 versnellingen of de s-tronic?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lainke Bekijk BerichtenWelk interieur ( kleurencombo) zouden jullie nemen met als buitenkleur zadelbruin ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenZadelbruin als exterieurkleur? Interieur bedoel je zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lainke Bekijk BerichtenZadelbruin als exterieur kleur op s4 ( exclusieve kleur). Staat op de belgische config.
Ik zou nooit bruin kiezen maar als het dan toch moet zou ik voor binnenin zoiets kiezen, stond nog ergens op men harde schijf, ik weet dus ook niet hoe het heet, maar het is Exclusive voor een RS4, ik vind dit heel warm, sfeervol en passend bij bruin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk BerichtenAls je "Audi Exclusive lederausstatung" neemt, kan je dan alle kleuren bestellen? pakweg: donkerblauw,bruin of roze(niet dat ik dit laatste zou nemen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lainke Bekijk Berichtenéén van de volgende zaterdagen testrit doen met de s4 zowel handgeschakeld als s tronic.
Ben benieuwd en zal mijn ervaring meedelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenWaar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lainke Bekijk Berichtenéén van de volgende zaterdagen testrit doen met de s4 zowel handgeschakeld als s tronic.
Ben benieuwd en zal mijn ervaring meedelen
Comment
Comment