Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Proficiat, veel veilige km's
    Vandaag nog een lichtgrijze tegengekomen in Ekeren...

Comment

• Gisteren een zwarte gezien in Blankenberge.
      Het was een 2.0TSI.
      Iemand bekend?
      2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
      2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
      2014 Opel Astra OPC
      2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Heb mijn scirocco gisterenavond gaan afhalen. Wat een zalige auto! Kan de smile op mijn gezicht maar moeilijk onderdrukken

Wat ik mij afvroeg; hebben jullie, scirocco eigenaars, de dagverlichting afgezet van jullie wagens? K'heb op een Engels forum gelezen hoe het moet, maar k'ben nog aan het twijfelen of ik het zou doen...

Comment

• Zijn er hier eigenaars van een 1.4 TSI ?
          A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk Berichten
            Zijn er hier eigenaars van een 1.4 TSI ?
            Ik ben 'kersvers' eigenaar van een 1.4 TSI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stella3000 Bekijk Berichten
              Heb mijn scirocco gisterenavond gaan afhalen. Wat een zalige auto! Kan de smile op mijn gezicht maar moeilijk onderdrukken

Wat ik mij afvroeg; hebben jullie, scirocco eigenaars, de dagverlichting afgezet van jullie wagens? K'heb op een Engels forum gelezen hoe het moet, maar k'ben nog aan het twijfelen of ik het zou doen...
              alvast veel plezier me uwe wagen
              ja ik laat dit gewoon brande verkoper heeft dat allemaal voor mij ingesteld dus...

Comment

Ik ben 'kersvers' eigenaar van een 1.4 TSI
                een 122 of 160? tevreden van ?
                A Twist of the Wrist

Comment

160
                  Ik ben er zeer tevreden van! Maar ik rij dan ook nog maar 1,5 dag met de mijnen.

T'is een zeer vinnige motor. Trekt lekker door als het moet en draait zeer zacht bij een rustige rijstijl.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V_Andy Bekijk Berichten
                    alvast veel plezier me uwe wagen
                    ja ik laat dit gewoon brande verkoper heeft dat allemaal voor mij ingesteld dus...
                    Merci. K'vroeg het mij gewoon af van die dagverlichting omdat het uiteindelijk ook een invloed heeft op uw verbruik... En t'heeft niet echt een uitgesproken voordeel dus k'denk er sterk aan om het uit te schakelen.

Comment

Merci. K'vroeg het mij gewoon af van die dagverlichting omdat het uiteindelijk ook een invloed heeft op uw verbruik... En t'heeft niet echt een uitgesproken voordeel dus k'denk er sterk aan om het uit te schakelen.
                      Invloed op het verbruik??? meen je dit nu serieus?

Denk dat je als een marginaal verschil mag aanvaarden...
                      De airco kan ik nog aannemen dat daar een verschil in gaat zitten, maar 2 kleine daglichtjes zullen het grote verschil niet maken

ps. wel vette auto + motor!

Comment

Ik vind de dagverlichting juist mooi! kijk toch altijd als er zo eentje in tegengestelde richting komt!
                        Maar ik lach dan ook als er weer eentje met zijn mist'dagverlichting' aan komt gereden Hebben jullie die indruk ook dat er tegenwoordig zoveel met hun mistlampen aan rijden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxxracexxx Bekijk Berichten
                          Op de duitse vw-site kan je al een pdf downloaden met de "week 45 veranderingen"
                          - Nieuwe airco
                          - achteruitrijcamera
                          - Rline pakket
                          - ...

link: http://www.volkswagen.de/etc/mediali...cco_200910.pdf
                          Da van die airco werd hoog tijd. Het is dezelfde als die van mijn vorige Golf V die ik van 2005 had en ondertussen al effe op de markt was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bonné Bekijk Berichten
                            Ik vind de dagverlichting juist mooi! kijk toch altijd als er zo eentje in tegengestelde richting komt!
                            Maar ik lach dan ook als er weer eentje met zijn mist'dagverlichting' aan komt gereden Hebben jullie die indruk ook dat er tegenwoordig zoveel met hun mistlampen aan rijden?
                            Bij de Skoda Octavia zijn de mistlichten de daglichten. Bij een Superb kan je kiezen welke lichten je als daglichten instelt. Dus het zijn misschien niet allemaal sjonnies! Al heb je zeker een punt.

Comment

• Ik heb nu mijn scirocco bijna een jaar en vraag me eigenlijk af wat het echte doel is van die lampjes naast de knipperlichten in de voorste bumper die altijd aan zijn?
                              Ik vind die lampjes wel mooi, maar weet niet waarom ze juist bedoelt zijn?

Comment

Ik ben ondertussen al een week of 3 eigenaar van een scirocco 1.4 TSI 160PK met de DSG bak. Ben zeer tevreden over het rijgedrag. Goede baanliging, zeer vlot optrekken en vrij zuinig bij een normale rijstijl.
                                Als je wat wilt weten, just ask
                                2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
                                2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
                                2014 Opel Astra OPC
                                2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
                                  Invloed op het verbruik??? meen je dit nu serieus?

Denk dat je als een marginaal verschil mag aanvaarden...
                                  De airco kan ik nog aannemen dat daar een verschil in gaat zitten, maar 2 kleine daglichtjes zullen het grote verschil niet maken

ps. wel vette auto + motor!
                                  Merci. Ze zullen inderdaad het verschil niet maken. K'denk dak gewoon nog wat moet wennen aan het verbruik. Mijn vorige wagen was een 2.0L diesel die 5l verbruikte...
                                  Mijn benzinemeterke zakt nu wel wa rapper T'zal ook wel met de vele testritjes te maken hebben

Oorspronkelijk geplaatst door Bonné Bekijk Berichten
                                  K'moet inderdaad wel toegeven dat wel nog mooi is die dagverlichting. Als je je eigen auto zo ziet rijden in de weerspiegeling van een etalageruit... Wil gewoon niet als een sjonnie overkomen

Comment

Heb mijn scirocco gisterenavond gaan afhalen. Wat een zalige auto! Kan de smile op mijn gezicht maar moeilijk onderdrukken

Ik heb de mijne afgezet.
                                    Gewoon omdat bij de dagverlichting van scirocco achteraan de lichten en de nummerplaat verlichting ook blijft branden,wat totaal nutteloos is.
                                    Bij golf is dit niet heb ik al gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schupke Bekijk Berichten
                                      Ik heb de mijne afgezet.
                                      Gewoon omdat bij de dagverlichting van scirocco achteraan de lichten en de nummerplaat verlichting ook blijft branden,wat totaal nutteloos is.
                                      En hoe zet je dat dan juist af?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Keverdriver Bekijk Berichten
                                        En hoe zet je dat dan juist af?
                                        Staat in handleiding.
                                        Lichtchakelaar op OFF zetten
                                        Pinker naar links en grootlichtsignaal houden in deze stand (linkse hendel naar beneden en naar je toe)
                                        En dan contact opzetten tot je een geluidsignaal krijgt.

Voor terug te activeren is het linkse hendel omhoog en naar u toe.

Grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schupke Bekijk Berichten
                                          Ik heb de mijne afgezet.
                                          Laat dat nu net de reden zijn dat ik met VAG-COM enkele aanpassingen wil laten uitvoeren aan mijn A3. Ik wil dat de achterlichten meebranden als enkel de LED's branden. Zichtbaarheid boven alles.

Comment

Working...
                                          X