Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wagen viel mij direct op...prachtig!
Lekker stukske vlees gegeten?
Het nieuw stadium is me een beetje te duur denk ik , en het volk die er komt rijden met wat anders dan ik , nie zo ne johnny bak als ik volgens sommige die dat denken.
Het nieuw stadium is me een beetje te duur denk ik , en het volk die er komt rijden met wat anders dan ik , nie zo ne johnny bak als ik volgens sommige die dat denken.
http://www.youtube.com/v/7d7pYuMJBDk..._embedded&fs=1
Zie hier de rs die en tijd neerzet op de ring, werner je zit er maar 25 sec eraf en met versleten banden is wel knap . Ik zou ook eens willen gaan , dus als je nog eens gaat of naar een ander circuit laat me iets weten.
Mvg, gizmo
thx ik vind de tijd ook niet slecht met banden waar de draad al doorkwam ik verlies vooral tijd in die echt snelle waaiers waar iemand die al 1000 ronden op de ring gereden heeft makkelijk het verschil kan maken..ik los daar liever even ipv de vangrails in te gaan .. Volgende week ben ik terug op de ring
Neen dank u , toch liever mijne rs . Want de laatste tijd zie ik er nog rondrijden , dus zo speciaal is dit niet meer , en het geld heb ik daar niet voor . Daarbij dan zou ik liever voor ne M3 kiezen met alles erop en der aan. Dus volgend weekend ga je naar de ring ik zou wel mee willen gaan , maar kan niet ga naar de rally gaan kijken in staden met ne vriend , zijn schoonbroer rijdt mee als co-piloot , en ze rijden met ne EVO 9 . Maar ki zou echt wel eens meegaan naar de ring ik wil dit eens meemaken , maar ge moet niet van mij verwachtten dat ik u ga bijhouden . allé de leute er mee .
Neen dank u , toch liever mijne rs . Want de laatste tijd zie ik er nog rondrijden , dus zo speciaal is dit niet meer , en het geld heb ik daar niet voor . Daarbij dan zou ik liever voor ne M3 kiezen met alles erop en der aan. Dus volgend weekend ga je naar de ring ik zou wel mee willen gaan , maar kan niet ga naar de rally gaan kijken in staden met ne vriend , zijn schoonbroer rijdt mee als co-piloot , en ze rijden met ne EVO 9 . Maar ki zou echt wel eens meegaan naar de ring ik wil dit eens meemaken , maar ge moet niet van mij verwachtten dat ik u ga bijhouden . allé de leute er mee .
er komen nog gelegenheden hoor..ik ga gemiddeld elke maand ns naar de ring..maar binnekort met de evo ipv de focus wel altijd welkom om mee te gaan,hoe meer zielen hoe meer vreugde en ieder rijd zijn eigen tempo he...tis enkel voor de fun dat we het doen..tijden betekenen niets...En hoezo je wil geen aston? Heb jij geen roze hemdjes mss?
er komen nog gelegenheden hoor..ik ga gemiddeld elke maand ns naar de ring..maar binnekort met de evo ipv de focus wel altijd welkom om mee te gaan,hoe meer zielen hoe meer vreugde en ieder rijd zijn eigen tempo he...tis enkel voor de fun dat we het doen..tijden betekenen niets...En hoezo je wil geen aston? Heb jij geen roze hemdjes mss?
neen, niet echt mijn lievelingskleurtje , maar ik denk dat ik speedman al heb zien rijden en zien staan , want hij had een sticker van het circuit op zijn achterkant van zijne aston martin plakken. Hoe zit het nu met die oververhittig van je RS. Ik heb een andere intercooler gekocht , zou dat iets uitmaken denk je?
Comment