Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes GLK

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door svensson Bekijk Berichten
    Dan zal je je toch moeten haasten. Er is iets of wat miscommunicatie: na dit weekend is de kans klein dat er nog te verkrijgen zijn.
    De C essential is al niet meer te verkrijgen.
    miscommunicatie? Leg eens uit.

Comment

• De reclame van de C essential is begonnen als ze al niet meer konden besteld worden (14 september was laatste dag bij mijn garage), bij de reclame van de GLK staat "voor elke bestelling tussen 24/09 en 30/11": 2 garages hebben mij al gezegd dat het volgende week waarschijnlijk al te laat is.

Comment

De reclame van de C essential is begonnen als ze al niet meer konden besteld worden (14 september was laatste dag bij mijn garage), bij de reclame van de GLK staat "voor elke bestelling tussen 24/09 en 30/11": 2 garages hebben mij al gezegd dat het volgende week waarschijnlijk al te laat is.
        Ik begrijp niet waarom bestellen niet meer mogelijk zou zijn. Gebrek aan commerciële wil om aan de prijs te verkopen is volgens mij de enige mogelijkheid. Technisch zijn die opties toch nog altijd beschikbaar, en als de verkoop zo goed draait zou ik de actie toch zeker laten lopen tot de vooropgestelde einddatum.

Comment

• Die opties zijn inderdaad nog altijd beschikbaar. Het is zeker uit commerciëel standpunt. Blijkbaar zijn er maar een beperkt aantal wagens beschikbaar.
          Het is ook trouwens het "Duitse" model (de 170pk) dat geleverd wordt indien je essential besteld. Het verschil in BIV wordt wel gecompenseerd, maar qua naverkoop toch iets minder interessant.

Comment

Die opties zijn inderdaad nog altijd beschikbaar. Het is zeker uit commerciëel standpunt. Blijkbaar zijn er maar een beperkt aantal wagens beschikbaar.
            Het is ook trouwens het "Duitse" model (de 170pk) dat geleverd wordt indien je essential besteld. Het verschil in BIV wordt wel gecompenseerd, maar qua naverkoop toch iets minder interessant.
            Wil dit dan ook zeggen dat je de GLK essential moet nemen zoals hij is en geen wijzigingen kan doen aan de config of bijkomende opties nemen?

Comment

Die opties zijn inderdaad nog altijd beschikbaar. Het is zeker uit commerciëel standpunt. Blijkbaar zijn er maar een beperkt aantal wagens beschikbaar.
              het begint lijken op de reklame van de grote warenhuizen
              monsteraanbieden, maar niets in de rekken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                het begint lijken op de reklame van de grote warenhuizen
                monsteraanbieden, maar niets in de rekken...
                Ik ga proberen starks nog eens binnen te springen bij de dealer. Iemand een idee wat de levertermijn is?
                Probleem is dat ik nog niet mag bestellen. Moet nog een 10K rijden. Wil eigenlijk liefst wachten tot het salon, in de hoop dat er wat nieuwe acties zijn. In A5 SB valt ook binnen de opties, maar die valt op dit moment buiten alle acties zoals gratis lounge pack. Hopelijk kan er tijdens het salojn wel iets extra.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
                  Ik ga proberen starks nog eens binnen te springen bij de dealer. Iemand een idee wat de levertermijn is?
                  Probleem is dat ik nog niet mag bestellen. Moet nog een 10K rijden. Wil eigenlijk liefst wachten tot het salon, in de hoop dat er wat nieuwe acties zijn. In A5 SB valt ook binnen de opties, maar die valt op dit moment buiten alle acties zoals gratis lounge pack. Hopelijk kan er tijdens het salojn wel iets extra.
                  tussen een GLK en een A5 SB is wel meer dan een klein verschil...
                  als een GLK een optie is , dan zou ik ook even naar de Q5 gaan kijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door swiebo Bekijk Berichten
                    Wil dit dan ook zeggen dat je de GLK essential moet nemen zoals hij is en geen wijzigingen kan doen aan de config of bijkomende opties nemen?
                    Neen, de GLK is te configureren zoals je zelf wil.
                    Maar zoals ik het begreep had mijn garage nog 2 GLK's in bestelling die ze konden wijzigen qua configuratie, daarna was het voor hun gedaan.

Comment

Nu bestellen is eind februari leveren.

Comment

Nu bestellen is eind februari leveren.
                        Klopt, vandaag prijs laten maken. MB geeft echt wel deftige kortingen op leasing. Dubbele van bij Audi.

Prijs laten maken voor een 220 GLK 2WD, sport pack interieur en exterieur, Command navi, zonnewerend glas, Xenon en verwarmde zetels. Kwam netto bijna 3000 Euro goedkoper dan een A5 SB van 136PK met lounge pack en Intenso plus.

De command navi is wel vrijd uur. Heeft er iemand ervaringen met de AUDIO 50 GPS. Zou werken met pijlen en pictogrammen. Heeft iemand dit? Foto's zijn welkom.
                        Last edited by ; 16/10/2009, 18:52.

Comment

• Wij hebben dit in de E. Werkt goed, maar is soms wel verwarrend.
                          Als je vaak navi nodig hebt zou ik toch voor COMAND gaan.

Comment

• bij pijlen moet je gewoon goed luisteren, tenminste je recente kaarten hebt

kijken is sowieso uit den boze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                              tussen een GLK en een A5 SB is wel meer dan een klein verschil...
                              als een GLK een optie is , dan zou ik ook even naar de Q5 gaan kijken
                              Het zijn inderdaad totaal verschillende wagens. Een Q5 is geen optie denk ik. Met de kortingen is de GLK een stuk goedkoper dan de A5 SB, voor een zwaarder model met meer opties dan nog wel. Rekening houdend met het feit dat de Q5 nog een stuk duurder is dan de A5, gaat deze een stuk boven budget zitten. Bovendien vind ik dat de GLK een stuk meer karakter heeft dan de Q5 en je ziet ze veel minder. Ik vind de Q5 mooi, maar ook wel een beetje saai. Ik vind dit van alle Audi's trouwens. Enkel de A5 en A5 SB kan me bekoren.

Voorlopig kijk ik naar de GLK, A5 SB, Passet CC, X1 en 3 touring. Hier is niet echt een lijn in te trekken, maar soit :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                bij pijlen moet je gewoon goed luisteren, tenminste je recente kaarten hebt

kijken is sowieso uit den boze
                                Net niet, je moet echt wel kijken ook anders rij je constant verkeerd.
                                Gelukkig staat het tussen je tellers en moet je je nek niet verwringen.

Comment

• niet als je je gids kent

Comment

Klopt, vandaag prijs laten maken. MB geeft echt wel deftige kortingen op leasing. Dubbele van bij Audi.

Prijs laten maken voor een 220 GLK 2WD, sport pack interieur en exterieur, Command navi, zonnewerend glas, Xenon en verwarmde zetels. Kwam netto bijna 3000 Euro goedkoper dan een A5 SB van 136PK met lounge pack en Intenso plus.

De command navi is wel vrijd uur. Heeft er iemand ervaringen met de AUDIO 50 GPS. Zou werken met pijlen en pictogrammen. Heeft iemand dit? Foto's zijn welkom.
                                    @Wes: zie PM!

Comment

@Wes: zie PM!
                                      Heb geantwoord

Comment

• allebei verkopers ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          allebei verkopers ?
                                          Hoe bedoel je? Als je vraagt of ik verkoper ben, dan is het neen.

Comment

Working...
                                          X