Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Panamera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De Panamera schreeuwt echt om een donkere kleur, het zilverkleurig exemplaar uit het filmpje oogt imho maar banaal.

Knappe foto's Philip

Comment

• rechts of links
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Niet helemaal overtuigd van die kleur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
          De Panamera schreeuwt echt om een donkere kleur, het zilverkleurig exemplaar uit het filmpje oogt imho maar banaal.

Knappe foto's Philip
          Thx, wel jammer van de draad die in de weg stond natuurlijk.

En in het echt blinken de velgen iets meer, net of ze zijn gepolijst...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
            rechts of links
            Easy.

Links.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
              Easy.

Links.

Comment

• Erg positief verrast, op de IAA. Achterin is 'ie ruimer dan ik verwachtte : meer dan voldoende hoofd- en beenruimte, geen CLS- of PassatCC-toestanden daar. 't Interieur is eigenlijk erg cosy, de middenconsole is wel wat druk maar dat valt vooral op foto op, en helemaal niet als je er daadwerkelijk in zit. Het gevoel dat je binnenin krijgt, qua ruimte en vooral de "omarming" door de auto, is erg aangenaam. 'k Heb ook de beide zeteltypes proefgezeten, en ik vond de comfortzetels alvast duidelijk beter zitten dan de sportzetels. De opmerking dat dat aan de zijbekleding (naast de zetel) vastgemaakte stukje armsteunverlenging achteraan, in je rug/zij priemt als je instapt, heb ik in realiteit niet ervaren. Heb er nochtans op gelet en ik ben zelfs op verschillende manieren in en uit de auto gestapt om toch maar te proberen die "klacht" (van één of ander magazine) te reconstrueren, niet gelukt.

Langs buiten is 'ie indrukwekkend, maar 'ie blijft lomp. Anderzijds, als je ziet wat je ervoor terugkrijgt binnenin (aan ruimte, ook qua koffer), dan is dat eigenlijk ook wel logisch. 'k Vermoed dat maar weinig mensen 'm dat uiteindelijk kwalijk zullen nemen, 'k vind het een betere oplossing dan de auto verfijnder styleren maar dan een veel kleiner achtercompartiment aanbieden.

Wordt vast en zeker een topper.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                  rechts of links
                  links! den 190! maar dan wel zonder de spoiler
                  Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                  Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                    links! den 190! maar dan wel zonder de spoiler
                    Volgens mijn beperkte kennis is dat een EVO Dan MOET die spoiler erop...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                      Volgens mijn beperkte kennis is dat een EVO Dan MOET die spoiler erop...
                      en volgens de mijne bestaan er origineel ook minder opzichtige exemplaren die de EVO veel beter afgaan.
                      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                      Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Daar ben ik ook zeker van. Als gezinswagen staat 'm bovenaan mijn verlanglijst...
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Je ziet hem al heel wat rondrijden tegenwoordig.
                          Het enige wat me stoort aan die wagen is dat er vanachter te veel tekst op staat.
                          Maar voor de rest : zeer knap !

Comment

Bij VW zullen ze serieus in hun pollekes aan 't wrijven zijn!
                            Binnen een jaartje een dieseltje of 2 erbij en katsjing²

Comment

• Gisteren eerste Panamera IRL gezien, wat een ferme kar!!!
                              MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                                Je ziet hem al heel wat rondrijden tegenwoordig.
                                Het enige wat me stoort aan die wagen is dat er vanachter te veel tekst op staat.
                                Maar voor de rest : zeer knap !
                                Dat vind ik ook !

Comment

• Volgend jaar zou er de 3.6 van VAG in komen te liggen. Met 300pk zal het voor de meesten die zoiets zoeken al genoeg zijn. Niemand kan al iets zeggen over een dieselversie.

Misschien de vernieuwde 3.0 TDI met 250pk (die ook in de A8 komt te liggen).
                                  Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                    Bij VW zullen ze serieus in hun pollekes aan 't wrijven zijn!
                                    Binnen een jaartje een dieseltje of 2 erbij en katsjing²
                                    Yap.

Ik denk dat ze zelfs dubbel in hun pollekens aan 't wrijven zijn. Binnen een jaartje of 2-3 een VW-kloon daarvan (veel gemeenschappelijke onderdelen) in de stijl van de D1 Concept, ter vervanging van de loodzware wiegeboot genaamd Phaeton, en ze zijn weer mee met de trein.

Comment

Yap.

Ik denk dat ze zelfs dubbel in hun pollekens aan 't wrijven zijn. Binnen een jaartje of 2-3 een VW-kloon daarvan (veel gemeenschappelijke onderdelen) in de stijl van de D1 Concept, ter vervanging van de loodzware wiegeboot genaamd Phaeton, en ze zijn weer mee met de trein.
                                      I think I'm going to be sick.

Comment

Yap.

Wendelin Wiedeking ... geniaal (maar ook "stront-wie-heeft-mij-gescheten") man. Heeft Porsche schatrijk gemaakt (en zichzelf erbij) en daarna met 1 verkeerde move VW de grootste cadeau gegeven die ze mogelijk kunnen krijgen (kopen). En daarbovenop krijgt hijzelf nog eens een afscheidscadeau om U tegen te zeggen.

't Zou een Wendelinneke moeten genoemd worden.

Comment

• Als er ooit een diesel komt in deze Panamera ben ik ernstig geïnteresseerd.
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X