Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Porsche Panamera
Collapse
X
-
Panamera staat dit weekend in Hasselt op de Lifstyle-beurs Très chic. Morgen ga ik naar die beurs, dus ga ik de Panamera eens van kortbij kunnen bekijken.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenPanamera staat dit weekend in Hasselt op de Lifstyle-beurs Très chic. Morgen ga ik naar die beurs, dus ga ik de Panamera eens van kortbij kunnen bekijken.
tip
hij kost niet meer dan een BMW 7 serie en hij zal wel veel exclusiever zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenHopelijk heeft David de hint begrepen
ho kweet niet , tis gene slimmen op dat gebied , al die tips die hij hier al heeft gekregen op het forum en hij weet nog nie wa gekocht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenho kweet niet , tis gene slimmen op dat gebied , al die tips die hij hier al heeft gekregen op het forum en hij weet nog nie wa gekocht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenPanamera staat dit weekend in Hasselt op de Lifstyle-beurs Très chic. Morgen ga ik naar die beurs, dus ga ik de Panamera eens van kortbij kunnen bekijken.Mijn ouders gaan daar straks naartoe, ik ging normaal mee, maar ik kan niet
Zal maar naar foto's vragen, en onze pa moet maar geïnteresseerd doen, en vragen naar een catalogus...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtentip
hij kost niet meer dan een BMW 7 serie en hij zal wel veel exclusiever zijn
Een voordeel van de Panamera zal wel de hogere restwaarde zijn, hoewel dat toch nog niet zeker is. Qua gebruikskosten is zo'n Panamera ook een klasse duurder. Zo'n Panamera is dus geen spek voor mijn bek...
In Hasselt op de beurs 'tres chic' hebben we even in de Panamera gezeten die in de VIP-ruimte stond. Het was een zilvergrijze 4S met zwart interieur. Het interieur is razend knap. Ook de 20" velgen zijn zeer mooi. Een nadeel is wel de kleine koffer die niet groter is dan die van een BMW 3.
De verkoper beweert mij toch te kunnen overtuigen en gaat mij bellen voor een testrit.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Ons moeder was er zot van! Zoals BMWMB al zei, stond er binnen in de VIP ruimte een zilveren, 20", zwart leder met bruin hout. En buiten een blauwe met beige interieur en 19" (denk ik, alleszins lelijke velgen).
De kont is enorm mooi, de heup nog veel mooier, de lijnen in de auto zijn echt knap, zeker op een zilveren. Het koffer is volgens mijn ouders groot genoeg voor dagelijks gebruik en de zetels zijn snel neer te klappen, waardoor het snel een vrij grote praktische koffer wordt.
Spijtig dat ik niet mee kon gaan, maar ik ga in de loop van september eens kijken bij Verellen in Geel.
Comment
-
Ik heb donderdagavond in Knokke ene gespot, en tis toch niet echt mijn ding...sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenZo'n Panamera kost toch wel een stuk meer dan een BMW 7, toch zeker als je vergelijkt met een BMW 7 diesel. Ik heb hier een offerte liggen van een BMW 730d naar mijn goesting. Voor het ogenblik geven ze nog een serieuze premie bij aankoop van een BMW 7. Vandaar kost een BMW 730d naar mijn goesting een goede €80.000. Een Panamera naar mijn goesting kost de helft meer...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenDie velgen zijn echt om te bleiten.
zien ze da nu ni dat die véél te klein zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtentis echt zot
zien ze da nu ni dat die véél te klein zijn
Comment
Comment