Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Volgens eerste tests rijdt 'ie schitterend. Beste FWD in die klasse tot nu toe. Belooft!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
      Die komt er niet meer in, Golf VI betekend het einde van de VR6 in de Golf.
      Ook de nieuwe Scirocco krijgt geen VR6 motor.

Hans.
      In AMS beweren ze 't tegendeel (althans voor de Golf, niet voor de Scirocco), namelijk dat de 3.6 weldegelijk in de Golf VI beschikbaar wordt, in het R-model.

Dus als de Golf die krijgt, dan misschien toch de Scirocco?

Maar AMS heeft 't wel vaker verkeerd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        In AMS beweren ze 't tegendeel
        AMS beweerd wel meer, tot voor kort zou volgens AMS de nieuwe S4 de S5 V8 krijgen.
        En als volkswagen het tegendeel zegt dan mag je zelf een keus maken wie te geloven.
        De Audi TT-S bewijst dat een zware VR6 meer kwaad den goed doet in een betrekkelijk kleine auto.
        En dan maakt het niet uit of het een Golf, Scirocco, A3, TT, enz is.

Hans.

Comment

• Ja, zei ik al : ik neem AMS géénszins als "meest betrouwbare bron", wel integendeel. 't Is jammer, een V6 blijft toch zoveel meer hebben dan gelijk welke vierpitter.

Ik zou vandaag ten allen tijde een TT 3.2 of een A3 3.2 verkiezen boven een TT-S of een S3. En het verschil in sportiviteit, indien gelijkelijk uitgerust, zal m.i. zeer klein zijn, misschien zelfs onbestaande. De TT-S wordt in redelijk wat tests immers quasi hetzelfde verweten als de TT met de V6.

En hoeveel zwaarder is de V6-motor dan de 2.0T-motor? Dat zal geen 50kg zijn, me dunkt. Dus een TT 3.2 met Tomski aan het stuur zal lichter zijn dan een TTS-S met mezelf aan 't stuur.

Comment

• R krijgt de 5-cilinder normaal...VW wil hem licht houden, dus is de VR6 of gelijk wa anders me 6 cilinders geen optie...komt uit n Nederlands boekske...

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Staat 'm al bij de dealers?

Comment

• Wat een vet ding! Lang geleden dat ik een VW nog zo knap vond.

Ah ja de CC mag er nu ook al bij!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                            Met die velgen.
                            Dat rood staat hem ook wel, al zou ik wellicht voor een andere tint opteren.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• zo is hij echt ontzettend knap ja. Echt heel lang geleden dat ik nog es een vw knap vond. Deze zou ik meteen kopen als hij deftig rijdt, rood met open dakje en 2.0tfsi. Misschien een 2e hands als ik afgestudeerd ben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                zo is hij echt ontzettend knap ja. Echt heel lang geleden dat ik nog es een vw knap vond. Deze zou ik meteen kopen als hij deftig rijdt, rood met open dakje en 2.0tfsi. Misschien een 2e hands als ik afgestudeerd ben.
                                Volgens de tests zou hij echt wel heel deftig rijden. Leuk in bochten en leuke motoren.
                                Ik wil er ook wel eentje 2e hands binnnen een paar jaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                  Wat een vet ding! Lang geleden dat ik een VW nog zo knap vond.

Ah ja de CC mag er nu ook al bij!

Ik ga er zo snel mogelijk ook naar kijken bij de dealer

Is dit min of meer een vergelijkbaar model voor de Astra GTC?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                                    Dat zwart op dat dak vind ik toch niet echt geslaagd hoor
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                                      Is dit min of meer een vergelijkbaar model voor de Astra GTC?
                                      Ik vind toch van niet.. de Scirocco komt er bvb niet in kleine (1.4tdi-1.3cdti) dieseluitvoering ofzo, enkel met potentere motoren.

Opel komt wel met een concurrent voor deze Scirocco heb ik onlangs gelezen, maar dat is nog niet voor meteen.
                                      Last edited by Bart_6; 16/08/2008, 17:32.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                        Dat zwart op dat dak vind ik toch niet echt geslaagd hoor
                                        Dat is een panoramisch dak hé, dat is niet gewoon zwart gespoten ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                          Dat is een panoramisch dak hé, dat is niet gewoon zwart gespoten ..

ik vind dat net proper!
                                          knappe wagen!

Comment

Working...
                                          X