Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Prachtige wagen, proficiat

En die xenons

Maar waarom hangt die sleepoog al aan je wagen??

Grtz.
    Nick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ac.88 Bekijk Berichten
      Nee niet daarom, auto wordt niet gebruikt als demo. Staat niet eens in de showroom, staat in de kelder vd garage. De auto moet nog betaald worden en daarna kenteken aanvragen enz...en dat kan ff duren, vandaar
      mja als mijn wagen eindelijk in de garage stond heeft het welgeteld 2dagen geduurd en hij was er weer buiten. wagen kwam van trailer en mocht direct gewassen worden, want de dag nadien stond ik daar al met de nieuwe nummerplaten.

maar hij oogt knap. heb je ook foto's van het interieur
      contrasterende kleurtjes zijn
      wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
        Prachtige wagen, proficiat

En die xenons

Maar waarom hangt die sleepoog al aan je wagen??

Grtz.
        Nick
        Dat vraag ik me ook af van die sleepoog.
        Toen mijn Scirocco in december net was binnengekomen bij de dealer.
        Toen zag ik ook die sleepoog voorraan toen de auto buiten stond.
        De auto's worden toch gewoon op en van de vrachtwagen gereden?
        Want toen ik hem ging halen stond er al 14 km op de teller.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MarcL Bekijk Berichten
          of ze hem nu slepen of zelf rijden, de teller telt altijd hé.
          en die 14km is alle afstanden bij elkaar van het van de band rollen tot de parking en zo op het transport en het binnenrijden in de garage. sleepoog is volgens mij een extra bevestigingspunt om hem veilig te verankeren op de vrachtwagen zelf.
          wimoptiek.be op

Comment

Serieuze vrachtwagen moet dat geweest zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ac.88 Bekijk Berichten
              Vandaag gaan kijken

Knap Nu nog xenon-match mistlichtjes plaatsen

Comment

• Nog geen foto's van het interieur. Ik heb er ook maar ff in gezeten. Zodra ik de auto in mn bezit heb zal ik es een fotoverslag oid maken en een topic aanmaken.

Voor de rest bedankt allemaal

Comment

• Damn, super knap met die xenons!

Ik beklaag mij al dat ik deze optie niet heb genomen, maar kom, men kan niet alles hebben in het leven.

Ben wel van plan om de lampen in de lichten wat te "tweaken" en er andere in te plaatsen die een meer "witter" licht geven dan de standaard lampen.

Heb de types al op het net gevonden, voor een goeie 150 euro verander je alles, zowel in als exterieur...en ben je toch van die gele kleur verlost...:-)

Greetz!

Comment

• Knap! Congratz!

Vraagje: hoeveel korting heb je daarop gekregen?
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Iemand nog gehoord hoe lang het wachten is op een bestelde Scirocco?
                      Want blijkbaar gaat het van kwaad naar erger!
                      En dat zowel voor degenen die hun Scirocco vorig jaar bestelden als voor hen die hem nu bestellen. Wachten tot na de zomer?!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartrjan Bekijk Berichten
                        Iemand nog gehoord hoe lang het wachten is op een bestelde Scirocco?
                        Want blijkbaar gaat het van kwaad naar erger!
                        En dat zowel voor degenen die hun Scirocco vorig jaar bestelden als voor hen die hem nu bestellen. Wachten tot na de zomer?!
                        Ik was afgelopen woensdag effe bij mijn vw dealer langs geweest.
                        En de verkoper vroeg me of ik tevreden was van mijn Scirocco....enz
                        Hij zei: Wees maar blij dat ge uwe al hebt, want wie nu ene bestelt heeft hem pas augustus.
                        Dus dat is nu 6 maanden wachten, ik heb maar 3 maanden moeten wachten.

Comment

• Hoi MarcL,

Dan sloeg je dealer idd de nagel op de kop.
                          Ik was gisteren nog even in de garage om te vragen naar nieuws ivm vertraagde leveringen. En van mijn bestelde auto (begin november) is er nog steeds geen zekerheid omtrent de productieweek. Heel die ongemakken komen door bepaalde bestelde accessoires. Bij mij het panoramadak waarschijnlijk.
                          En ja: als je hem nu bestelt is het pas levering in augustus. Ongelooflijk niet?!
                          Vooral omdat in het nieuws was dat in Europa 28% minder auto's verkocht zijn in januari.
                          Maar VW heeft zijn zaken niet meer op orde. En dat schept heel veel teleurstelling bij (potentiële) klanten.
                          Trouwens MarcL, ben je tevreden over je auto want ik lees vooral op Duitse fora dat er toch wat kinderziektes zijn zoals rammelende deuren of wielen, slecht afgewerkte dakbekleding (komt los), roestige schroeven in de koffer, een moeilijke veiligheidsgordel die niet ingesteld kan worden, veel lawaai op de autosnelweg ( hogere snelheden) ..... ?

Comment

• Echt problemen heb ik tot op heden nog niet ondervonden.
                            Moet wel zeggen dat er soms iets rammelt aan de koffer als de weg hobbelig is.
                            Ik ben er wel nog niet achter of het de koffer zelf is, of iets dat bij het reservewiel rammelt.
                            Ondertussen heb ik 1100 km gereden en heb vooraan al wat zichtbare steenslag op de capeau
                            Het lijkt alsof de laklaag niet erg dik is, kan dit?
                            Want op mijn oude Golf IV van 8 jaar leek de laklaag tegen meer te kunnen.
                            Vind ook dat het plaatmateriaal van de Scirocco niet zo dik is dan bij mijn Golf IV het geval was.
                            6 maanden wachten is inderdaad lang en zeker als je nog geen zekerheid hebt.
                            Gelukkig heb ik maar 3 maanden moeten wachten en alles is verlopen zoals beloofd.
                            En de produktieweek die na een tijdje bekent was is ook niet meer gewijzigd geweest.
                            Last edited by ; 14/02/2009, 13:32.

Comment

• Heb mijne deze week besteld en zou normaal in augustus geleverd worden maar door de interlagos velgen zal het 2 maanden langer duren oktober dus

Comment

• Andere velgen kiezen en achteraf een setje Interlagos op de kop tikken op eBay Duitsland is een optie.
                                Grote kans dat het minder kost.
                                Shop by department, purchase cars, fashion apparel, collectibles, sporting goods, cameras, baby items, and everything else on eBay, the world's online marketplace

Comment

Echt problemen heb ik tot op heden nog niet ondervonden.
                                  Moet wel zeggen dat er soms iets rammelt aan de koffer als de weg hobbelig is.
                                  Ik ben er wel nog niet achter of het de koffer zelf is, of iets dat bij het reservewiel rammelt.
                                  Ondertussen heb ik 1100 km gereden en heb vooraan al wat zichtbare steenslag op de capeau
                                  Het lijkt alsof de laklaag niet erg dik is, kan dit?
                                  Want op mijn oude Golf IV van 8 jaar leek de laklaag tegen meer te kunnen.
                                  Vind ook dat het plaatmateriaal van de Scirocco niet zo dik is dan bij mijn Golf IV het geval was.
                                  6 maanden wachten is inderdaad lang en zeker als je nog geen zekerheid hebt.
                                  Gelukkig heb ik maar 3 maanden moeten wachten en alles is verlopen zoals beloofd.
                                  En de produktieweek die na een tijdje bekent was is ook niet meer gewijzigd geweest.

Bedankt voor de gevraagde info.
                                  Op de NL-fora is er ne gast die ook problemen heeft met die rammelendeof krakende achterkant bij hobbelige wegen ( helaas zijn dat er in België veel tegenwoordig ).
                                  Hij mag donderdag dat in de garage laten bijstellen. Dus best maandag even je garage bellen.
                                  Ik heb eigenlijk nog niet gelet op de dikte van de carrosserie. Ik voelde tijdens de testrit wel dat het ook zware deuren zijn en dat ben ik gewoon van VW en mijn Audi.
                                  Dan zal het metaal toch niet zo dun zijn.
                                  Mss ligt het aan het ontwerp van de voorkant dat je meer steenslag krijgt.
                                  Maar het hangt mss ook van de kleur af.
                                  Want bij sommige kleuren zie je dat meer dan bij andere.
                                  En helaas zitten de vernielde (winter)wegen daar ook voor iets (veel!!) tussen dit jaar.
                                  Heb je al zo'n bijwerk-stiftje? Gelukkig roesten de moderne auto's niet meer dankzij de verzinkte carrosserie. Nog veel succes!

Comment

• De deuren voelen inderdaad zwaar aan.
                                    Maar als ik bijvoorbeeld de motorkap poets en wat druk uitoefen dan voel ik de plaat van de motorkap dus indrukken en bij het loslaten uitspringen op bepaalde plekken.
                                    Daardoor lijkt het mij, dat het dunner is dan bij de Golf IV.
                                    Dan ga ik binnenkort ook eens terug langs bij mijn dealer om naar de koffer te laten kijken.
                                    Want bij de minste hobbel rammelt er dus iets aan de koffer.
                                    Eerst dacht ik dat het de 2 sleepogen waren die bij het reservewiel lagen, maar heb die er eens uitgenomen maar het gerammel blijft.

Hier zijn 3 foto's van mijn Scirocco:

Comment

• zalig karretje

Comment

De deuren voelen inderdaad zwaar aan.
                                        Maar als ik bijvoorbeeld de motorkap poets en wat druk uitoefen dan voel ik de plaat van de motorkap dus indrukken en bij het loslaten uitspringen op bepaalde plekken.
                                        Daardoor lijkt het mij, dat het dunner is dan bij de Golf IV.
                                        Dan ga ik binnenkort ook eens terug langs bij mijn dealer om naar de koffer te laten kijken.
                                        Want bij de minste hobbel rammelt er dus iets aan de koffer.
                                        Eerst dacht ik dat het de 2 sleepogen waren die bij het reservewiel lagen, maar heb die er eens uitgenomen maar het gerammel blijft.

Hier zijn 3 foto's van mijn Scirocco:

Prachtig speelgoed!!
                                        Ik heb dezelfde kleur maar dan diesel, met dat fameuze panodak ( dat op zich laat wachten), truffelleer, parkeerhulp in radio geïntegreerd. En ik vreed dat dit alles ook de levering vertraagt
                                        Dat van die motorkap klinkt niet echt solide neen!
                                        En voor dat gerammel moet je idd zo vlug mogelijk je garage contacteren.

Comment

• reden vertraging levering van de Scirocco

Hier informatie heet van de naald dankzij onze Nederlandse collegas.
                                          De productie ligt stil op de volgende dagen: 16, 23, 25, 26 en 27 februari en 13, 16, 27 en 30 maart.
                                          De aanpassingswerken (twee productielijnen worden samengevoegd) vinden plaats gedurende de maand april; gedurende die tijd worden er ook geen auto's geproduceerd.

Comment

Working...
                                          X