Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Infiniti fx

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door wwspiderbig Bekijk Berichten
    Ik begrijp niet dat de x6 verloren heeft de punten waarom hij voor mij had moeten winnen zijn: exterieur, uitstraling, interieur en motor. Volgens mij rijdt hij ook echt super enige nadeel tegenover die infinity is de prijs, maarja ik heb met allebij niet gereden.
    Dan zou je eens met een FX moeten rijden . Ik ben zelfs geen SUV fan , verre van ... .
    Ik was eigenlijk van plan om iets RS of M achtig te kopen .
    Op veel tests zeggen ze dat de wagen niet rijd als een SUV , maar eigenlijk een verhoogde 350Z is . En dat is ook zo , de wegliging is zeer goed en en de wagen nodigt echt uit om sportief te worden gereden .
    Deze was/is voor mij de ideale mix tussen sportiviteit , luxe , plaats , exlusief , prachtige styling enzo.... .

Enige minputen zijn de automaat en dat de gps niet werkt in europa , daarmee heb ik het tech package niet genomen . Dus ik heb geen achteruitrij camera en gps .
    En de automaat is niet sportief genoeg naar mijn zin . Bij echt sportief rijden reageerd deze iets te traag , deze heeft ook geen sport stand .

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

55 pics: [www.global-autonews.com]

Comment

How the Other Half Drives: Infiniti launches FX Limited Edition in Europe

Miffed at having missed out on the Infiniti FX Millionaire Edition? The special run was unveiled in Amsterdam a couple of months back at a price roughly twice that of a stock FX. Only 100 were made, and they weren't even available on this side of the pond. Now Infiniti's European division is following up with a second run called, straight-forward enough, the Limited Edition.

Like the Millionaire, the Limited can be ordered in either FX37 or FX50 guise, in scratch-resistant Obsidian Black or White Moonlight paint and features a host of special touches inside and out, from the dark graphite trim and 21-inch turbine-shaped rims to the Alcantara and carbon fiber trim on the interior. The special crossover also comes packed with the Connectiviti+ package, packing everything from sat-nav with Michelin Guide to the 11-speaker Bose sound system and 10-gig hard drive.

Fortunately prices are considerably more reasonable than its predecessor special, with the FX37S Limited Edition coming in at £55,855 (the equivalent of about $88k) and the FX50S Limited Edition at £62,035 (just shy of a hundred grand). Another 100 examples will be offered exclusively across Western Europe. High-res images in the gallery below and press release below the fold.

Comment

Eentje te winnen met de beleggerscompetitie, www.beleggerscompetitie.be .

Comment

Ik kreeg vandaag een mail, vanaf heden zijn de EX, FX en de nieuwe M leverbaar met een 3.0 V6 diesel, aantal pk's stond er niet bij, maar wel 550Nm.

Met een dikke diesel hoop ik die FX hier wat vaker te zien, zo een lekker dikke kar!
                  Volvo V60 D3 R-design

Comment

Infiniti FX diesel in de showroom

Samen met de EX is de FX de eerste Infiniti die leverbaar wordt met een dieselmotor.

De simpelste versie van de Infiniti FX30d is 80.100 euro. Die grote SUV heeft de zelfde krachtbron als zijn kleinere broertje: een 3,0-liter V6 diesel met een vermogen van 238 pk en een maximale trekkracht van 550 Nm. Als gemiddeld verbruik wordt 9,0 liter op 100 km opgegeven en de CO2-uitstoot is 238 gr/km. Met zijn oliegestookte hart gaat de FX in 8,3 seconden van 0 naar 100 km/u en de topsnelheid is 212 km/u. Ook hier is er een zeventraps automaat.
                    De instapper is bij de FX de GT-uitvoering met onder meer lederen bekleding, verwarmbare en geventileerde voorstoelen, een achteruitrijcamera met parkeersensoren, 20 inch wielen en een gratis zonnedak. Verder is er voor 83.450 euro de S-versie met 21 inch patta’s, elektrisch verstelbare sportstoelen, automatische schokdemperregeling, actieve achterwielbesturing en koplampen met donker getint glas en enkele chroomstrips op de neus.
                    Ook bij de FX is de Premium-uitvoering nieuw. Die heeft het Safety Shield-programma aan boord met zaken als een intelligente cruise control, een remassistent en een waarschuwingssysteem bij dreigende aanrijdingen. Hij staat in de prijslijst voor 91.010 euro. (!! Nederlandse prijzen)

Comment

Comment

Blijft een gigantisch knappe lijn hebben, overklast imho de nieuwe Cayenne met verve.

Comment

Van een Insider: 3.0 dCi is een zeer onbetrouwbare motor
                          BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Comment

Infiniti heeft de FX klaar voor het nieuwe modeljaar. Wat detailwijzigingen zijn genoeg om ‘m aan te passen aan de nieuwste eisen.

De Infiniti FX is al vanaf het begin het grootste model uit de Europese stal van Infiniti. Het merk doet nog steeds zijn best een positie veroveren op de Nederlandse markt, maar met een verkoopresultaat van 21 auto’s tot en met maart van dit jaar, blijft Infiniti een exclusieve verschijning op de weg.
                              Voor het nieuwe modeljaar is het Lane Departure System, waarbij de auto waarschuwt als die uit zijn rijbaan waaiert, beschikbaar op alle modellen. Tot op heden was dit alleen te koop op de diesel. Verder is de FX voortaan voorzien van een elektrisch bedienbare achterklep. Daarvan is de openingshoogte instelbaar, zodat de klep niet kan beschadigen, bijvoorbeeld tegen het plafond van de garage. Tot slot maakt in het kleurenpalet dit spraakmakende Mojave Copper plaats voor ‘Malbec Black’. In totaal zijn er acht kleuren beschikbaar.

Comment

Blijft een heerlijk ding.

Comment

Zie je spijtig genoeg nog veel te weinig van rijden. Gerekend op einde maart tot nog toe slechts 47 Infiniti inschrijvingen sinds begin van het jaar...

Comment

Infiniti FX heeft nieuwe neus

Infiniti heeft de FX van een nieuw front voorzien, geïnspireerd op dat van de Essence Concept. Andere wijzingen hebben meer betrekking op details zoals nieuwe lakkleuren en verse smaken wielen.

Infiniti reist af naar het prestigieuze Concours d’Elegance op Pebble Beach dat op 18 august plaatsvindt. Het uitgenodigde publiek aldaar zal daar als eerste de opgefriste FX met een gemoderniseerd front zien. Model voor de grille heeft de Infiniti Essence Concept gestaan, de bloedstollende hybride sportwagen die al weer ruim twee jaar geleden op de Autosalon van Genève werd getoond. Ook de onderbumper werd herzien en bevat voortaan meer sierlijke mistlampbehuizingen. De wielen zagen we ook niet eerder. Verschillende nieuwe wieldesign zijn aan het leveringsprogramma toegevoegd en verkrijgbaar in meerdere maten (vanaf 20 inch). Andere nieuwigheden zijn onder meer de lakkleur Graphite Shadow en een geüpdate instrumentarium. Verwarmbare stoelen zijn voortaan eveneens standaard.

Limited Edition
                                    Technische aanpassingen zijn er niet. Onder het modellenaanbod scharen dus nog altijd de FX35 met 3.5 liter V6 en 320 pk, de FX50 met 390 pk sterke V8 en de FX30d, de zescilinder diesel met 238 pk. Nieuw bij de uitvoeringen is de Limited Edition, een extra rijk uitgeruste FX35 die speciaal voor de Amerikanen is samengesteld. Of deze editie ook naar Europa komt is nog onbekend, net als de (vernieuwde) prijzen.

Bron: [www.autowereld.com]

Comment

Comment

Comment

Working...
                                        X