Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Erg positief verrast, op de IAA. Achterin is 'ie ruimer dan ik verwachtte : meer dan voldoende hoofd- en beenruimte, geen CLS- of PassatCC-toestanden daar. 't Interieur is eigenlijk erg cosy, de middenconsole is wel wat druk maar dat valt vooral op foto op, en helemaal niet als je er daadwerkelijk in zit. Het gevoel dat je binnenin krijgt, qua ruimte en vooral de "omarming" door de auto, is erg aangenaam. 'k Heb ook de beide zeteltypes proefgezeten, en ik vond de comfortzetels alvast duidelijk beter zitten dan de sportzetels. De opmerking dat dat aan de zijbekleding (naast de zetel) vastgemaakte stukje armsteunverlenging achteraan, in je rug/zij priemt als je instapt, heb ik in realiteit niet ervaren. Heb er nochtans op gelet en ik ben zelfs op verschillende manieren in en uit de auto gestapt om toch maar te proberen die "klacht" (van één of ander magazine) te reconstrueren, niet gelukt.
Langs buiten is 'ie indrukwekkend, maar 'ie blijft lomp. Anderzijds, als je ziet wat je ervoor terugkrijgt binnenin (aan ruimte, ook qua koffer), dan is dat eigenlijk ook wel logisch. 'k Vermoed dat maar weinig mensen 'm dat uiteindelijk kwalijk zullen nemen, 'k vind het een betere oplossing dan de auto verfijnder styleren maar dan een veel kleiner achtercompartiment aanbieden.
Je ziet hem al heel wat rondrijden tegenwoordig.
Het enige wat me stoort aan die wagen is dat er vanachter te veel tekst op staat.
Maar voor de rest : zeer knap !
Je ziet hem al heel wat rondrijden tegenwoordig.
Het enige wat me stoort aan die wagen is dat er vanachter te veel tekst op staat.
Maar voor de rest : zeer knap !
Volgend jaar zou er de 3.6 van VAG in komen te liggen. Met 300pk zal het voor de meesten die zoiets zoeken al genoeg zijn. Niemand kan al iets zeggen over een dieselversie.
Misschien de vernieuwde 3.0 TDI met 250pk (die ook in de A8 komt te liggen).
Bij VW zullen ze serieus in hun pollekes aan 't wrijven zijn!
Binnen een jaartje een dieseltje of 2 erbij en katsjing²
Yap.
Ik denk dat ze zelfs dubbel in hun pollekens aan 't wrijven zijn. Binnen een jaartje of 2-3 een VW-kloon daarvan (veel gemeenschappelijke onderdelen) in de stijl van de D1 Concept, ter vervanging van de loodzware wiegeboot genaamd Phaeton, en ze zijn weer mee met de trein.
Ik denk dat ze zelfs dubbel in hun pollekens aan 't wrijven zijn. Binnen een jaartje of 2-3 een VW-kloon daarvan (veel gemeenschappelijke onderdelen) in de stijl van de D1 Concept, ter vervanging van de loodzware wiegeboot genaamd Phaeton, en ze zijn weer mee met de trein.
Wendelin Wiedeking ... geniaal (maar ook "stront-wie-heeft-mij-gescheten") man. Heeft Porsche schatrijk gemaakt (en zichzelf erbij) en daarna met 1 verkeerde move VW de grootste cadeau gegeven die ze mogelijk kunnen krijgen (kopen). En daarbovenop krijgt hijzelf nog eens een afscheidscadeau om U tegen te zeggen.
Comment