Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A6 Facelift
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenDe led's op de sedan zijn vreemd irl. Precies of er iets mis is. Bij de break zijn ze prachtig ( gebleven )
Leds op sedan en avant zijn nu toch hetzelfde?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenMiljaar!!
produktie week 6 heb ik gekregen... normaal gezien was het voorzien voor 24 januari (mijn verjaardag) en nu is het 16 februari...
Zelf dat kunnen ze niet houden en ik ging volgend jaar een A5 bestellen. Daar is het een jaar wachten!Sintruin till I die
Comment
-
collega / kameraad heeft hier volgens mij een primeurke met zijn net geleverde A6 facelift in shadowlook trim.
Eerst was er sprake dat 'm de pre-facelift zou krijgen en iets later is bevestigd dat 't alsnog de facelift ging worden. De shadowlook optie is momenteel volgens car configurator nog niet beschikbaar op de facelift.
Is een 2.0 TDI 136 pk, handbak, met leer, navigatie (met harde schijf enzo) en nog wat opties geloof ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenDie velgen zijn toch veel te klein! Is dit 16"
Is een firmakar dus op een gegeven moment moet men rekening houden met optiebudget enzo (om niet te beginnen over extra kosten aan winterbanden).
edit: eigenlijk doet dit er niet toe... pluspunt is (vind ik) dat de standaard 16 velgen van de facelift er al een pak beter uitzien dan die van de pre-facelift.
Comment
-
Héél mooi... wel jammer dat hij geen chrome heeft rond de ruiten en dergelijke.(dat is juist de shadowlook niet?)
Idem wagen (met chrome) wordt bij mij ook geleverd in week 7.
Ook met standaard 16inch velgen, die mooier zijn dan de pré-facelift, maar het is een firma wagen dus géén "speciale" velgen.
Privé zou ik dit ook 18/19 erbij steken maar bij firma's is dit niet toegelaten...
Comment
-
Mooie wagen, maar persoonlijk vind ik hem wel mooier ogen mét aluminium sierlijsten, zonder is nogal donker en wat saai imo. Ik ken iemand die een prefacelift A6 heeft zonder raamomlijsting en met zwarte dakrails, niet als shadowlook, maar omdat hij het een overbodige optie vondt, en die wagen ziet er toch wat kleurlozer uit.
Ieder zijn smaak uiteraard.
Wat die velgen betreft, ze zijn mooier in het echt dan op de foto, en de meerprijs voor speciale velgen (ik betaal 'm zelf, geen leasing) is het voor mij niet waard. Ben ook al wat ouder en hoef niet zo nodig de patser uit te hangen met mijn velgen, no offence voor de autoliefhebbers die wel kicken op grote velgen.2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
De velgen zijn id veel mooier in het echt.
Die chrome venster omlijsting is echt wel een must have (cfr mijn foto's hierboven) zodoende je géén zwart aanhangsel hebt (smaken en verschillen... no offence)
Als er chrome is, zie je meer de lijnen van de auto.
Maar iedereen zijn keuze natuurlijk... maar het blijft een mega car!
Comment
-
Héél mooi... wel jammer dat hij geen chrome heeft rond de ruiten en dergelijke.(dat is juist de shadowlook niet?)
Idem wagen (met chrome) wordt bij mij ook geleverd in week 7.
Ook met standaard 16inch velgen, die mooier zijn dan de pré-facelift, maar het is een firma wagen dus géén "speciale" velgen.
Privé zou ik dit ook 18/19 erbij steken maar bij firma's is dit niet toegelaten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door verokevin Bekijk Berichtenhangt af van car policy. ik heb de 18'' S-Line velgen besteld en dit geeft geen probleem, is enkel een pak duurder in leasing. Persoonlijk zjn velgen steeds de eerste optie die ik aanvink omdat een wagen er dan compleet anders uitziet. op mijn huidige 320d heb ik 17'' velgen met 225 banden vooraan en 255 achteraan. Leaseplan had een foutje gemaakt en gerekend met 16'' velgen 205 breedte. Hierdoor geraakte mijn velgen er vlotjes in, echter de eerste keer dat ik mijn banden moest wisselen duurde het drie dagen alvorens ik toestemming kreeg. foutje ontdekt ;-)
Het eerste dat ik aanduid is de packs
Mag wel niet klagen van de opties, prijs was 46.000€ voor
een 2.0Tdie avant
Zwart
6bak
Pack business plus
Pack lounge
parking system vr/ar
getinte zwarte ruiten
gps+ met harddisk
opbergmodule
verlichtingspakket
xenon+ lampen
levering mid februari - besteld mid oktober.
Comment
-
jij hebt wel geluk...
Het eerste dat ik aanduid is de packs
Mag wel niet klagen van de opties, prijs was 46.000€ voor
een 2.0Tdie avant
Zwart
6bak
Pack business plus
Pack lounge
parking system vr/ar
getinte zwarte ruiten
gps+ met harddisk
opbergmodule
verlichtingspakket
xenon+ lampen
levering mid februari - besteld mid oktober.
De mijne is 45392 en ik heb alles wat jij hebt plus :
wegklapbare trekhaak : 920€
multifunctioneel sportstuur : 100€
80l tank : 90€
klep met elektrische bediening : 510€
S-Line velgen : 2290€
Comment
Comment