Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Je kan mss wel eens bij je dealer horen of ze niks kunnen regelen op achteraf de nieuwe module te plaatsen...
    Zeg dat ze je hadden moeten vertellen dat het zou veranderen ofzo.

Je kan maar proberen hé

Comment

• Deze morgen heb ik een Scirocco gezien in blauw exterieur kleur ,
      was wel knap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxxracexxx Bekijk Berichten
        Volgens het Uk forum komen er weer veranderingen vanaf week 45...

- achteruitrijcamera (http://www.youtube.com/watch?v=e20Hv...layer_embedded)
        - nieuwe airco
        - start/stop knop

In hoeverre de juistheid zal afwachten worden zeker.
        Ik meen dat de scirocco R die in Frankfurt stond, dit al had?

Comment

Je kan mss wel eens bij je dealer horen of ze niks kunnen regelen op achteraf de nieuwe module te plaatsen...
          Zeg dat ze je hadden moeten vertellen dat het zou veranderen ofzo.

Je kan maar proberen hé

Ben niet zo voor achteraf plaatsen van zo dingen. Dat is nooit zelfds als fabriek uit. Toen ik de mijne bestelde was daar waarschijnlijk weinig sprake van. enfin we zien wel.
          Zoals ik al zei dat zijn details, wie weet wat ze volgend jaar gaan veranderen.
          2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
          2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
          2014 Opel Astra OPC
          2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V_Andy Bekijk Berichten
            hihi derstraks telefoon gehad en mijn sciroco is geariveerd nu nog wachte op de papiere en kan beginne rondtoere in antwerpe
            En je eerste ritje er al op zitten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
              Ik meen dat de scirocco R die in Frankfurt stond, dit al had?
              Ja de sciroccoR heeft dat. Net zoals de middenconsole in zwart.
              Ja kan dit zien op de foto's in het desbetreffende topic. Deze zijn genomen op salon van Frankfurt.
              2014 Opel Astra OPC
              2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• De Bluemotion is uit!

Fuckers, konden ze daar nu geen 1.6 tdi indraaien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                  De Bluemotion is uit!

Fuckers, konden ze daar nu geen 1.6 tdi indraaien
                  Bluemotion op een sportcoupé. blijf het bizar vinden.
                  2014 Opel Astra OPC
                  2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Komt deze ook echt naar belgie? Want is precies nu nog enkel Nederland... Is zoals de 2.0 in Belgie 210pk juist heeft gekregen en in Nederland op 200pk blijft

Comment

Komt deze ook echt naar belgie? Want is precies nu nog enkel Nederland... Is zoals de 2.0 in Belgie 210pk juist heeft gekregen en in Nederland op 200pk blijft
                      Zou die 10PK meer te voelen zijn en hem nu even snel maken dan de golf GTI. De 200PK versie was 0.3sec trager op papier dan wel.
                      2014 Opel Astra OPC
                      2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Het is een heel andere motor, de nieuwe heeft nog een betere spreiding van het koppel en rijdt nog leuker... Qua verschil doet de 2.0tsi de 1000meter in een seconde sneller als de 2.0tsfi

Comment

En je eerste ritje er al op zitten?
                          neje want zal nog effe moete wachte pfff, ja had koper voor mijne oorspronkelijke wage al op voorhand en hadden afgesproken als auto er is word de deal verder gezet, nu blijkbaar is deze ineens niet meer geintereseerd dusja zit ik hier eigenlijk me twee wagens, ma heb al kunne regelen da auto iets langer in garage mag staan dus dak nog wa tijd heb om mijne oorspronkelijke wage weg te doen ma leuk is alleszins wel anders...

Comment

• Hopelijk vind je snel een koper! De garage geeft te weinig zeker voor overname?
                            Zal je auto mss wel zien staan als ik nog eens bij Rietje passeer

Comment

Hopelijk vind je snel een koper! De garage geeft te weinig zeker voor overname?
                              Zal je auto mss wel zien staan als ik nog eens bij Rietje passeer
                              ja hij sta bij rietje se te glundere en te wachte op mij pfuw hahahaha
                              ja da is et juist, garages wille die nie overneme en weet ge wa als uitleg te zware motor in en te veel opties in mijne wage want anders had ek die al lang weggedaan se nja...

Comment

• Zwaar

Welke verkoper had je? De mijne had toch toen verschillende garages afgebeld om verschillende prijzen te weten te komen voor mijn ex-speedster...

Comment

Zwaar

Welke verkoper had je? De mijne had toch toen verschillende garages afgebeld om verschillende prijzen te weten te komen voor mijn ex-speedster...
                                  ja indeed, vind da ook allemaal belachelijke uitleg nja, en bij elke garage zelfde uitleg e meost ge minder zware type hebbe direct ma dit nie tssss kzeg et auto net twee jaar en 25.000km op

ja denk bij de leeuw joeri ma heb die zelf nie besteld heb gewoon getekend achteraf want das via via besteld kon ek meer korting krijge hihihi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V_Andy Bekijk Berichten
                                    ja hij sta bij rietje se te glundere en te wachte op mij pfuw hahahaha
                                    ja da is et juist, garages wille die nie overneme en weet ge wa als uitleg te zware motor in en te veel opties in mijne wage want anders had ek die al lang weggedaan se nja...
                                    Wat voor iets is dit dat je moet verkopen eer de scirocco je wegbuddy word?
                                    2014 Opel Astra OPC
                                    2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Zie topic: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=40976

Bij deze zal ik je topic daar nog eens naar boven smijten

Comment

• Denk niet direct dat het aan de auto of de opties is dat het ligt maar eerder aan het feit dat een opel is en die mannen smijten deze tijden kortingen dat je bijna een nieuwe hebt voor de prijs van een okazie.
                                        Zelfde meegemaakt met mijn C2 maar heb geluk de vriendin pakt em over. Die Fransen geven ook verschrikkelijk veel korting op hun nieuwe zodat hun okaziemarkt ineen zakt. Nog meer dan Opel in dit geval.
                                        2014 Opel Astra OPC
                                        2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
                                          Het is een heel andere motor, de nieuwe heeft nog een betere spreiding van het koppel en rijdt nog leuker... Qua verschil doet de 2.0tsi de 1000meter in een seconde sneller als de 2.0tsfi
                                          Ja maar in de scirocco lag toch al de TSI en niet de TSFI van de golf V GTI. Hij heeft nu enkel 10PK meer zoald de GTI die jij hebt. Of vergis ik mij?
                                          2014 Opel Astra OPC
                                          2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

Working...
                                          X