Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• krap is hij zeker niet hoor. 2 minpunten op dat vlak zijn de instap naar achteren en de hoge drempel om in de koffer te laden.
    De prijs kan inderdaad hoog oplopen als je wat gaat shoppen in de optielijsten. maar standaard valt al bij al wel mee voor wat je krijgt. Het is natuurlijk een VW dus koopjes doe je er niet gauw.
    Nu zie je ze toch regelmatig in het straatbeeld verschijnen. Toen ik de mijne in 2009 kocht waren ze vrij exclusief, zeker in vlaanderen. De trend is zich pas gaan veranderen verleden jaar vind ik.

Wat die sex betreft: Er zijn auto's waar je een orgasme in krijgt door er mee te rijden maar dat zal wel niet een VW zijn denk.
    2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
    2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
    2014 Opel Astra OPC
    2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fredje07 Bekijk Berichten
      krap is hij zeker niet hoor. 2 minpunten op dat vlak zijn de instap naar achteren en de hoge drempel om in de koffer te laden.
      De prijs kan inderdaad hoog oplopen als je wat gaat shoppen in de optielijsten. maar standaard valt al bij al wel mee voor wat je krijgt. Het is natuurlijk een VW dus koopjes doe je er niet gauw.
      Nu zie je ze toch regelmatig in het straatbeeld verschijnen. Toen ik de mijne in 2009 kocht waren ze vrij exclusief, zeker in vlaanderen. De trend is zich pas gaan veranderen verleden jaar vind ik.

Wat die sex betreft: Er zijn auto's waar je een orgasme in krijgt door er mee te rijden maar dat zal wel niet een VW zijn denk.
      Zou den uwen toch wel eens willen zien.
      Heb nog nooit een zwarte mogen aanschouwen.
      Gisteren wel een bruine tegengekomen.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
        [ATTACH=CONFIG]94775[/ATTACH]
        Wordt er niet beter op.

Comment

krap is hij zeker niet hoor. 2 minpunten op dat vlak zijn de instap naar achteren en de hoge drempel om in de koffer te laden.

Deze symptomen wijzen duidelijk op een lichamelijke storing vrees ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
            Volgens mij geniet jij ook wel wanneer jouw Fabia of Golf onder de 5 liter zakt

Comment

• Voor mij ook helemaal niet krap. Ruimte genoeg vind ik en heb passagiers nooit weten klagen over ruimte achteraan.
              Koffer idd hoge drempel, maar wel genoeg ruimte.

Qua prijs is hij voor mij nog meegevallen. Vergelijkbaar met een Golf betaal je niet heel veel meer, en je hebt een mooiere en exclusievere wagen in de plaats.

Je ziet hem idd meer en meer rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dieter_88 Bekijk Berichten
                Voor mij ook helemaal niet krap. Ruimte genoeg vind ik en heb passagiers nooit weten klagen over ruimte achteraan.
                Koffer idd hoge drempel, maar wel genoeg ruimte.

Qua prijs is hij voor mij nog meegevallen. Vergelijkbaar met een Golf betaal je niet heel veel meer, en je hebt een mooiere en exclusievere wagen in de plaats.

Je ziet hem idd meer en meer rijden.
                Ja als ik een golf6 configureerde met ongeveer dezeflde uitrusting scheelde dat niet veel in prijs toen. De scirocco vond ik mooier en is ook exclusiver dan een standaard golf Highline.
                2014 Opel Astra OPC
                2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                  Niet letterlijk nemen hé, maar als autofan zijn er toch wel bolides waar ik van in hogere sferen kan van geraken hoor
                  2014 Opel Astra OPC
                  2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

Niet letterlijk nemen hé, maar als autofan zijn er toch wel bolides waar ik van in hogere sferen kan van geraken hoor
                    Mja misschien van de extreem zuinige Yaris Hybrid....

Comment

• Comment

• Lager kon niet zeker?
                        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Heb er vorige week 1 besteld,
                                  1.4Tsi 122 pk
                                  Black oak brown
                                  pack premium rns 315: Panoramisch dak
                                  Automatische airco
                                  Lederen multifunctiestuur
                                  licht en zichtmodule
                                  Navigatiesysteem
                                  Parkeersensoren achteraan

En nog een aansluiting voor men iphone
                                  Levertijd zou ergens in april zijn!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Silla Bekijk Berichten
                                    Heb er vorige week 1 besteld,
                                    1.4Tsi 122 pk
                                    Black oak brown
                                    pack premium rns 315: Panoramisch dak
                                    Automatische airco
                                    Lederen multifunctiestuur
                                    licht en zichtmodule
                                    Navigatiesysteem
                                    Parkeersensoren achteraan

En nog een aansluiting voor men iphone
                                    Levertijd zou ergens in april zijn!
                                    Proficiat.
                                    Is er een groot prijsverschil tussen de 122 en 160 pk,
                                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                                      Proficiat.
                                      Is er een groot prijsverschil tussen de 122 en 160 pk,
                                      Heb de mijne verkocht aan kerel die voor een nieuwe 122pk een offerte had laten maken.
                                      Hij vond de DSG een pluspunt dus moest hij sowieso 160pk nemen.
                                      Was vrij goed uitgerust buiten leer en Navi en staat maar 60000 km op de teller. Denk dat in combinatie met geen zotte prijs vraagprijs maakt dat hij snel verkocht was.
                                      2014 Opel Astra OPC
                                      2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten

Hier wil ik de mijne ook wel binnengooien
                                        Denk dat dat wat veel geld kost lol, heb een filmpje gezien waarin er zo ene een BMW M3 voorblijft.

Comment

• Twee jaar geleden een showroommodel met dezelfde configuratie aangeschaft als tweede wagen... nog geen seconde spijt van gehad... super looks, power mocht meer zijn maar voldoende rijplezier en meer dan voldoende uitrusting....

Comment

Working...
                                          X