Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Panamera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
    Ik vind de vergelijking nu ook niet zo vreemd. Al ben ik overtuigd dat de Panamera de winnaar is .
    Kerel, er bestaat ook nog iets buiten Porsche hé.

Porsche is een prachtig merk, maar qua looks is de panamera al de laatste van de 4.

Qua geluid heel zeker ook.

En qua prestaties ook(als het geen Turbo is toch niet).

En qua comfort zou ik niet weten hoe de CL en de GT-speed het doen, maar de Panamera steekt hier imo zeker niet boven uit. De GT is veel comfortabeler dan de Panamera.

Voor mij zou de GT winnen.

Comment

• Qua binnenruimte en prijs/kwaliteit verhouding moet de Skoda Superb zeker niet onderdoen voor deze grote gezinswagens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
        Qua binnenruimte en prijs/kwaliteit verhouding moet de Skoda Superb zeker niet onderdoen voor deze grote gezinswagens.
        Dat is zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten

Porsche is een prachtig merk, maar qua looks is de panamera al de laatste van de 4.

En qua comfort zou ik niet weten hoe de CL en de GT-speed het doen, maar de Panamera steekt hier imo zeker niet boven uit. De GT is veel comfortabeler dan de Panamera.

Beweer ik dan het tegendeel?
          En lees Befour zijn post, ik had gelijk.
          Kerel
          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Beweer ik dan het tegendeel?
            En lees Befour zijn post, ik had gelijk.
            Kerel
            jij zegt zelf dat je zonder er iets van te weten er zeker van bent dat de Panamera wint...

Kerel

Comment

jij zegt zelf dat je zonder er iets van te weten er zeker van bent dat de Panamera wint...

Kerel
              Ik heb al vele testen gelezen over de Panamera. Dus baseer ik mij daar op , ja .
              En ik had gelijk. De Continental Speed is te gedateerd. De Qrantursmi is 1 brok emotie, maar motorisch loopt ie achter.. dat is wel bekend. En de CL 63 amg.. tja, dat is de grootste concurrent.
              Ik snap niet waar je moeilijk over doet, aangezien ik gewoon mijn mening geef. Die dan nog juist is ook .

Comment

Ik heb al vele testen gelezen over de Panamera. Dus baseer ik mij daar op , ja .
                En ik had gelijk. De Continental Speed is te gedateerd. De Qrantursmi is 1 brok emotie, maar motorisch loopt ie achter.. dat is wel bekend. En de CL 63 amg.. tja, dat is de grootste concurrent.
                Ik snap niet waar je moeilijk over doet, aangezien ik gewoon mijn mening geef. Die dan nog juist is ook .
                Ik gaf ook gewoon mijn mening. Het valt mij gewoon op dat vanaf er ergens iets gezegd wordt over Porsche vs iets anders, jij regelrecht voor de Porsche gaat, waarover het ook gaat.

n/o hé Alex

Comment

En jij hebt al met beide gereden ?

Comment

Ik gaf ook gewoon mijn mening. Het valt mij gewoon op dat vanaf er ergens iets gezegd wordt over Porsche vs iets anders, jij regelrecht voor de Porsche gaat, waarover het ook gaat.

n/o hé Alex
                    Geen probleem hoor
                    Maar hier nog eens mijn porsche liefde ivm uw stelling Porsche vs iets anders:
                    Porsche is gewoon steengoed en de referentie qua weggedrag.. dusja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
                      En jij hebt al met beide gereden ?
                      meegereden ja.

Comment

• Alle '' voor deze pagina zijn opgebruikt.
                        Gelieve andere emoticons te gebruiken in het vervolg.

Mvg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                          Alle '' voor deze pagina zijn opgebruikt.
                          Gelieve andere emoticons te gebruiken in het vervolg.

Mvg
                          No way!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten

Allez geef is een lijstje dat dan wel gaat, over wat een Panamera koper (deftig plaats voor meer dan 2 personen en supersportief) wel zou gaan vergelijken?

Mijn lijstje bestond uit:

Audi RS6 (gereden)
                            Aston Martin Rapide
                            Mercedes CL63 AMG (gereden)
                            Maserati QP (vond interieur echt te benepen en motorisch wat gedateerd)

Je kan er eventueel nog de BMW M5, E 63AMG of een Jag gaan bijhalen. Maar verder???

Comment

• wt ik geweldig vind aan die test is dat ze de kijkhoek mee in hun berekening maken
                              niemand doet dat nog, terwijl dat een belngrijk deel rijplezier en veiligheid is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten

Allez geef is een lijstje dat dan wel gaat, over wat een Panamera koper (deftig plaats voor meer dan 2 personen en supersportief) wel zou gaan vergelijken?

Mijn lijstje bestond uit:

Audi RS6 (gereden)
                                Aston Martin Rapide
                                Mercedes CL63 AMG (gereden)
                                Maserati QP (vond interieur echt te benepen en motorisch wat gedateerd)

Je kan er eventueel nog de BMW M5, E 63AMG of een Jag gaan bijhalen. Maar verder???
                                Ik zou het ni weten, maar ik had je dan ook al gelijk gegeven

Hopelijk komt tegen eind volgend jaar de Estoque. Die zou best nog wat kunnen teweeg brengen in dat segment.

Comment

• Idd, maar wel op voorwaarde dat het een "volwaardige" vierzitter is. Dat is zo spijtig bij, bv, de Rapide (was mijn favoriet).

En hopelijk met het passend geluid (wat zo spijtig is bij de Panamera).

Comment

• Het moet gezegd worden, je zit idd zeer comfortabel achteraan de Panamera. Ik heb nog niet de kans gehad om in de Rapide te kruipen (teveel volk op het IAA). Is die dan zoveel kleiner misschien?

Comment

Het moet gezegd worden, je zit idd zeer comfortabel achteraan de Panamera. Ik heb nog niet de kans gehad om in de Rapide te kruipen (teveel volk op het IAA). Is die dan zoveel kleiner misschien?
                                      Naar het schijnt zit je er echt niet comfortabel in. Er zal wel genoeg zit/beenruimte zijn, maar zeker niet zoveel als bv. de Panamera.

Als we de boekskes mogen geloven toch.

Comment

Het moet gezegd worden, je zit idd zeer comfortabel achteraan de Panamera. Ik heb nog niet de kans gehad om in de Rapide te kruipen (teveel volk op het IAA). Is die dan zoveel kleiner misschien?
                                        Inderdaad , vorige week een klein testritje meegemaakt achteraan in een Panamera en ik zat daar goed hoor , plaats genoeg .
                                        Wel had ik liever vooraan achter het stuur gezeten

Comment

• De Rapide is een tweezitter met 4 deuren. Je hebt amper meer plaats dan in een tweedeurs AM. Het straffe is dat men bij AM zelf zegt dat ze bij de keuze tussen meer ruimte of het design, voor het design gingen.

Dan koop je zo een bak van 200.000 met 4 portieren en moeten de mensen achterin met hun benen achter hun oren zitten

Comment

Working...
                                          X