Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door V_Andy Bekijk Berichten
    Net mijn eerste ritje erop zitte en kan enkel maar zegge BANGELIJK voor al die nog moete wachten egt, geloof et of nie het is egt het wachten waard, pracht van auto
    Derstrak nog in je straat gepasseerd en geen gezien, mss was je juist onderweg

Nu nog foootoooo's!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ac.88 Bekijk Berichten
      bwa, je kan ook overdrijven

Vind de golf 6 meer z'n geld waard dan de scirocco.
      Wat bedoel je juist met die stelling? Sarcasme?
      Je rijd toch zelf een scirocco, ben je dan niet tevreden of heb je mis kocht?
      2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
      2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
      2014 Opel Astra OPC
      2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• en hier zijn dan wat fotokes
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ziet er goed uit, de mijne ziet er juist hetzelfde uit maar dan de 1.4 benzine

Ga je meedoen met de meeting van sciroccoclub.nl?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxxracexxx Bekijk Berichten
            Ziet er goed uit, de mijne ziet er juist hetzelfde uit maar dan de 1.4 benzine

Ga je meedoen met de meeting van sciroccoclub.nl?
            hehe tx, die van u is voor december zekers?
            neje kan nie anders graag se ma moet gaan werke die dag dus

Comment

hehe tx, die van u is voor december zekers?
              neje kan nie anders graag se ma moet gaan werke die dag dus
              Zeer knap in dat wit. Proficiat en nog veel plezier bij het besturen van deze bolide.
              2014 Opel Astra OPC
              2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Knappe wagen Andy.... heb je nu het facelift interieur of niet?

Comment

• Ik wacht nog even op de komst van het 1.6 tdi 90pk basismodel vooraleer ik mijn keuze maak tussen een Golf en een waarschijnlijk iets goedkopere Scirocco. Passen de stalen 15' velgen van een Golf 5 ook op een Scirocco?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
                    Ik wacht nog even op de komst van het 1.6 tdi 90pk basismodel vooraleer ik mijn keuze maak tussen een Golf en een waarschijnlijk iets goedkopere Scirocco. Passen de stalen 15' velgen van een Golf 5 ook op een Scirocco?
                    wrm zou je dat willen? überhaupt die 1.6 tdi 90 pk vind ik al belachelijk in een wagen die je als 'sport(ief)' model wil profileren...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichten
                      Knappe wagen Andy.... heb je nu het facelift interieur of niet?
                      Zal wel al het facelift interieur zijn (nieuw dash).
                      toch graag ook een fotootje van interieur.
                      Weet er trouwens al iemand hoe het nu zit met die neiuwe airco module. Kloppen die gegevens?
                      2014 Opel Astra OPC
                      2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fredje07 Bekijk Berichten
                        Zal wel al het facelift interieur zijn (nieuw dash).
                        toch graag ook een fotootje van interieur.
                        Weet er trouwens al iemand hoe het nu zit met die neiuwe airco module. Kloppen die gegevens?
                        klopt e das al het nieuwe interiuer ze ook ander stuur enzo, als ek nog is tijd heb zal ek wel nog is fotokes van binne trekke, ook gps is al de laatste upgedate versie dus..enkel ja aircomodule is nog steeeds nie het nieuwe van de golf 6, ma vind dit nie erg, vind persoonlijk dit nog iets meer hebbe dan da nieuw, lijkt zowa goeikoper mja persoonlijke mening e dus ben zo heeeeeel blij net winterbandjes ondergezet se

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                          wrm zou je dat willen? überhaupt die 1.6 tdi 90 pk vind ik al belachelijk in een wagen die je als 'sport(ief)' model wil profileren...
                          indeed snap dan ook nie waarom vw dit uperhaubt in die versie zou wille maken nja scirocco is min of meer coupe sportwagen en moet toch wa power achterzitte, ge hebt da nu al aan de lichte mense die constant kijke en u zowa wille teste altijd luek als ge als eerste weg zijt hihihi

Comment

indeed snap dan ook nie waarom vw dit uperhaubt in die versie zou wille maken nja scirocco is min of meer coupe sportwagen en moet toch wa power achterzitte, ge hebt da nu al aan de lichte mense die constant kijke en u zowa wille teste altijd luek als ge als eerste weg zijt hihihi
                            Jij hebt toch ook designpack in je wagen genomen? Is je dash in zwart pianolak? En de inlegstukjes op je stuur zijn deze dan zilver of zwart?
                            Man ik kom bijna gek en kan niet wachten tot maandag. Mijn vriendin zal nog zot komen tegen dan
                            2014 Opel Astra OPC
                            2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

Wat bedoel je juist met die stelling? Sarcasme?
                              Je rijd toch zelf een scirocco, ben je dan niet tevreden of heb je mis kocht?
                              Nee ik bedoelde dat het niet BANGELIJK is, hij overdrijft een beetje vind ik. Voor de rest vind ik de verhouding van wegligging en comfort van de golf 6 beter als die van de scirocco. Ik zeg niet dat ik niet tevreden ben, maar er zijn een paar punten die echt wel beter kunnen. We hebben thuis ook 2 golf 6's, rij er ook wel eens in. Kan zo niks bedenken die beter zou kunnen.
                              Last edited by ; 17/10/2009, 21:08.

Comment

Nee ik bedoelde dat het niet BANGELIJK is, hij overdrijft een beetje vind ik. Voor de rest vind ik de verhouding van wegligging en comfort van de golf 6 beter als die van de scirocco. Ik zeg niet dat ik niet tevreden ben, maar er zijn een paar punten die echt wel beter kunnen. We hebben thuis ook 2 golf 6's, rij er ook wel eens in. Kan zo niks bedenken die beter zou kunnen.
                                nja ik zeg dan duidelijk tegenover gestelde e mijne beste maat heeft ook golf 6 en heb er ook al mee gereden en moet toch zeggen rocco rijd toch beter se nja kwestie van smaak zekers

Comment

Jij hebt toch ook designpack in je wagen genomen? Is je dash in zwart pianolak? En de inlegstukjes op je stuur zijn deze dan zilver of zwart?
                                  Man ik kom bijna gek en kan niet wachten tot maandag. Mijn vriendin zal nog zot komen tegen dan
                                  ja klopt e, ja het stuur das zo blinkend silver, die inlegstukjes en uw dash is zwart, ook gedeelte van gps enzo enkel de volledige omkadering van gps same me airco enzo das da zilver grijs, voor de rest is da allemaal zwart, en natuurlijk de donker getinte rame maken het ook nog affer e

Comment

nja ik zeg dan duidelijk tegenover gestelde e mijne beste maat heeft ook golf 6 en heb er ook al mee gereden en moet toch zeggen rocco rijd toch beter se nja kwestie van smaak zekers
                                    Hangt er ook vanaf met wat voor een onderstel je het vergelijkt Ik vergelijk het sportonderstel van de golf 6 met het standaard sportonderstel van de scirocco. De scirocco staat hoog op z'n poten (gaap van 8cm tussen wielkast en band), maar is gewoon hard afgeveerd. Je kan hard duiken in de bochten, dat zeker. Maar dan vraag ik me toch af waarom die auto zo hoog staat...terwijl dit niet zo is bij de golf 6. Eveneens is comfort ver te zoeken bij de scirocco, terwijl je genoeg comfort hebt in de golf 6, die eveneens hard de bochten in kan. Ik vind de verhouding van de golf 6 gewoon beter, heeft niet zo veel met smaak te maken.

Ik wil er ook bij vermelden dat ik ondertussen al zo'n 20.000km heb gereden met mijn scirocco. Waarmee ik ook al op de nurburgring ben geweest en heel wat dingen heb meegemaakt op de openbare weg. ik kan niet klagen over de wegligging, die is heel goed, maar andere dingen kunnen veel beter.

Comment

Hangt er ook vanaf met wat voor een onderstel je het vergelijkt Ik vergelijk het sportonderstel van de golf 6 met het standaard sportonderstel van de scirocco. De scirocco staat hoog op z'n poten (gaap van 8cm tussen wielkast en band), maar is gewoon hard afgeveerd. Je kan hard duiken in de bochten, dat zeker. Maar dan vraag ik me toch af waarom die auto zo hoog staat...terwijl dit niet zo is bij de golf 6. Eveneens is comfort ver te zoeken bij de scirocco, terwijl je genoeg comfort hebt in de golf 6, die eveneens hard de bochten in kan. Ik vind de verhouding van de golf 6 gewoon beter, heeft niet zo veel met smaak te maken.

Ik wil er ook bij vermelden dat ik ondertussen al zo'n 20.000km heb gereden met mijn scirocco. Waarmee ik ook al op de nurburgring ben geweest en heel wat dingen heb meegemaakt op de openbare weg. ik kan niet klagen over de wegligging, die is heel goed, maar andere dingen kunnen veel beter.
                                      Ik heb gereden met een golf VI met het instelbare onderstel en daar was ik heel tvreden over. Heb wel nooit gereden met de gewone dus ik kan niks vergelijken. Heb mijn scirocco met normaal onderstel besteld omdat een mens op een bepaald moment moet kiezen binnen het opgestelde budget. Morgen weet ik meer want dan haal ik de scirocco.
                                      Denk wel dat voor vele km de golf iets meer comfort heeft. Dat is dan weer verschil met sportcoupé en "normale" middenklasser.
                                      2014 Opel Astra OPC
                                      2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

Ik heb met de Scirocco 2.0tsi gereden en dan natuurlijk ook met de VI GTI...
                                        En ik moet eerlijk zeggen er is nog een enorm verschil tussen die 2!!!
                                        In het voordeel van de GTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
                                          Ik heb met de Scirocco 2.0tsi gereden en dan natuurlijk ook met de VI GTI...
                                          En ik moet eerlijk zeggen er is nog een enorm verschil tussen die 2!!!
                                          In het voordeel van de GTI
                                          Welk verschil juist? Beter wegligging? Meer comfort?
                                          De GTI is dan ook wel een referentie van VW.
                                          2014 Opel Astra OPC
                                          2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

Working...
                                          X