Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 7-Reeks F01
Collapse
X
-
ik heb 1 keer een aanvaring gehad met gTa ( mijn schuld ) en ik heb daar veel spijt vanOorspronkelijk geplaatst door savvy Bekijk BerichtenZijn er hier nog die dat gTaapje met zijn superieure air beu aan het worden zijn?
ik denk niet dat er veel zijn die zo een kennis hebben van auto's hoor
@ gTa
on-topic
de nieuwe 7 serie zal een prachtige wagen zijn maar het is ook al een zeer dure wagen heb ik de indruk
Comment
-
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Kies er maar eentje uit...
Bijgevoegde BestandenOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
1 April is nog ver hé, BeememweeémbeeeOorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenWordt in de showrooms verwacht op 30 februari 2009...

Comment
-
die zilverkleurige graag voor mijOorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenKies er maar eentje uit...
Comment
-
dienen 6 de in de rij heeft ook 19" , ook mooi hoorOorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenToerke onnozelaar!
Voor mij die met die 19" spaakvelgen.
Comment
-
Je kan een opties, kleur, velgen en leder kiezen... Meer dan genoeg voor mij voorlopig. En je kan 360° bekijken en nog eens mooi groot. Kleuren komen ook beter over dan in de CC.Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenBedankt voor de info!
Edit: hij is op .de en op .at nog niet in de beschikbaar in de 'echte' cofigurator, enkel in de multimedia special.
Comment
-
Ik vind em wel niet mis, eigenlijk!Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenWordt in de showrooms verwacht op 30 februari 2009...

Zoiets met biturbo 3.0d --> Werkpaardje!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk BerichtenTCT zal het ongetwijfeld niet zien dat die 6e 19" heeft

Jij ziet dat ook niet
maar ik verklaar u toch ook ni stom hé lieverd
Comment
-
In de lange versie een koffer van 3000 liter ofzo met de achterbank neergeklapt.Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenIk vind em wel niet mis, eigenlijk!
Zoiets met biturbo 3.0d --> Werkpaardje!!
Comment
-
De helft van de kostprijs van mijn huis. Zot zijn doet geen zeer.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenEen 730d is al naar mijn goesting, met 19" wielen, vanaf €92000. Met alle opties naar mijn goesting kom ik op €98000.
Comment

Comment