Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw5series Bekijk Berichten
    Hopelijk brengen ze hem ook terug tot 163pk. Ik heb van een VW verkoper horen zeggen dat dit niet het geval zou zijn. Daarmee slaan ze toch hun eigen ruiten in.
    inderdaad, zelfde geval bij de passat cc ...
    in tijden van verminderde verkoop zou d'ieteren die kemels niet meer mogen schieten
    4 rings driver

Comment

• Wie koopt er nu ook een Scirocco met diesel

Comment

Hopelijk brengen ze hem ook terug tot 163pk. Ik heb van een VW verkoper horen zeggen dat dit niet het geval zou zijn. Daarmee slaan ze toch hun eigen ruiten in.
        Deden ze bij de Golf 5 GT 170pk TDI ook niet, de dommeriken... Als ze dat bij de Scirocco 170 pk TDi en de nieuwe Golf GTD niet gaan doen, dan verkopen ze er weer geen enkele van, dan koopt iedereen wel een BMW 1 hatch of coupe....

Comment

• Dat is inderdaad onbegrijpelijk. Audi doet het volgens mij nl. wel in de A4, Q5, A3 (correct me if I'm wrong).

Anderzijds, als je toch zinnens bent de auto te chippen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
            Dat is inderdaad onbegrijpelijk. Audi doet het volgens mij nl. wel in de A4, Q5, A3 (correct me if I'm wrong).

Anderzijds, als je toch zinnens bent de auto te chippen...
            Ik heb het nu niet opgezocht, maar bij de A3 doen ze het alvast niet.

Comment

• Ik snap niet echt dat iedereen zo veel moet langer wachten.
              Ik heb nochthans ook wat opties genomen.
              Mijn is half januari besteld, productieweek 18 leveringstermijn half mei,
              en is gisteren wk 20 geleverd. Ik denk dat ik best gelukkig mag zijn .

Aan al de wachtenden... Het is de moeite waard !!!

Comment

• allee das heel goed geniet van je wagen.voor mij nog enkele weken geduld.mvg verfaillie pascal

Comment

• Voor mij is het ook nog enkele weken wachten. Toch eind deze maand nog even horen voor de zekerheid.

Comment

• Eindelijk goed nieuws gekregen!!!

Oorspronkelijk was mijn scirocco voorzien voor bouwweek 27, later werd dit zelfs week 38 of nog later.

Vandaag bij de dealer te horen gekregen dat hij vaststaat in het systeem op week 23, maw, volgende week wordt hij gebouwd!
                    Hopelijk is er nu geen levertermijn van 6 weken, dan is de dealer juist in groot verlof...normaal zou ik begin juli toch moeten rijden!

Ben supergelukkig, temeer omdat het ook een model 2010 is.....

K'heb natuurlijk wel VW met enkele mails en brieven aangespoort er vaart achter te zetten en hun levertermijnen na te komen, ik dreigde anders te annuleren...
                    Ze hebben hun best gedaan, zoals het ook moet tov hun klanten!

Ben benieuwd....nog enkele weken....en zal die 6 maand wachttijd snel vergeten zijn :-)

Greetz!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje Bekijk Berichten
                      inderdaad, zelfde geval bij de passat cc ...
                      in tijden van verminderde verkoop zou d'ieteren die kemels niet meer mogen schieten
                      Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
                      Deden ze bij de Golf 5 GT 170pk TDI ook niet, de dommeriken... Als ze dat bij de Scirocco 170 pk TDi en de nieuwe Golf GTD niet gaan doen, dan verkopen ze er weer geen enkele van, dan koopt iedereen wel een BMW 1 hatch of coupe....
                      Inderdaad, zeer stom van vw, net zoals in de eos met enkel de 140 pk diesel erin.
                      A Twist of the Wrist

Comment

• Wat er eigenlijk gewoon stom is , is de totaal voorbijgestreefde belasting heffing op pk's in plaats van op uitstoot

Comment

• Daarmee scheiden ze het kaf van het koren natuurlijk, als je hem echt wil trek je het je niet aan Of het slim is is iets anders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjerno Bekijk Berichten

K'heb natuurlijk wel VW met enkele mails en brieven aangespoort er vaart achter te zetten en hun levertermijnen na te komen, ik dreigde anders te annuleren...

Ben benieuwd....nog enkele weken....en zal die 6 maand wachttijd snel vergeten zijn :-)

Greetz!!
                            Denk je echt dat dit zal geholpen hebben .
                            Ik denk dat je gewoon tevreden mag zijn dat ie op schema zit

Comment

• [quote=Tjerno;3428371]Eindelijk goed nieuws gekregen!!!

Oorspronkelijk was mijn scirocco voorzien voor bouwweek 27, later werd dit zelfs week 38 of nog later.

Vandaag bij de dealer te horen gekregen dat hij vaststaat in het systeem op week 23, maw, volgende week wordt hij gebouwd!
                              Hopelijk is er nu geen levertermijn van 6 weken, dan is de dealer juist in groot verlof...normaal zou ik begin juli toch moeten rijden!

Greetz!![/quote

welke motor komt erin?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                                Vandaag in Aalst (aan het einde van de Kattestraat) een zwarte gezien Blijft een knap ding ahja...
                                Toevallig toch niemand van hier?
                                Kameraad van mij heeft wel ene int zwart. 1400 naft. Was nmrl de eerste hier in omstreken want twas een demowagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjerno Bekijk Berichten
                                  Eindelijk goed nieuws gekregen!!!

Greetz!!
                                  @Tjerno

Das zeker goe nieuws!! Kep vorige week ook bericht gekregen dat hem in week 24 gebouwd wordt. Dus ook begin juli ergens zal ik ook eindelijk kunne cruise , zal eerder half juli zijn gezien de aanpassingen.
                                  En zit ook bij de gelukkige voor het model 2010..... mag wel na zolang wachten!!

Grtz

Comment

• Ik ben vandaag terug geweest naar mijn dealer omdat de schroeven van de pompjes van de kofferdeksel al aan het roesten waren.
                                    Dit schijnt dus een gekend probleem te zijn en ik moet volgende week terug gaan om ze te laten vervangen.
                                    De Scirocco's die momenteel gebouwd worden hebben dit probleem al niet meer.

Comment

• Voor alle duidelijkheid: het is niet D'Ieteren die kiest voor geen "fiscaal vriendelijkere" versies op de markt te brengen in België. Denken jullie echt dat zij hun eigen ruiten gaan ingooien? Het is Volkswagen AG dat een bepaalde afzet vereist voordat zo'n versie er eventueel komt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PheniX Bekijk Berichten
                                        @Tjerno

Das zeker goe nieuws!! Kep vorige week ook bericht gekregen dat hem in week 24 gebouwd wordt. Dus ook begin juli ergens zal ik ook eindelijk kunne cruise , zal eerder half juli zijn gezien de aanpassingen.
                                        En zit ook bij de gelukkige voor het model 2010..... mag wel na zolang wachten!!

Grtz
                                        ik heb ook nieuws gekregen hij zal week 25 gebouwd worden en zal dan twee weken later bij de dealer staan.LATE LEVERING WAS DOOR DE INTERLAGOS VELGEN,die ik nu al doorverkocht heb daar velen met die velgen gaan rijden.dan nog de kit van caractere erop en ik kan rijden.allee er komt bij velen schot in de zaak das goed.Als hij klaar is zal ik wa fotos op dit forum zetten.mvg verfaillie pascal

Comment

• Ik heb ook nog altijd week 25. Tbegint te kriebelen zenne nu. Interlagos velgen staan er wel enorm goed onder zenne. Velen nemen ze maar zo zot veel Scirocco's hebbek nu nog nie zien rijden...

Comment

Working...
                                          X