Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Tja, als jullie Audi-mannen er zelf over blijven doorgaan, wat weerhoudt mij er dan van om gewoon mee te doen, nietwaar...
Eén vraag: sinds wanneer zijn populariteit en verkoopcijfers de belangrijkste graadmeter om te vergelijken binnen eenzelfde segment of tussen wagens onderling? Wie heeft het hier trouwens over concurrentie? De vergelijking met de XC60 had in de eerste plaats betrekking op de wagens zelf en niet op hun aandeel in de omzet van beide merken.
Het is niet omdat Douwe Egberts beter verkoopt dan Jacqmotte dat de DE-koffie noodzakelijkerwijze beter is he... Bij wijze van spreken, he mannen. Voor ze mij hier ervan beschuldigen koffie met auto's te willen vergelijken!
Ge hebt gelijk... Sorry zenne, ik was helemaal vergeten dat het serieuze gediscussieer geregeld moet afgewisseld worden met wat emo-geleuter over auto's.
Waar blijven die foto's van Q5caractere trouwens... Dat we dat spel hier weer wat op de rails krijgen he zeg!
kleur: lavagrijs
bekleding: nappa leder bruin
getinte ruiten
GSM pre- instalatie
wegklapbare trekhaak
Xenon koplampen+
verlichtingspakket
sportstuur in leder
headlight assistant
mudule color
pack adventure plus
pack lounge
Met een beetje geluk rij ik ermee buiten halfweg de maand mei.
ik las vandaag toevallig in de krant dat audi het enigste merk is die het laatste jaar meer auto's verkocht heeft dan de andere merken (23.6%)en dat er van de Q5 deze maand Januari al 230 inschrijvingen zijn ,dat kan dus gene lelijke auto zijn , denk ik dan!
volgens een expert zou de reden zijn dat de mensen terug grijpen naar de vaste waarden waar ze nog een groot overname ( restwaarde ) van hebben maw. een audi is een investering waard!
ik las vandaag toevallig in de krant dat audi het enigste merk is die het laatste jaar meer auto's verkocht heeft dan de andere merken (23.6%)en dat er van de Q5 deze maand Januari al 230 inschrijvingen zijn ,dat kan dus gene lelijke auto zijn , denk ik dan!
volgens een expert zou de reden zijn dat de mensen terug grijpen naar de vaste waarden waar ze nog een groot overname ( restwaarde ) van hebben maw. een audi is een investering waard!
ik zal altijd supporter zijn voor de joden, nr 1 den antwerp
kleur: lavagrijs
bekleding: nappa leder bruin
getinte ruiten
GSM pre- instalatie
wegklapbare trekhaak
Xenon koplampen+
verlichtingspakket
sportstuur in leder
headlight assistant
mudule color
pack adventure plus
pack lounge
Met een beetje geluk rij ik ermee buiten halfweg de maand mei.
ik las vandaag toevallig in de krant dat audi het enigste merk is die het laatste jaar meer auto's verkocht heeft dan de andere merken (23.6%)en dat er van de Q5 deze maand Januari al 230 inschrijvingen zijn ,dat kan dus gene lelijke auto zijn , denk ik dan!
volgens een expert zou de reden zijn dat de mensen terug grijpen naar de vaste waarden waar ze nog een groot overname ( restwaarde ) van hebben maw. een audi is een investering waard!
Aan welke velgen had je gedacht ?
Standaard staat hij op 17" en dat vind ik nogal klein voor zo'n wagen...
Het viel mij op dat ze in hun paketten nergens een velg steken...
Op een Q5 2.0d is de S-line uitvoering een dikke 10% duurder dan de standaard.
Maar wat zit er aan noemenswaardige extra uitrusting in?
Buiten sportzetels en 19" velgen met banden dan? Een paar extra matjes en wat inlegwerk?
Of heb ik iets over het hoofd gezien?
Betaal je daar 4.200 euro extra voor? Dan zal ik al maar niet beginnen configureren met de resem opties die ik echt onmisbaar vind, zeker?
Op een Q5 2.0d is de S-line uitvoering een dikke 10% duurder dan de standaard.
Maar wat zit er aan noemenswaardige extra uitrusting in?
Buiten sportzetels en 19" velgen met banden dan? Een paar extra matjes en wat inlegwerk?
Of heb ik iets over het hoofd gezien?
Betaal je daar 4.200 euro extra voor? Dan zal ik al maar niet beginnen configureren met de resem opties die ik echt onmisbaar vind, zeker?
Is niet zo moeilijk om daar achter te komen hoor:
En ja je ziet wel e.e.a. over het hoofd. (sportonderstel met dynamische afregeling, hemelbekleding in zwart)
Overigens zijn de velgen en sportonderstel al 3900 euro als je ze los besteld.
Dus het pakket zal wel voordelig zijn, maar of je op al die s-line logo's zit te wachten?
Wat mij betreft zijn er betere opties in de lijst te vinden.
maar voor een S uitstraling zonder de pk's moet je dit pakket nemen.
De stoelen zijn niet eens volledig leder in s-line pakket (wel weer tegen meerprijs)
Inhoud S line
- Gegoten lichtmetalen velgen “5-spaak” design 8Jx19 incl. banden 235/55 R19 - S line sportonderstel van quattro GmbH, met dynamischere afstelling - S line logo op de voorspatborden - Instaplijsten met S line logo - Interieur, dashboard en hemelbekleding zwart, met zilverkleurige of zwarte stiksels voor de bekleding, het met leder beklede sportstuur, de versnellingspook manchet en vloermatten. (bij stof/leder of geperforeerd alcantara/leder) - S line interieurlijsten van geborsteld mat aluminium - Sportstoelen met elektrisch verstelbare lendensteunen - Zijwangen in zwart leder, middenbaan in zwarte stof “Sprint”, S line aanduiding op de rugleuning van de voorstoelen
Is niet zo moeilijk om daar achter te komen hoor:
En ja je ziet wel e.e.a. over het hoofd. (sportonderstel met dynamische afregeling, hemelbekleding in zwart)
Overigens zijn de velgen en sportonderstel al 3900 euro als je ze los besteld.
Dus het pakket zal wel voordelig zijn, maar of je op al die s-line logo's zit te wachten?
Wat mij betreft zijn er betere opties in de lijst te vinden.
maar voor een S uitstraling zonder de pk's moet je dit pakket nemen.
De stoelen zijn niet eens volledig leder in s-line pakket (wel weer tegen meerprijs)
Inhoud S line
- Gegoten lichtmetalen velgen “5-spaak” design 8Jx19 incl. banden 235/55 R19 - S line sportonderstel van quattro GmbH, met dynamischere afstelling - S line logo op de voorspatborden - Instaplijsten met S line logo - Interieur, dashboard en hemelbekleding zwart, met zilverkleurige of zwarte stiksels voor de bekleding, het met leder beklede sportstuur, de versnellingspook manchet en vloermatten. (bij stof/leder of geperforeerd alcantara/leder) - S line interieurlijsten van geborsteld mat aluminium - Sportstoelen met elektrisch verstelbare lendensteunen - Zijwangen in zwart leder, middenbaan in zwarte stof “Sprint”, S line aanduiding op de rugleuning van de voorstoelen
Een S-line is meer dan alleen maar uitstraling. Het is verdomd een totaal andere wagen qua wegligging en rijgevoel.
Wil je enkel uitstraling dan neem je het S-line exterieur pakket op een standaard Q5. Dat is pas 'fake'.
Is niet zo moeilijk om daar achter te komen hoor:
En ja je ziet wel e.e.a. over het hoofd. (sportonderstel met dynamische afregeling, hemelbekleding in zwart)
Overigens zijn de velgen en sportonderstel al 3900 euro als je ze los besteld.
Dus het pakket zal wel voordelig zijn, maar of je op al die s-line logo's zit te wachten?
Tja, het zou inderdaad onlogisch zijn dat het niet voordeliger uitkwam in pakketvorm dan met losse opties.
Maar soit... Eigenlijk is de S line dus een must, tenminste als je niet wil afgaan bij je vrienden mét een S-line onder hun gat...
En daar is het veel van die gasten overigens net om te doen, als je het mij vraagt: zonder S-line logootjes heeft de gemiddelde sterveling niet eens door dat jij meer hebt betaald dan de sukkels met een standaard model. Fascinerend, toch?
Tja, het zou inderdaad onlogisch zijn dat het niet voordeliger uitkwam in pakketvorm dan met losse opties.
Maar soit... Eigenlijk is de S line dus een must, tenminste als je niet wil afgaan bij je vrienden mét een S-line onder hun gat...
En daar is het veel van die gasten overigens net om te doen, als je het mij vraagt: zonder S-line logootjes heeft de gemiddelde sterveling niet eens door dat jij meer hebt betaald dan de sukkels met een standaard model. Fascinerend, toch?
Dat is inderdaad fascinerend, en het is een bewuste strategie van Audi zowel als BMW om via al dan niet subtiele verschillen te laten zien exact hoe duur een auto geweest is, denk aan de dubbele bobbel op het dashboard van BMW, aartslelijk, maar in your face!
Als ik zo'n strategie zie dan denk ik niet dat het doelpubliek de zakenman is of de man van standing... zonder hier bewust iemand mee te willen kwetsen
Een S-line is meer dan alleen maar uitstraling. Het is verdomd een totaal andere wagen qua wegligging en rijgevoel.
Wil je enkel uitstraling dan neem je het S-line exterieur pakket op een standaard Q5. Dat is pas 'fake'.
Ben ik niet met je eens.
Sportonderstel en andere smakelijkheden bieden volgens mij hetzelfde rijgevoel of maken de s-line aanduidingen het rijgevoel bij jou anders?
S-line exterieur is een sportieve uitstraling en zeker niet fake.
Ben ik niet met je eens.
Sportonderstel en andere smakelijkheden bieden volgens mij hetzelfde rijgevoel of maken de s-line aanduidingen het rijgevoel bij jou anders?
S-line exterieur is een sportieve uitstraling en zeker niet fake.
Je hebt er wel een handje van weg om nu ook alles verkeerd te lezen en te begrijpen.
Om te beginnen plaats je hier een qoute van me zonder de tekst waar deze een reactie op was. Mijn reactie is dan mooi uit de context gerukt. mooi. Waar beweer ik bv dat de S-line aanduidingen de rijeigenschappen van de wagen beinvloeden.?
Tweedes ik beweer toch nergens dat de uitstraling fake is! Read my words!
Derdes, beweren dat een sportophanging en dynamische stuurinrichting geen invloed hebben op het rijgevoel en weggedrag is compleet te gek voor woorden.!
Comment