Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Iemand een idee waar je de q5 kan gaan bezichtigen ?
Heb eens gechecked op de hoofdzetel in Ingolstadt, maar blijkbaar kan je daar pas terecht in het najaar, dus wanneer hij ook hier bij de dealers staat...
Is voor mij iets te lang wachten, had hem graag voordien ergens te zien gekregen.
Iemand een idee waar je de q5 kan gaan bezichtigen ?
Heb eens gechecked op de hoofdzetel in Ingolstadt, maar blijkbaar kan je daar pas terecht in het najaar, dus wanneer hij ook hier bij de dealers staat...
Is voor mij iets te lang wachten, had hem graag voordien ergens te zien gekregen.
Fout. Een Q7 is "stouter" van uitzicht tov Q5. Q5 = voor vrouwen en/of klein budget.
Simpler kunt je het niet voorstellen.
Zie X3 vs X5;
Ik begrijp dat je fan bent van de Q7, mits wat goede keuzes kan die er best knap uitzien. Wat niet belet dat de Q5 in de meeste hun ogen beter geproportioneerd is.
Beter in proportie wil niet zeggen dat het een vrouwelijke auto is of voor de mensen met een kleiner budget, wat bij Audi op zijn minst toch zeer relatief is
Comment