Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
foto's van de scirocco waar ik een testritje mee heb gedaan moest vrij snel gaan want hij stond op een "ZZ-plaat" en mocht eigenlijk niet stilstaan op de openbare weg dus vandaar de iets mindere kwaliteit
Ik heb enkele weken geleden een prijsofferte laten opmaken en kreeg direct 7% zonder er ook maar over te beginnen. Direct hup standaard 7 ingevuld.
en welke garage was da als ek vrage mag? ben ook van plan scirocco te kope ma aant twijfele voor nu of ja wachte tot eind dit jaar, immers autosalon e...
Ik ben in maart is langsgeweest bij vw-dealer. Ik liet een offerte opmaken en kreeg direct 4,5%, wat ik zeer laag vond maar bon :p. Op de golf gaven ze wat meer, maar scirocco was nog te nieuw, sportmodel.
zelfs achteraan genoeg plaats voor mij ( 1m98 ) om toch vrij comfortabel te zitten
con:[LIST]
Hier ben ik toch niet helemaal mee akkoord. Koffer is OK maar de ruimte om iets in de koffer te steken is beperkt en de opening begint ook vrij hoog. Handig is het dus niet
Ik ben 1m86 en ik ben achteraan gaan zitten. Ik raakte met mijn hoofd het dak. Ok voor een korte rit, maar zeker geen uren. Door de kleine raampjes achteraan mag je zeker geen claustrofobische neigingen hebben
Hier ben ik toch niet helemaal mee akkoord. Koffer is OK maar de ruimte om iets in de koffer te steken is beperkt en de opening begint ook vrij hoog. Handig is het dus niet
Ik ben 1m86 en ik ben achteraan gaan zitten. Ik raakte met mijn hoofd het dak. Ok voor een korte rit, maar zeker geen uren. Door de kleine raampjes achteraan mag je zeker geen claustrofobische neigingen hebben
Voor de rest ben ik wel akkoord
de kofferopening zelf is idd ni zo heel handig maar ik ben toch verschoten dat er vrij veel koffer was voor dit type auto
dat had ik ook en kzou ook ni graag vanachter zitten om naar spanje rijden maar om bijv van antwerpen naar brussel te rijden is het zeker doenbaar
ik heb net een quote gekregen van een dealer uit London, UK. Daar kost hij met wat opties (CC, PDC, climatronic en metaalkleur) een 17.354£. Wat volgens http://www.xe.com neerkomt op een 20.504€. Voor een 1.4TSI, en dan heeft hij 2% korting gegeven. amai UK en Polen zijn wel heeeel aantrekkelijk om is te gaan kijken voor een nieuwe precies
ik heb net een quote gekregen van een dealer uit London, UK. Daar kost hij met wat opties (CC, PDC, climatronic en metaalkleur) een 17.354£. Wat volgens http://www.xe.com neerkomt op een 20.504€. Voor een 1.4TSI, en dan heeft hij 2% korting gegeven. amai UK en Polen zijn wel heeeel aantrekkelijk om is te gaan kijken voor een nieuwe precies
Stond vandaag nog in de krant, dat UK dezer dagen ongelofelijk goedkoop is om een wagen te kopen...
Er waren enkele wagens die in België het goedkoopst waren, oa de 120D maar ook het duurst in België oa de Golf
Bij mijn Scirocco hoor ik af en toe een gepiep aan de motor als ik van 2de naar 3de schakel.
Dit schijnt een bekend probleem te zijn bij de 1.4TSI/160pk en heeft iets te maken met magneten aan de motor (ben niet zo technisch).
Het probleem duikt meestal pas voor het eerst op na een paar duizend km.
Hier is een link naar de bekende Scirocco problemen, waar dit probleem ook tussen vermeld staat (tekst is wel duits):
en welke garage was da als ek vrage mag? ben ook van plan scirocco te kope ma aant twijfele voor nu of ja wachte tot eind dit jaar, immers autosalon e...
Je zit dan wel aan de verkeerde kant Al kan je dat wel zo bestellen om het langs de (voor ons) juiste kant te maken. Kan in de UK mss wel wat extra kosten.
Comment