Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes GLK

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
    Jij bent hier precies de opperforummer. Kritiek op alles behalve op uw eigen favoriete merk Het gaat hier over een marketingstrategie van Mercedes met de GLK. Die pics horen bij het artikel.
    Lees de forumregels en je zal zien dat je fout bent.
    Je kopieert hier gewoon een artikel van Worldcarfans.
    Sema is trouwens een tuningbeurs, dus hoort dit onder tuning.
    En nog iets: ik heb helemaal geen favoriet merk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
      Lees de forumregels en je zal zien dat je fout bent.
      Je kopieert hier gewoon een artikel van Worldcarfans.
      Sema is trouwens een tuningbeurs, dus hoort dit onder tuning.
      En nog iets: ik heb helemaal geen favoriet merk.
      En dan, hier worden de hele tijd artikels gekopieerd. Ach ja kopieren, net als Hyundai doet volgens jou. Als ik mij niet vergis is Volvo jouw favoriete merk en wordt er alleen maar van dat merk gestolen. Iedereen kan hier al eens iets verkeerd posten maar het is wel vreemd dat de kritiek altijd van dezelfde onfeilbare forummer komt
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
        En dan, hier worden de hele tijd artikels gekopieerd. Ach ja kopieren, net als Hyundai doet volgens jou. Als ik mij niet vergis is Volvo jouw favoriete merk en wordt er alleen maar van dat merk gestolen. Iedereen kan hier al eens iets verkeerd posten maar het is wel vreemd dat de kritiek altijd van dezelfde onfeilbare forummer komt
        Wat een kinderachtig gezeik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
          Wat een kinderachtig gezeik
          Geweldige verdediging.
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Kampf ums Revier

Sexy durch die City: Mit dem GLK attackiert Mercedes den BMW X3. Statt sportlicher Trendmode trägt das Kompakt-SUV ein rustikales Loden-Outfit und zeigt typische Mercedes-Markenwerte.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Das Fazit von AUTO BILD-Redakteur Jörg Maltzan

Guter Einstand für den GLK. Das kleine Mercedes-SUV beendet die Alleinherrschaft des X3 im Premium-Segment. Er ist ein typischer Mercedes, bietet mehr Fahrkultur als der BMW und hat durch sein kantiges Design einen markanten Auftritt.

Complete vergelijkingstest: [www.autobild.de]

Comment

• Ik zou toch eerder voor de X3 kiezen !

Al vind'k die markante styling ook wel iets hebben..
                    freude am fahren

Comment

• Heb hier in de buurt al een zwartje zien rijden --> Echt geslaagd, wat mij betreft!
                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                      Bestelt
                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ze beginnen binnen te komen bij de dealers.......

Comment

• diep in m'n hart wil ik er 1

Comment

• Ik denk dat de GLK wel dik in orde zal zijn hoor... zeker in sportstyling (vind hem geslaagder in sportoutfit dan met de terrein - looks)

Volgende week opendeurdag bij de mercedes-concessiehouders; kzal wel eens passeren

greetz

Comment

• Ik heb daarstraks in Hasselt in zwarte 320cdi gezien met sportpakket met zeer knappe velgen. Echt een knap machien...
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Controversiële looks, maar ik vind hem knapper dan de X3. Te veel SUVs zien er tegenwoordig uit als opgehoogde breaks, dit heeft tenminste een radicaal andere uitstraling.

Hoe meer ik hem zie, hoe meer de looks mij bevallen.

Comment

• Zonet één gezien bij de Mercedes dealer en ik was heel aangenaam verrast: in een donkere kleur kan de GLK een heel mooie Mercedes zijn.

Comment

• Nog iemand die een uitnodiging heeft gekregen voor de GLK party op donderdag de 16e bij Mercedes Europa in the sex and the city lounge?

En wij hebben niet eens Mercedes, nooit gehad...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                                      Nog iemand die een uitnodiging heeft gekregen voor de GLK party op donderdag de 16e bij Mercedes Europa in the sex and the city lounge?

En wij hebben niet eens Mercedes, nooit gehad...
                                      dan heb je bijzonder veel geluk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quill Bekijk Berichten
                                        dan heb je bijzonder veel geluk?
                                        Ik denk het niet ze. Ik vraag me wel af hoe we in die hun bestanden terecht zijn gekomen? Je moest trouwens antwoordkaart opsturen of je kan. Niet om te zeveren, maar laatste tijd teveel van die PR dingen gedaan. Vorige vrijdag zat ik nog in de Anderlecht in de (gewone) loge met eten bij. En het was niet van fortis nee dat we uitgenodigd waren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
                                          Vandaag eentje in de showroom zien staan in knokke.
                                          In het echt vind ik hem super knap. Was een zwarte met sportpack 320 cdi.
                                          Toont heel agressief, alleen het interieur vind ik iets minder.

Er stond ook een slr roadster, dus voor de geinteresseerden
                                          En die ML 6.3 AMG

GLK is super!

Comment

Working...
                                          X