Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 300 pk is ook te veel voor een johnny he, liever een 1.9 tdi of een saxo 1.1 Anders is er geen geld meer voor bumpers en boxen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
      300 pk is ook te veel voor een johnny he, liever een 1.9 tdi of een saxo 1.1 Anders is er geen geld meer voor bumpers en boxen

But so true

Comment

• Qua looks vind ik de RS al "sjonnie" genoeg. OK, min of meer functioneel "sjonnie", maar toch "sjonnie". Niet dat ik hem niet zou willen hoor, maar dan wel in een zo discreet mogelijke versie (voor zover dat mogelijk is).
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Vandaag trouwens die blauwe van een week of twee geleden terug tegengekomen, maar deze keer vlak bij waar ik woon. Niemand van hier?
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
            kleine tip van de sluier voor de autoforum leden
            Denk je er al over na de GTI buiten te gooien?
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• hey rs fans vandaag even de lokale ford dealer binnen gestapt om eens te gaan zien voor een focusje voor mijn jongere broer.
              we kregen een mooi aanbod voor een ford focus st van 2006 17000 euro met 30 000 km op .
              DE vraag is wel wat verbruikt nu zo een st echt en wat betaal je aan biv en jaarlijkse verzekering en tax en zo.
              zou ik dit overwegen of toch maar voor een 2.0 tdci gaan

ff trug on toppic in Turnhout zijn er 2 focus rs verkocht toevallig niemand hier van het forum ? ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door raydox Bekijk Berichten
                hey rs fans vandaag even de lokale ford dealer binnen gestapt om eens te gaan zien voor een focusje voor mijn jongere broer.
                we kregen een mooi aanbod voor een ford focus st van 2006 17000 euro met 30 000 km op .
                DE vraag is wel wat verbruikt nu zo een st echt en wat betaal je aan biv en jaarlijkse verzekering en tax en zo.

ff trug on toppic in Turnhout zijn er 2 focus rs verkocht toevallig niemand hier van het forum ? ??
                BIV & Tax: http://ww2.autoscout24.be/nl-be/serv...uals_tax2.aspx

Comment

• Kunt ge de ford focus rs nog bestellen eigenlijk ?
                  nee zeker.
                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                  1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door raydox Bekijk Berichten
                    hey rs fans vandaag even de lokale ford dealer binnen gestapt om eens te gaan zien voor een focusje voor mijn jongere broer.

niemand hier van't forum hoor

Comment

• Hey , aan alle RS eigenaars. Ik was er een tijdje van tussen heel wat problemen gehad met de laptop met als resultaat 4 weken out.Heb wel het een en ander gemist ,zoals ik hier alles zie en lees. Ik heb al iets besteld voor mijne RS een K&N filter en een andere intercooler van pro-alloy. De filter zit er al op en je merkt toch een licht verschil in het optrekken . Nu nog de intercooler plaatsen en dan zien wat het geeft.

Comment

• Comment

• Comment

• Zalig! De eerste mods beginnen te komen

Comment

• Dit ga ik me ook nog later bestellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                Zalig! De eerste mods beginnen te komen
                                Zeg dat wel , met die drie items zou er ongeveer een kleine 30pk bijkomen volgens pumaspeed maar dan nog niet afgesteld op de wagen , maar met afstelling is het vermogen van de RS rond de 350 zonder chippen . Dus dat is al behoorlijk wat hé.

Comment

• http://www.mongooseexhausts.com/imag...20Mongoose.jpg Bij hen kun je ook al wat bestellen om nog betere prestaties neer te zetten met je RS. Dit is met het vervangen van de catalysator door een sport cat 18bhp bij
                                  Last edited by ; 08/08/2009, 08:46.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
                                    Zeg dat wel , met die drie items zou er ongeveer een kleine 30pk bijkomen volgens pumaspeed maar dan nog niet afgesteld op de wagen , maar met afstelling is het vermogen van de RS rond de 350 zonder chippen . Dus dat is al behoorlijk wat hé.
                                    Fack, 350pk in die kar én op de voorwielen

Comment

• Das Steuer des 224 kW (305 PS) starken, in exklusivem Ultimate Green lackierten Kompaktsportlers übernahm dabei sport auto-Chefredakteur Horst von Saurma. In...

Zie hier de rs die en tijd neerzet op de ring, werner je zit er maar 25 sec eraf en met versleten banden is wel knap . Ik zou ook eens willen gaan , dus als je nog eens gaat of naar een ander circuit laat me iets weten.
                                      Mvg, gizmo
                                      Last edited by ; 08/08/2009, 12:08.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten

Comment

Working...
                                        X