Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Panamera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
    en als alle 3 de kids meegaan met de Panamera laat je dan uw vrouw maar thuis he
    Een goed idee !! Bedankt voor de tip

Comment

• Panamera staat dit weekend in Hasselt op de Lifstyle-beurs Très chic. Morgen ga ik naar die beurs, dus ga ik de Panamera eens van kortbij kunnen bekijken.
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Panamera staat dit weekend in Hasselt op de Lifstyle-beurs Très chic. Morgen ga ik naar die beurs, dus ga ik de Panamera eens van kortbij kunnen bekijken.

tip

hij kost niet meer dan een BMW 7 serie en hij zal wel veel exclusiever zijn

Comment

• Hopelijk heeft David de hint begrepen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
            Hopelijk heeft David de hint begrepen

ho kweet niet , tis gene slimmen op dat gebied , al die tips die hij hier al heeft gekregen op het forum en hij weet nog nie wa gekocht

Comment

• Zo'n panamera kost zeker +120k een bmw 730d/740d komt daar toch niet zo snel aan (gaat er wel naartoe maar nooit 130-140k en dan ben je ook fout bezig).

Comment

ho kweet niet , tis gene slimmen op dat gebied , al die tips die hij hier al heeft gekregen op het forum en hij weet nog nie wa gekocht

Comment

Panamera staat dit weekend in Hasselt op de Lifstyle-beurs Très chic. Morgen ga ik naar die beurs, dus ga ik de Panamera eens van kortbij kunnen bekijken.
                  Dat meen je niet!!! Mijn ouders gaan daar straks naartoe, ik ging normaal mee, maar ik kan niet

Zal maar naar foto's vragen, en onze pa moet maar geïnteresseerd doen, en vragen naar een catalogus...
                  Volvo V60 D3 R-design

Comment

tip

hij kost niet meer dan een BMW 7 serie en hij zal wel veel exclusiever zijn
                    Zo'n Panamera kost toch wel een stuk meer dan een BMW 7, toch zeker als je vergelijkt met een BMW 7 diesel. Ik heb hier een offerte liggen van een BMW 730d naar mijn goesting. Voor het ogenblik geven ze nog een serieuze premie bij aankoop van een BMW 7. Vandaar kost een BMW 730d naar mijn goesting een goede €80.000. Een Panamera naar mijn goesting kost de helft meer...

Een voordeel van de Panamera zal wel de hogere restwaarde zijn, hoewel dat toch nog niet zeker is. Qua gebruikskosten is zo'n Panamera ook een klasse duurder. Zo'n Panamera is dus geen spek voor mijn bek...

In Hasselt op de beurs 'tres chic' hebben we even in de Panamera gezeten die in de VIP-ruimte stond. Het was een zilvergrijze 4S met zwart interieur. Het interieur is razend knap. Ook de 20" velgen zijn zeer mooi. Een nadeel is wel de kleine koffer die niet groter is dan die van een BMW 3.

De verkoper beweert mij toch te kunnen overtuigen en gaat mij bellen voor een testrit.
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ons moeder was er zot van! Zoals BMWMB al zei, stond er binnen in de VIP ruimte een zilveren, 20", zwart leder met bruin hout. En buiten een blauwe met beige interieur en 19" (denk ik, alleszins lelijke velgen).

De kont is enorm mooi, de heup nog veel mooier, de lijnen in de auto zijn echt knap, zeker op een zilveren. Het koffer is volgens mijn ouders groot genoeg voor dagelijks gebruik en de zetels zijn snel neer te klappen, waardoor het snel een vrij grote praktische koffer wordt.

Spijtig dat ik niet mee kon gaan, maar ik ga in de loop van september eens kijken bij Verellen in Geel.
                      Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Gisterenavond op de E40 een grijze Panamera (Turbo ? ) zien rijden met Z-plaat. Ik moet zeggen: in realiteit ziet de Porsche er beter uit dan op foto!

Comment

• Ik heb donderdagavond in Knokke ene gespot, en tis toch niet echt mijn ding...
                          sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Zo'n Panamera kost toch wel een stuk meer dan een BMW 7, toch zeker als je vergelijkt met een BMW 7 diesel. Ik heb hier een offerte liggen van een BMW 730d naar mijn goesting. Voor het ogenblik geven ze nog een serieuze premie bij aankoop van een BMW 7. Vandaar kost een BMW 730d naar mijn goesting een goede €80.000. Een Panamera naar mijn goesting kost de helft meer...
                            Wat je schrijft klopt idd qua prijzen etc....Alleen vind ik de keuze tussen een 730D en een Panamera, op zich, nogal bizar. Deze auto's liggen qua motorisatie, rijeigenschappen, comfort toch mijlenver uit mekaar?

Comment

• Vandaag op de parking van de Nordschleife

IRL echt een impressionante verschijning!
                              Was aangenaam verrast.

Comment

• Die velgen zijn echt om te bleiten.

Comment

• Heb hem ook zien staan,wel jammer van de kleur.
                                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Allesbehalve een flatterende kleur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                                      Die velgen zijn echt om te bleiten.
                                      tis echt zot

zien ze da nu ni dat die véél te klein zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                        tis echt zot

zien ze da nu ni dat die véél te klein zijn
                                        Tis idd geen zicht, needs 21".

Comment

• Comment

Working...
                                          X