Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
    Knap, een uitdaging voor de werner
    Enig idee wat er met die RS allemaal gebeurd was kwa tuning?
    De RS die onderhanden is genomen door Raeder Motorsport ? http://www.raeder-motorsport.de/html..._focus_rs.html

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
      knap verslag...en wat je daar zegt van de plaatsing van de pedalen ben ik het volledig mee eens...ik vind dat de gaspedaal teveel naar rechts staat....85 procent van de RS rijders zal dit nooit snappen waarom we dat vinden maar die 85 procent koopt een rs enkel om te gaan showen en stoplicht sprintjes te gaan trekken..als je echt limieten opzoekt en met 1 voet kan remmen en gas geven tegelijk kunt geven zal je merken dat de plaatsing niet ideaal is of tenzij ge kromme benen hebt

Waar ik me dus wel enorm aan erger is de zitpositie..ik vind de afstelmogelijkheden van stuurkolom en zetels niet voldoende imho
      Dan , ben ik 1procent van die 85 , maar wil wel eens mijn grenzen verleggen en niet alleen sprintjes doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
        De RS die onderhanden is genomen door Raeder Motorsport ? http://www.raeder-motorsport.de/html..._focus_rs.html
        wordt wel een serieus prijskaartje dan. Ik ben gestopt rond 11000€

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
          Ik heb gisteren een testrit gedaan met ene. Verslagje en meer foto's: http://www.daggie.be/?p=749

@ Daggie:
          - Een tip: variant voor heel-toe'en = remmen met tussengas
          - Je prijs is er wel nogal onder, catalogusprijs net geen 33000 is toch iets meer dan 'rond de 30K', tenzij je de effectieve prijs bedoelt met korting? Anders leuk verslagje...
          sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• 33K, da's toch rond de 30K?

Over 2 weken ga ik met Megane 250 Cup rijden .. eens benieuwd hoe dat aanvoelt ..
            En dan eens nadenken of ik de Porsche wil/durf/kan vervangen door een hot hatch ..
            Last edited by ; 27/01/2010, 14:33.

Comment

Over 2 weken ga ik met Megane 250 Cup rijden .. eens benieuwd hoe dat aanvoelt ..
              En dan eens nadenken of ik de Porsche wil/durf/kan vervangen door een hot hatch ..
              Test/persbak van Renault België?
              En Porsche vervangen door hothatch zou ik maar voor 1 ding doen, en dat is als het kostenplaatje/risico van op circuit te rijden je te zwaar wordt. Alle andere redenen zouden niet volstaan...
              sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Gisteren een Focus RS gezien hier in Heule , blauw exterieur ...
                Ook super knap/vet in deze kleur

Comment

• - Intercooler Pro Alloy- Ligne Complète BlueFlame- Catalyseur Sport 100celsInfo : www.shiftech.beMail : info@shiftech.be

Shifttech in LLN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                    Ga zaterdag eens naar daar , ivm de tuning van de RS

Comment

• Ik ben nog altijd aan het wachten wat Dreamscience zal uitbrengen voor de tuning van de RS. Op hun site staat al meer dan een half jaar: "coming soon". Damn, geduld zou een goede deugd moeten zijn, maar toch.

Comment

Porsche wil/durf/kan vervangen door een hot hatch ..
                        Captain Turbo
                        General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                        Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                          couldn't agree more!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
                            Ga zaterdag eens naar daar , ivm de tuning van de RS
                            Komt zeker en vast in orde

Heel uitzonderlijk dat je al 300Pk hebt, zelfs met de nieuwste software komen we aan amper 280Pk origineel (zowel wij als Duitse collega's), gaat dus zeker een ongelooflijk resultaat worden als je nu al 300+Pk hebt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                              Gisteren een Focus RS gezien hier in Heule , blauw exterieur ...
                              Ook super knap/vet in deze kleur
                              wss deze toerke?

Trouwens die groene met BBS LM's op de vorige pagina is

Comment

• Vergelijkende test op circuit tussen enkele gekke hothatches. Lekker http://www.youtube.com/watch?v=InKJFfc2p-M

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk Berichten
                                  wss deze toerke?

Trouwens die groene met BBS LM's op de vorige pagina is

Yep was deze , ik herken de nr-plaat

Comment

• damn

Comment

• Vandaag ben ik eens een kijkje gaan nemen bij onze plaatselijke Ford-verdeler. Ze zijn nl. ook verdeler van Vespa's, waarvoor ik eigenlijk een kijkje ging nemen. Ze hadden nog 2 stuks RS'en in voorraad. Beide in het lichtgroen. Korting wordt er niet gegeven aangezien het hier over een beperkte oplage gaat. Er zouden wereldwijd slechts 8000 stuks verkocht worden. Volgens de zaakvoerder zouden er in Duitsland al geen meer te vinden zijn. Als deze 2 verkocht waren, was het gedaan zei 'm.

Zou zo'n RS goed z'n waarde houden?
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ik denk niet dat er 1 auto is die je nieuw aankoopt en zijn waarde goed behoudt

Comment

• plus zal het al moeilijker zijn om zo'n bak aan een ietwat hoge prijs te verkope in 2e hands.

Comment

Working...
                                          X