Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes GLK

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
    Kan je me uitleggen wat er zo mooi is aan dat stuur?
    En wat is er zooooo mis met dat stuur?

Comment

• Hij kan precies nog heel wat op het terrein!

Mooie foto's ook. Hoe noemt die bruine kleur?

Comment

• 'k vind hem het mooist in het stylingpack (?) waar de bumpers meegespoten zijn in koetswerkkleur!!! zo ziet ie er echt 'cool' uit!

maar alsj voor het stylingpack kiest, dan kan je natuurlijk niet zo van zijn terreincapaciteiten genieten eh
        freude am fahren

Comment

• BMW X3 3.0si | Mercedes GLK 350

Prestige Duell
          Mercedes reagiert auf den erfolgreichen BMW X3 mit dem neuen GLK. Wir vergleichen die Sechszylinder-Modelle mit 272 PS – eine erste Standortbestimmung.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Das erste Treffen zwischen Mercedes GLK 350 und BMW X3 3.0si entscheidet der Schwabe für sich. Das liegt in erster Linie an seiner auf Fahrdynamik ausgelegten Ausstattung mit optionalem Sportpaket. Allerdings lässt sich auch der X3 mit aufpreispflichtigem Sportfahrwerk ordern. Ein weiteres Treffen mit gleicher Ausstattung wird daher sehr spannend. An den Komfortstärken des GLK gibt es allerdings nichts zu rütteln, hier setzt er den Maßstab.

Complete vergelijkingstest + 44 pics: [www.autozeitung.de]
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• foto's MB USA

Kleurtjes proberen

Comment

• topbak!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
                  topbak!!!
                  De gewone of Louis?

Comment

• Het blijft een lelijk hok.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door машина Bekijk Berichten
                      Het blijft een lelijk hok.
                      Mooie eerste post op dit forum. Aangename kennismaking

Comment

• Ik weet niet goed wat ik van deze GLK moet vinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                          Ik weet niet goed wat ik van deze GLK moet vinden.
                          Hij valt eigenlijk perfect te vergelijken met de X3: hij zal veel aanhangers kennen maar minstens even veel tegenhangers...

Comment

• Die uitlaten zijn zoo Kia Sportage

Vierkant hok, dat mits juiste uitrusting wel vet zal zijn, maar mooi? Net als de X3 dus, vet mits juiste uitrusting ,maar echt mooi kan ik dat niet noemen.

Comment

• Hoe meer ik zie en lees over de GLK hoe mooier ik hem eigenlijk vind, ik denk wel irl dat het een heel deftig en mooi machien gaat zijn.

Alleen misschien beetje jammer dat er geen handgeschakelde versie voorzien is. Ik heb nog nooit gereden met de nieuwe (ondertussen toch al tijdje op de markt) 7A versnellingsbak van Mercedes, en ik hoor daar niets dan lof over maar toch manueel schakelen blijft toch ook iets hebben. (Ik weet nu niet of schakelen aan het stuur standaard is bij de GLK)

Bij de Q5 kun je in basisversie (2.0 TDI) wel nog voor manueel kiezen... Ook zou de instapprijs van de GLK dan ongeveer op zelfde hoogte staan dan de Q5.

Nu zegt iedereen wel dat de GLK duurder is dan de Q5 en dat klopt maar hou ook rekening met die standaard automatische versnellingsbak van de GLK en dan wordt het prijsverschil meteen stuk kleiner!!

Indien ik nu zou uitkijken voor een nieuwe wagen zou het toch een Mercedes GLK of C-klasse zijn, maar voorlopig nog niet aan de orde

greetz

Comment

• Van de achterkant ben ik nu toch al wel dik voertuig, vind ik echt wel knap.

Front wil ik eerst eens irl zien.

Comment

• Mercedes-Benz Previews Four Tuned GLK SUVs for SEMA 2008.

September 17, 2008 10:43 AM by Thami Masemola

In a great marketing tactic, Mercedes-Benz is pitting four top tuners against one another in an online and mobile public vote. The luxury auto maker will enter SEMA 2008 in Las Vegas using a four-way attack plan with one piece of machinery at the center; its new GLK mid-sized SUV. These four tuned cars have been prepared by masters in their game, namely RennTech, Brabus, Boulevard Customs and Legendary Motor Cars.

Legendary Motor Cars offers the Four Corners Rock Crawler which comes with a winching system for those who like their sports extreme. The Urban Whip, which really has nothing to do with girls in tight leather shorts, is a Boulevard Customs design, with its wide-body styling kit, massive 26-inch wheels and a redesigned interior with its own customized stereo system.

RennTech went clean on this one, featuring a hybrid engine in its Rally Racer GLK. The concept was inspired by unlimited-class rally cars at Pikes Peak Hillclimb. Lastly we have Brabus, a name synonymous with what seems to be unlimited power offerings. Their car, the Widestar, is based in a GLK300 Bluetec and features wide wheel arches and a unique interior. The winner of the public vote will be announced on December 2, 2008.

Bron : WCF

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Deze posts horen hier niet thuis.
                                      Er zijn daarvoor aparte "tuning'-topics.

Comment

• Met een beetje moeite kan je in die schetsen trekken van een Hummer H2 vinden ...

Ik vind de styling van die GLK op zijn zachts gezegd speciaal. 'k Ben dan eerder te vinden voor een X3, heeft imo mooiere lijnen, eleganter ed.

Voor mij geen schot in de roos, jammer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                                          Deze posts horen hier niet thuis.
                                          Er zijn daarvoor aparte "tuning'-topics.
                                          Jij bent hier precies de opperforummer. Kritiek op alles behalve op uw eigen favoriete merk Het gaat hier over een marketingstrategie van Mercedes met de GLK. Die pics horen bij het artikel.

Comment

Working...
                                          X