Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A6 Facelift
Collapse
X
-
ben gaan kijken naar de auto bij de garage, doen ze de sleutel in het contact, hoppa; 24.2 km... tiens tiens tiens... Die garagist vertelde mij dat ze steekproefsgewijs auto´s testen bij audi en dan nemen ze liever eens een S-line om te testen blijkbaar...
Nu, hoe rodeer je dat het best, ik wil hem uiteraard zo potent mogelijk zonder olieverbruik, hoe pak je dat aan? Ik weet dat er een topic over staat, maar dit lijkt meer over hoogtoerige benzinemotoren te gaan. Ik ben meer geïntresseerd hoe je een V6 TDI inrijdt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenZéér knap met die velgen, proficiat!
De buitenkleur is niet m'n ding, maar 't is dan ook niet mijn auto.
Proficiat met je nieuwe toy!!
Veel veilige km's...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skullcrusher Bekijk Berichtenben gaan kijken naar de auto bij de garage, doen ze de sleutel in het contact, hoppa; 24.2 km... tiens tiens tiens... Die garagist vertelde mij dat ze steekproefsgewijs auto´s testen bij audi en dan nemen ze liever eens een S-line om te testen blijkbaar...
Nu, hoe rodeer je dat het best, ik wil hem uiteraard zo potent mogelijk zonder olieverbruik, hoe pak je dat aan? Ik weet dat er een topic over staat, maar dit lijkt meer over hoogtoerige benzinemotoren te gaan. Ik ben meer geïntresseerd hoe je een V6 TDI inrijdt
En dus gekocht bij Thoen in aalst?
Comment
-
Als ze hem al 28km "getest" hebben zal hij al grotendeels geroteerd zijn.
Ooit nog vakantiejobke gedaan voor auto's van merk X uit de fabriek op grote verscheepparkings te zetten, alles wat mogelijk nog maar rook naar zware motor of sportief werd al deftig ingereden op de parking zelf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skullcrusher Bekijk BerichtenDe kleur is hetenige dat mijn vrouw mocht kiezen
... ik zit er toch alleen maar in, de binnenkant is nog meer ok, geloof mij... ik zal nog wel wat foto´s posten als ik hem effectief onder mijn kont heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skullcrusher Bekijk BerichtenDames en Heren
Onbeschrijfelijk.............. (compleet van de kaart)
Rest ons enkel nog te hopen op wat lente
.
Comment
Comment