Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mmmm... daar waar andere merken geen moeite sparen om veiligheidssytemen mooi in de wagen te verstoppen, met rolbeugels die uitspringen bij een rol, vind ik dat Audi hier wat kort door de bocht gaat.
Mooi is het niet, de roadster had er beter kunnen uitzien zonder beugels, en ik vind het wat gemakkelijk van Audi.
Vorige week heb ik es kunnen rijden met de nieuwe TT met DSG bak, zalige om te rijden, maar de mensen op de achterbank vonden het niet echt aangenaam (krappe ruimte en bochtig parcour)
Hier finden Sie alles zum Thema Auto: ausführliche Tests, exklusive Erlkönig-Bilder, Kaufberatung, alles zu Verkehr & Politik, Formel 1 und aktuellen News.
Die heiße Version des neuen Audi TT soll von einem rund 350 PS starken Reihen-Fünfzylinder mit 2,5 Liter Hubraum befeuert werden. Unterstützend greift ein Bi-Turbo ein. Damit zielen die Ingolstädter unter anderem auf den 2008 auf den Markt kommenden Porsche Cayman.
Eindelijk mijn Audi TT in ontvangst genomen en moet eerlijk zeggen WAW.
Condorgrijs met mineraalgrijs interieur.
Zal morgen fotos posten.
Nu enkel nog 19 duims velgen. Wel geen RS4, worden tegenwoordig op alle autos geplaatst.
Heb de nieuwe TT deze zaterdag 'aan het werk' gezien op de duez track day in Spa, en moet zeggen dat hij zeer goed mee wist te komen, of beter zelfs, met de rest(Z4 3.0, boxsters, cayman,...), en klonk bovendien lekker voor een 4-pitter.
Comment