Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Qua looks vind ik de RS al "sjonnie" genoeg. OK, min of meer functioneel "sjonnie", maar toch "sjonnie". Niet dat ik hem niet zou willen hoor, maar dan wel in een zo discreet mogelijke versie (voor zover dat mogelijk is).
hey rs fans vandaag even de lokale ford dealer binnen gestapt om eens te gaan zien voor een focusje voor mijn jongere broer.
we kregen een mooi aanbod voor een ford focus st van 2006 17000 euro met 30 000 km op .
DE vraag is wel wat verbruikt nu zo een st echt en wat betaal je aan biv en jaarlijkse verzekering en tax en zo.
zou ik dit overwegen of toch maar voor een 2.0 tdci gaan
ff trug on toppic in Turnhout zijn er 2 focus rs verkocht toevallig niemand hier van het forum ? ??
hey rs fans vandaag even de lokale ford dealer binnen gestapt om eens te gaan zien voor een focusje voor mijn jongere broer.
we kregen een mooi aanbod voor een ford focus st van 2006 17000 euro met 30 000 km op .
DE vraag is wel wat verbruikt nu zo een st echt en wat betaal je aan biv en jaarlijkse verzekering en tax en zo.
ff trug on toppic in Turnhout zijn er 2 focus rs verkocht toevallig niemand hier van het forum ? ??
Hey , aan alle RS eigenaars. Ik was er een tijdje van tussen heel wat problemen gehad met de laptop met als resultaat 4 weken out.Heb wel het een en ander gemist ,zoals ik hier alles zie en lees. Ik heb al iets besteld voor mijne RS een K&N filter en een andere intercooler van pro-alloy. De filter zit er al op en je merkt toch een licht verschil in het optrekken . Nu nog de intercooler plaatsen en dan zien wat het geeft.
Zeg dat wel , met die drie items zou er ongeveer een kleine 30pk bijkomen volgens pumaspeed maar dan nog niet afgesteld op de wagen , maar met afstelling is het vermogen van de RS rond de 350 zonder chippen . Dus dat is al behoorlijk wat hé.
http://www.mongooseexhausts.com/imag...20Mongoose.jpg Bij hen kun je ook al wat bestellen om nog betere prestaties neer te zetten met je RS. Dit is met het vervangen van de catalysator door een sport cat 18bhp bij
Zeg dat wel , met die drie items zou er ongeveer een kleine 30pk bijkomen volgens pumaspeed maar dan nog niet afgesteld op de wagen , maar met afstelling is het vermogen van de RS rond de 350 zonder chippen . Dus dat is al behoorlijk wat hé.
Das Steuer des 224 kW (305 PS) starken, in exklusivem Ultimate Green lackierten Kompaktsportlers übernahm dabei sport auto-Chefredakteur Horst von Saurma. In...
Zie hier de rs die en tijd neerzet op de ring, werner je zit er maar 25 sec eraf en met versleten banden is wel knap . Ik zou ook eens willen gaan , dus als je nog eens gaat of naar een ander circuit laat me iets weten.
Mvg, gizmo
Comment