Ik heb zelfs gehoord dat je die auto's daarna gewoon bij de dealer om de hoek kan gaan bekijken
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Scirocco
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenIk heb zelfs gehoord dat je die auto's daarna gewoon bij de dealer om de hoek kan gaan bekijken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenMaar dan verkies ik nog steeds een 2.0 TFSI qua geluid. Maar hey, ieder zijn goestingMaar dan moet Tommie ook niet verlangen da ik naar hem ga luisteren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichtenen ik een Porsche 912
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenEn die diesel gaat wel goed klinken of wat?OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenNeen, maar in mijn ogen ook niet slechter dan een viercilinder benzine...
Klinkt toch pakken beter dan een 2.0tdi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtengewoon standaard 4 cilinder benzine : http://s113.photobucket.com/albums/n...0042007026.flv
Klinkt toch pakken beter dan een 2.0tdi.
Comment
-
Het geluid aan de buitenzijde van de wagen interesseert me minder. Aan de binnenzijde kan je niet zeggen dat een viercilinder diesel nog slecht klinkt. Jullie halen hier nu een BMW aan. Ik vind het geluid van een 118d/120d echt niet lelijk.
Als je dan ook nog eens gaat kijken naar de budgettaire voordelen van een diesel, dan is m'n keuze snel gemaaktOO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten"permitteren"
Een diesel is meestal aardig wat duurder in aankoop en onderhoud, en qua prijzen aan de pomp scheelt het niet veel meer. Ok, wat meer verbruik bij een benzine, maar dan nog ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHet geluid aan de buitenzijde van de wagen interesseert me minder. Aan de binnenzijde kan je niet zeggen dat een viercilinder diesel nog slecht klinkt. Jullie halen hier nu een BMW aan. Ik vind het geluid van een 118d/120d echt niet lelijk.
Als je dan ook nog eens gaat kijken naar de budgettaire voordelen van een diesel, dan is m'n keuze snel gemaakt.
Ik heb toch nog steeds liever een benzine zelfs met de extra kosten bijgenomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten"permitteren"
Een diesel is meestal aardig wat duurder in aankoop en onderhoud, en qua prijzen aan de pomp scheelt het niet veel meer. Ok, wat meer verbruik bij een benzine, maar dan nog ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHet geluid aan de buitenzijde van de wagen interesseert me minder. Aan de binnenzijde kan je niet zeggen dat een viercilinder diesel nog slecht klinkt. Jullie halen hier nu een BMW aan. Ik vind het geluid van een 118d/120d echt niet lelijk.
Comment
-
Tja, hier kan je eindeloos over discussiëren. Ik vind een viercilinder benzine qua geluid niet speciaal genoeg. Ook is het motorkarakter anders. Door het hoge koppel kom je in het dagdagelijkse verkeer sneller vooruit met een stevige TDI dan met zo'n benzine. Het gevoel qua prestaties is bij een diesel groter dan bij een benzine als ze evenveel pk's hebben.
Elke benzine die meer dan 4 cilinders heeft komt bij mij wel in aanmerking. Pas dan wordt het geluid beter dan bij eender welke diesel. Ik denk dan aan de VR6 van VW of aan een BMW 130i om in deze categorie van wagens te blijven...OO 00 OO
Comment
-
Geef mij maar een 1.4 TFSi 160Pk met de DSG 7 Versn.
En met opties nl:
Pack Technology
Bandenspanningscontrole
Multifunctionele Stuur in leder TIP/DSG
Metaalkleur Berylium grijs of Deep black (pareleffect) of Kastanje bruin .
Stof-Alcantara " Catch Titaanzwart " + pack design
Prijs 28032.81€- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
Comment