Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb zelfs gehoord dat je die auto's daarna gewoon bij de dealer om de hoek kan gaan bekijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
      Ik heb zelfs gehoord dat je die auto's daarna gewoon bij de dealer om de hoek kan gaan bekijken
      Passate CC hebben de meeste dealers als dacht ik, Scirroco niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
        Maar dan verkies ik nog steeds een 2.0 TFSI qua geluid. Maar hey, ieder zijn goesting Maar dan moet Tommie ook niet verlangen da ik naar hem ga luisteren
        In the end heb ik wel een Scirocco en jij niet.

Comment

• en ik een Porsche 912

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
            en ik een Porsche 912
            Pfff, ik koop me binnenkort nog wel een 914/6 bij.

Comment

• Je bent dus echt een Volkswagenliefhebber

Comment

• Zo is dat.

Comment

En die diesel gaat wel goed klinken of wat?
                  Neen, maar in mijn ogen ook niet slechter dan een viercilinder benzine...
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• en snel

In alle betekenissen van het woord

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                      Neen, maar in mijn ogen ook niet slechter dan een viercilinder benzine...
                      gewoon standaard 4 cilinder benzine : http://s113.photobucket.com/albums/n...0042007026.flv
                      Klinkt toch pakken beter dan een 2.0tdi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                        gewoon standaard 4 cilinder benzine : http://s113.photobucket.com/albums/n...0042007026.flv
                        Klinkt toch pakken beter dan een 2.0tdi.
                        zeker en vast

Comment

• Het geluid aan de buitenzijde van de wagen interesseert me minder. Aan de binnenzijde kan je niet zeggen dat een viercilinder diesel nog slecht klinkt. Jullie halen hier nu een BMW aan. Ik vind het geluid van een 118d/120d echt niet lelijk.

Als je dan ook nog eens gaat kijken naar de budgettaire voordelen van een diesel, dan is m'n keuze snel gemaakt
                          OO 00 OO

Comment

"permitteren"

Een diesel is meestal aardig wat duurder in aankoop en onderhoud, en qua prijzen aan de pomp scheelt het niet veel meer. Ok, wat meer verbruik bij een benzine, maar dan nog ..
                            Allez, dat is goed nieuws, dan mag ik voor mijn volgende leasingwagen gaan shoppen bij benzines

Comment

Het geluid aan de buitenzijde van de wagen interesseert me minder. Aan de binnenzijde kan je niet zeggen dat een viercilinder diesel nog slecht klinkt. Jullie halen hier nu een BMW aan. Ik vind het geluid van een 118d/120d echt niet lelijk.

Als je dan ook nog eens gaat kijken naar de budgettaire voordelen van een diesel, dan is m'n keuze snel gemaakt
                              Geluid langs binnen http://s113.photobucket.com/albums/n...6102007069.flv ,onze 320d klinkt toch langs geen kanten zo .
                              Ik heb toch nog steeds liever een benzine zelfs met de extra kosten bijgenomen.

Comment

"permitteren"

Een diesel is meestal aardig wat duurder in aankoop en onderhoud, en qua prijzen aan de pomp scheelt het niet veel meer. Ok, wat meer verbruik bij een benzine, maar dan nog ..
                                Dat meerverbruik valt ook goed mee,ik ken mensen die meer verbruikte met hun 118d dan ik met m'n 120i.

Comment

Het geluid aan de buitenzijde van de wagen interesseert me minder. Aan de binnenzijde kan je niet zeggen dat een viercilinder diesel nog slecht klinkt. Jullie halen hier nu een BMW aan. Ik vind het geluid van een 118d/120d echt niet lelijk.
                                  Ik wel ... ik dacht aan de volgende 320d (ge weet wel : als ...), om als optie een open dakje te nemen, maar die motor klinkt zo rauw, dat het woord "genieten" niet past bij de ervaring. En als je de motor niet meer hoort, rijdt je 120 in zesde, en dan zou ik men dakje dicht doen

Comment

• Tja, hier kan je eindeloos over discussiëren. Ik vind een viercilinder benzine qua geluid niet speciaal genoeg. Ook is het motorkarakter anders. Door het hoge koppel kom je in het dagdagelijkse verkeer sneller vooruit met een stevige TDI dan met zo'n benzine. Het gevoel qua prestaties is bij een diesel groter dan bij een benzine als ze evenveel pk's hebben.

Elke benzine die meer dan 4 cilinders heeft komt bij mij wel in aanmerking. Pas dan wordt het geluid beter dan bij eender welke diesel. Ik denk dan aan de VR6 van VW of aan een BMW 130i om in deze categorie van wagens te blijven...
                                    OO 00 OO

Comment

• Een 2.0 TFSI heeft anders ook aardig wat koppel, plus je kan lekker in toeren gaan

Comment

• Geef mij maar een 1.4 TFSi 160Pk met de DSG 7 Versn.

En met opties nl:
                                        Pack Technology
                                        Bandenspanningscontrole
                                        Multifunctionele Stuur in leder TIP/DSG
                                        Metaalkleur Berylium grijs of Deep black (pareleffect) of Kastanje bruin .
                                        Stof-Alcantara " Catch Titaanzwart " + pack design

Prijs 28032.81€
                                        - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                                        - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Ik vind het een superknappe auto, maar het enige wat me eraan stoort is het dashboard. Ik vind het een mottig saai dashboard. In de Eos past het niet, en in deze Scirocco zeker niet. Het past niet bij de auto vind ik. Het mag wel wat spannender zijn.

Comment

Working...
                                          X