Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
knap verslag...en wat je daar zegt van de plaatsing van de pedalen ben ik het volledig mee eens...ik vind dat de gaspedaal teveel naar rechts staat....85 procent van de RS rijders zal dit nooit snappen waarom we dat vinden maar die 85 procent koopt een rs enkel om te gaan showen en stoplicht sprintjes te gaan trekken..als je echt limieten opzoekt en met 1 voet kan remmen en gas geven tegelijk kunt geven zal je merken dat de plaatsing niet ideaal is of tenzij ge kromme benen hebt
Waar ik me dus wel enorm aan erger is de zitpositie..ik vind de afstelmogelijkheden van stuurkolom en zetels niet voldoende imho
Dan , ben ik 1procent van die 85 , maar wil wel eens mijn grenzen verleggen en niet alleen sprintjes doen.
@ Daggie:
- Een tip: variant voor heel-toe'en = remmen met tussengas
- Je prijs is er wel nogal onder, catalogusprijs net geen 33000 is toch iets meer dan 'rond de 30K', tenzij je de effectieve prijs bedoelt met korting? Anders leuk verslagje...
Over 2 weken ga ik met Megane 250 Cup rijden .. eens benieuwd hoe dat aanvoelt ..
En dan eens nadenken of ik de Porsche wil/durf/kan vervangen door een hot hatch ..
Over 2 weken ga ik met Megane 250 Cup rijden .. eens benieuwd hoe dat aanvoelt ..
En dan eens nadenken of ik de Porsche wil/durf/kan vervangen door een hot hatch ..
Test/persbak van Renault België?
En Porsche vervangen door hothatch zou ik maar voor 1 ding doen, en dat is als het kostenplaatje/risico van op circuit te rijden je te zwaar wordt. Alle andere redenen zouden niet volstaan...
Ik ben nog altijd aan het wachten wat Dreamscience zal uitbrengen voor de tuning van de RS. Op hun site staat al meer dan een half jaar: "coming soon". Damn, geduld zou een goede deugd moeten zijn, maar toch.
Ga zaterdag eens naar daar , ivm de tuning van de RS
Komt zeker en vast in orde
Heel uitzonderlijk dat je al 300Pk hebt, zelfs met de nieuwste software komen we aan amper 280Pk origineel (zowel wij als Duitse collega's), gaat dus zeker een ongelooflijk resultaat worden als je nu al 300+Pk hebt!
Vandaag ben ik eens een kijkje gaan nemen bij onze plaatselijke Ford-verdeler. Ze zijn nl. ook verdeler van Vespa's, waarvoor ik eigenlijk een kijkje ging nemen. Ze hadden nog 2 stuks RS'en in voorraad. Beide in het lichtgroen. Korting wordt er niet gegeven aangezien het hier over een beperkte oplage gaat. Er zouden wereldwijd slechts 8000 stuks verkocht worden. Volgens de zaakvoerder zouden er in Duitsland al geen meer te vinden zijn. Als deze 2 verkocht waren, was het gedaan zei 'm.
Zou zo'n RS goed z'n waarde houden?
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment