Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
    Mijn eerste paar banden zijn aan vervanging toe (8500 km ) .
    Amai zo snel

De Focus RS was trouwens de "dreamcar" in FleetTV afgelopen weekend.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
      Amai zo snel

De Focus RS was trouwens de "dreamcar" in FleetTV afgelopen weekend.
      mijn 4 banden op 3500 km volledig opgereden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
        Wtf
        En daar zit dan nog rodage bij waarschijnlijk. Wat kost zo'n bandje? Ik heb gelezen dat ze nogal prijzig zijn?

Comment

ik verschiet daar nie van bij u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
            Wtf
            En daar zit dan nog rodage bij waarschijnlijk. Wat kost zo'n bandje? Ik heb gelezen dat ze nogal prijzig zijn?
            Heb nu 8500 km en de volgende set is er ook bijna door..voor chambley moet ik 4 nieuwe banden laten zetten..die contis zijn echt super banden maar veel te zacht..kosten een 400 per stuk

Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
            ik verschiet daar nie van bij u
            Hihi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
              Mijn eerste paar banden zijn aan vervanging toe (8500 km ) .
              Ik durf het bijna niet zeggen maar ik heb nu 45000km en nog altijd dezelfde banden (en remmen). Toch goed hee zo'n DSC
              Rijstijl zal er ook wel mee te maken hebben, ik geef pas gas vanaf 3de

Comment

• Woensdag morgen op de ring in Brussel aan afrit Zaventem en Brussel-Evere een groene Focus RS tegengekomen. Ik denk iemand van het forum met nummerplaat ...-ATP. Hij kwam van de e19 en ik liet em passeren zodat ik naar de afrit kon. Iemand een idee wie dit kan zijn?
                1978 BMW E21 323i
                2011 Seat Leon 1.6TDI Ecomotive
                2007 Kawasaki ZX6-R Ninja

Comment

• Woensdag Ring Amsterdam een ultimate Green RS.

Comment

• Vandaag een witte gezien op de N80 in Kerkom (Sint-Truiden), denk dat hij een van de kp's van de haspengouwrally was gaan verkennen, want kwam uit een veldwegske.
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Heb nu 8500 km en de volgende set is er ook bijna door..voor chambley moet ik 4 nieuwe banden laten zetten..die contis zijn echt super banden maar veel te zacht..kosten een 400 per stuk

Hihi
                      Niet slecht 2de set er ook al bijna door. Ben je tevreden met die kumho's ? Want ik zou die ook anders laten steken .

Comment

• Heeft er nu iemand zijn RS al effectief eens laten meten kwa vermogen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                          Heeft er nu iemand zijn RS al effectief eens laten meten kwa vermogen ?
                          Nee, want dan moeten ze weer nieuwe banden steken na de dynorun

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                              Nee, want dan moeten ze weer nieuwe banden steken na de dynorun
                              bah nee, ik heb al een dynorun laten doen, dat duurt nog geen minuut .Je zit trouwens zelf niet aan het stuur van je wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                                bah, je moet aan iets je geld uitgeven hee .

Comment

Hihi

Werner, de conti's kosten bij ons hier nog geen 250 euro per stuk, hetgeen natuurlijk nog duur is maar 400 da is er wel een beetje over vind ik. De mijn zijn ook goe aant verslijten vooraan, heb 8200 km ongeveer...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                    Ik durf het bijna niet zeggen maar ik heb nu 45000km en nog altijd dezelfde banden (en remmen). Toch goed hee zo'n DSC
                                    Rijstijl zal er ook wel mee te maken hebben, ik geef pas gas vanaf 3de
                                    Bompa

Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
                                    Niet slecht 2de set er ook al bijna door. Ben je tevreden met die kumho's ? Want ik zou die ook anders laten steken .
                                    Prijs kwaliteit niet slecht..de conti heeft natuurlijk meer grip maar zijn veel vlugger versleten wel..de kumhos zijn toch 4500 km meegegaan ,dat zijn et 1000 meer als de contis.haha

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                                    Ni lachen,gij bent even erg als ik

Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk Berichten
                                    Werner, de conti's kosten bij ons hier nog geen 250 euro per stuk, hetgeen natuurlijk nog duur is maar 400 da is er wel een beetje over vind ik. De mijn zijn ook goe aant verslijten vooraan, heb 8200 km ongeveer...
                                    Amai das een scherpe prijs(voor belgie)..ik kan ze in de uk wel voor een 200 per stuk laten afkomen plus verzending maar ik kies eerlijk gezegd liever voor een goedkopere band met hardere compound..de contis zijn echt super maar ze smelten als boter in een hete pan op circuit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk Berichten
                                      Ik zou voor de kumho's gaan , kost ongeveer 214 stuk en die conti's gelijk jij zij is idd 250.
                                      Maar het is blijkbaar het spoor van de RS die slecht afgesteld is ze slijten niet gelijk matig .
                                      Heb daarnet eens gekeken en die binnenkant van de band daar is zoals goed geen profiel meer . Dus weer iets om over te vloeken en te zagen op de forum .Had je beloofd om foto's te maken van de intercooler maar is nog niet gebeurd . Ik mis 2 bevestiging sukjes om hem te monteren , ze waren die vergeten bij te leveren (leuk) . Dus nog een beetje geduld en van zodra ik ze heb maak ik er een fotoke van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichten
                                        Woensdag morgen op de ring in Brussel aan afrit Zaventem en Brussel-Evere een groene Focus RS tegengekomen. Ik denk iemand van het forum met nummerplaat ...-ATP. Hij kwam van de e19 en ik liet em passeren zodat ik naar de afrit kon. Iemand een idee wie dit kan zijn?
                                        Was het niet 602/603/604- AJP? Zoja is het ene van de 3 demowagens van Ford Belgie...
                                        sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                                          Was het niet 602/603/604- AJP? Zoja is het ene van de 3 demowagens van Ford Belgie...
                                          604 AJP was het .

Comment

Working...
                                          X