Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Comparison: 2008 BMW X6 xDrive35i vs. 2009 Infiniti FX35 AWD
1ST PLACE Infiniti FX35
Less sexy, with more utility and a surprisingly smooth ride. Add in a far thriftier price tag, and the FX is clearly the more rational buy.
2ND PLACE BMW X6 xDrive35i
Slaves to fashion will look no further than this boulevard strutting beauty queen. Shame she doesn't drive as good as she looks.
de X6 komt er wel heel erg slecht uit.. niet de eerste keer trouwens: onlangs lieten ze een G37 winnen van een 335i omdat die laatste z'n olie aan het koken was maar op alle andere vlakken stukken beter was..
Flow, is die HKS uitlaat een cat-back? Heb je wat meer info over die kar?
Het is eens HKS Legamax is een middenpijp en einddemper .
Dit is een soundclip van de FX met de HKS , stak er toen juist onder . Nu is het geluid al iets anders.
Ik begrijp niet dat de x6 verloren heeft de punten waarom hij voor mij had moeten winnen zijn: exterieur, uitstraling, interieur en motor. Volgens mij rijdt hij ook echt super enige nadeel tegenover die infinity is de prijs, maarja ik heb met allebij niet gereden.
Comment