Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door rem. Bekijk Berichten
    is idd geen lelijke kleur, ma vin de scirocco er niet echt mee staan, audi A3's staan er wel suuuper mee

groeten

Persoonlijk vind ik er de Scirocco wel nog vet mee staan ze. Maar als ik zelf één zou kopen dan eerder rood of zwart.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten

Persoonlijk vind ik er de Scirocco wel nog vet mee staan ze. Maar als ik zelf één zou kopen dan eerder rood of zwart.
      rood is em idd heel vet spijtig dat ze dat speciaal metallic rood niet hebben uitgebracht dat was heeel vet ook, zoals foto...
      als ik er eentje zou kopen moesten deze velgen er ook wel onder
      Last edited by rem.; 20/06/2009, 12:58.

Comment

niet de mooiste kleur voor een scirocco, is mijn mening ...

groeten remke
        Naast de rode en de witte toch wel een van de mooiste kleuren voor de scirocco. (naar mijn mening dan toch)
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
          Naast de rode en de witte toch wel een van de mooiste kleuren voor de scirocco. (naar mijn mening dan toch)
          ², zou eigenlijk ook eens graag een foto zien van zo een donkerblauwe... Iemand?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
            ², zou eigenlijk ook eens graag een foto zien van zo een donkerblauwe... Iemand?
            ³ ik vind het ook een van de betere kleuren voor de scirocco

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
              Je zit dan wel aan de verkeerde kant Al kan je dat wel zo bestellen om het langs de (voor ons) juiste kant te maken. Kan in de UK mss wel wat extra kosten.
              khad specifiek gevraagd voor een left hand drive en dan nog bijna 5000€ goedkoper als hier en beter uitgerust

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MarcL Bekijk Berichten
                Bij mijn Scirocco hoor ik af en toe een gepiep aan de motor als ik van 2de naar 3de schakel.
                Dit schijnt een bekend probleem te zijn bij de 1.4TSI/160pk en heeft iets te maken met magneten aan de motor (ben niet zo technisch).
                Het probleem duikt meestal pas voor het eerst op na een paar duizend km.

Hier is een link naar de bekende Scirocco problemen, waar dit probleem ook tussen vermeld staat (tekst is wel duits):

http://www.michaelneuhaus.de/scirocc...quitschen14tsi
                thanks! nu mijn duits nog wat opfrissen en is lezen

Comment

niet de mooiste kleur voor een scirocco, is mijn mening ...

groeten remke
                  dank je wel! heb je er ook van buiten?

Comment

donkerblauw is ook wel heel mooi...

Oorspronkelijk geplaatst door PiTTbuLL003 Bekijk Berichten
                    dank je wel! heb je er ook van buiten?
                    foto van buiten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjerno Bekijk Berichten
                      Eindelijk!!

Na 6 lange maanden vandaag te horen gekregen dat mijn rocco gisteren is geleverd, woensdag kan ik hem afhalen!!!

Ik hoef jullie niet te vertellen dat dit een zalig moment is :-)

Woensdag afhalen en dan alles accesoires die ik al heb gekocht rustig installeren....

ME HEPPYYY :-) :-)

Greetz! TJERNO
                      Mijne wordt normaal week 27 gemaakt,hoelang is hij onderweg voor hij van Portugal bij dealer is?
                      Had hem 31 januari besteld,dus kijk er ook naar uit nu

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NVS Bekijk Berichten
                        Mijne wordt normaal week 27 gemaakt,hoelang is hij onderweg voor hij van Portugal bij dealer is?
                        Had hem 31 januari besteld,dus kijk er ook naar uit nu

Week 23 gebouwd, week 26 levering, dus een goei drie weken.
                        Hangt er natuurlijk ook vanaf wanneer hij op den boot kan...ma langer duurt het normaal nie ze....

Comment

• Vandaag eens langs garage Beerens (Antwerpen) en garage Thuy (Kapellen) gaan horen voor een testrit in een 1.4 160pk versie, maar nergens hadden ze er ene staan voor testrit. Verwezen me steeds door naar Keerbergen.
                          Normaal moet elke grote garage toch wel een nieuw model van wagen als testmodel hebben zeker...

Waar zijn jullie gaan testrijden ergens in het Antwerpse?

Grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxxracexxx Bekijk Berichten
                            Vandaag eens langs garage Beerens (Antwerpen) en garage Thuy (Kapellen) gaan horen voor een testrit in een 1.4 160pk versie, maar nergens hadden ze er ene staan voor testrit. Verwezen me steeds door naar Keerbergen.
                            Normaal moet elke grote garage toch wel een nieuw model van wagen als testmodel hebben zeker...

Waar zijn jullie gaan testrijden ergens in het Antwerpse?

Grtz
                            Ze zullen wel een model hebben om te testen, maar daarom niet de 1.4 160pk die jij wilt he!
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Juist telefoon gekregen van Beerens voor een afspraak te maken voor met de dsg bak en manuele te rijden bij de invoerder in Brussel. De regels voor met een Scirocco te rijden zijn nog maar pas veel strenger gemaakt wist hij me te vertellen. Tot 27j moet je met begeleider rijden of je moet kunnen aantonen dat je huidige wagen over meer pk's geschikt als de scirocco.
                              Ik ben 26j en mijn wagen heeft minder pk's (speedster 147pk, scirocco 160pk) als de vw, maar beerens ging proberen te horen of het toch zou lukken zonder begeleider...

Dus duimen op antwoord morge

Grtz

Comment

• Ik ga ook eens gaan horen dan. Tellen gechipte paardjes mee?

Comment

• Iemand het rechtstreekse telefoonnummer van het contactcenter? Lijkt onvindbaar op het net...

Comment

Iemand het rechtstreekse telefoonnummer van het contactcenter? Lijkt onvindbaar op het net...
                                    Je bedoeld toch het contactcenter in Kortenberg? Kep hier die kaart nog liggen van de testrit met de Scirocco

Contact Center
                                    leuvensesteenweg 639
                                    3071 Kortenberg
                                    tel: 02/756 84 01

Das het eerste dat ik hoor van een bepaalde ouderdom zijn of dat je huidige wagen meer pks moet hebben ... What the f.....?! Mij hebben ze nooit gevraagd achter ouderdom of hoeveel pk mijn wagen had (lol ik rij nu rond met 70pk) Heb zelf nog ne kameraad meegenomen toen ik de testrit zijn gaan doen.
                                    Toch een zalige wagen, nog 2 a 3 weken wachten voor hij binne komt tbegint te korte.

Grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PheniX Bekijk Berichten
                                      Je bedoeld toch het contactcenter in Kortenberg? Kep hier die kaart nog liggen van de testrit met de Scirocco

Contact Center
                                      leuvensesteenweg 639
                                      3071 Kortenberg
                                      tel: 02/756 84 01

Das het eerste dat ik hoor van een bepaalde ouderdom zijn of dat je huidige wagen meer pks moet hebben ... What the f.....?! Mij hebben ze nooit gevraagd achter ouderdom of hoeveel pk mijn wagen had (lol ik rij nu rond met 70pk) Heb zelf nog ne kameraad meegenomen toen ik de testrit zijn gaan doen.
                                      Toch een zalige wagen, nog 2 a 3 weken wachten voor hij binne komt tbegint te korte.

Grtz
                                      Ook wel "toevallig" dat de minimumleeftijd 27 is terwijl je 26 bent
                                      Waarschijnlijk zie je er gewoon een snelle jongen uit

Comment

• Ze wisten toen mijn leeftijd nog niet, nadien had de garage nog terug gebeld voor mijn geboortedatum te vragen voordat hij afspraak kon maken...
                                        Die nieuwe regeling voor de scirocco zou er nog maar van deze maand zijn zei hij.
                                        Zal daar eens horen maandag wat er van waar is

Grtz

Comment

• Inderdaad de vereisten om met de nieuwe GTI te rijden zijn ook strenger geworden...
                                          Minstens 27 jaar, en gelijkaardig of meer vermogen om zelf te mogen rijden...

27 jaar ben ik, maar van een diesel naar GTI zagen ze niet zo zitten...
                                          We zien de 11de juli wel, misschien dat ze iets meer toegeeflijker zijn als je zegt dat je er eentje in bestelling hebt staan

Comment

Working...
                                          X