Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Maar oké, hij is beter dan wat ik ervan verwacht had, het interieur ziet er best prima uit. Alleen mis ik het "ronde" en dat was nou net zo typisch aan een Ka'tje.
Maar oké, hij is beter dan wat ik ervan verwacht had, het interieur ziet er best prima uit. Alleen mis ik het "ronde" en dat was nou net zo typisch aan een Ka'tje.
Tjah...hetzelfde verhaal als bij de Twingo. Die is ook minder origineel dan zijn voorganger maar volgens mij wil Ford gewoon dat "wijvenbak-imago" kwijt dat altijd aan de Ka kleefde. En indien de prijs lager ligt dan die van de Fiat 500 (die kans is groot) zal je deze binnenkort wel veel zien rijden.
Op de Fiat 500 is dat toch verkrijgbaar dus ik denk het wel...belachelijk he
Heel dat dash lijkt ook op dat van de fiat 500.... Hier is de samenwerking wel duidelijk. Kijk maar naar de plaatsing van alle knopen en de pook. Het uiterlijk van de aircomodule enz...
Nu ja, met een goede basis is niets mis
Heel dat dash lijkt ook op dat van de fiat 500.... Hier is de samenwerking wel duidelijk. Kijk maar naar de plaatsing van alle knopen en de pook. Het uiterlijk van de aircomodule enz...
Nu ja, met een goede basis is niets mis
Ik vind die vergelijking niet 100%. Bij Fiat is het iets ordentelijker gestijld, bij de nieuwe Ka is het dash te groot en door de plaatsing van de elementen te druk, ongeacht of die radio nu van vandaag of 15 jaar geleden is. Less is more kan hier ook wel wonderen doen, maar wat men hier voor ogen had... misschien had men een gebrek aan inspiratie. En waarom ziet dat handschoenkastje er zo 'gedeukt' uit?
Bondmeisje rijdt Ford Ka
15 augustus 2008 · Tekst Nic de Boer
In de nieuwe James Bond-film rijdt de tegenspeelster van 007 in een Ford Ka.
Ford zet de nieuwe Ka letterlijk in de schijnwerpers met een rol in ‘Quantum of Solace’, de nieuwe Bond. De film gaat in november van dit jaar in de Nederlandse bioscopen draaien. Speciaal voor zijn rol is de Ka voorzien van een metallic gouden kleur en speciale bestickering op de zijkant.
De actrice die de Bondgirl gezicht geeft, heet Olga Kurylenko. Ze speelt Camille die in de film en zij is daarin bezig is met haar persoonlijke missie. “De nieuwe Ka past perfect bij het karakter van Camille. Ze is avontuurlijk, individueel en bijzonder modern,” vertelt Stephen Odell van Ford Europa.
Ondanks dat Ford en Aston Martin niet meer tot het zelfde concern horen, blijven beide merken zij aan zij in de James Bond-films. In de vorige film speelde de toen nieuwe Ford Mondeo nog een prominente rol. Bond-liefhebbers hoeven niet te wanhopen: 007 rijdt in Quantum of Solace gewoon weer in een Aston Martin DBS.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment