Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Das echt schandalig. Ik snap niet waarom men nog altijd zo gigantisch veel knoppen wil. Een dashboard zou prachtig zijn moest het super strak zijn. Alles kan toch in die iDrive/MMI/Command dingen gestoken worden.
En de rest dan subtiel onder een klepje weggeborgen.
Ik vind het niet fijn dat dit topic bij 'nieuwe auto's' staat. Telkens er een nieuwe post is ben ik weer teleurgesteld dat er nog geen nieuwe officiële foto is.
...mmmm, het dashboard heeft blijkbaar een hoog "Scotty, beam me up!" - gehalte. Ook de dakconsole. De knoppen lijken me ook zo groot, dat ze mij doen denken aan de tuimelschakelaars in een Citroën CX van einde jaren '70.
Wel goed dat ze, in tegenstelling tot de Cayenne, het klokkenspel uit de 911 overnemen en de toerenteller in het midden plaatsen. Zo hoort het in een Porsche.
Het zal in realiteit wel weer veel beter meevallen als op foto, als je de touch & feel van de perfecte materiaalkeuze en afwerking kan zien en voelen...
Comment