Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
    Met Full option, alle opties van de configurator kwam ik nog maar aan 36.000 euro voor dien 160 pk, das inderdaad een mooie prijs vind ik!
    Voor de DSG zal er nog wel iets bij komen, want die was nog niet beschikbaar op de configurator.
    Heb nu is de configuratie in de Belgischie configurator gedaan, en voor de 1.4 160pk full option (met DSG-7) betaal je 40.515,48 euro!
    Net iets meer dan in Duitsland dus.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Kan je dan niet beter een TT kopen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        Kan je dan niet beter een TT kopen?
        Enkel als ge coiffeur zijt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
          Kan je dan niet beter een TT kopen?
          Toch liever een Scirocco zunne!
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Toch liever een Scirocco zunne!
            Interieur van de TT ziet er anders toch wel wa beter uit imho

Comment

Heb nu is de configuratie in de Belgischie configurator gedaan, en voor de 1.4 160pk full option (met DSG-7) betaal je 40.515,48 euro!
              Net iets meer dan in Duitsland dus.

WAT ?!?!?

Ik had net in de nieuwe AG een artikel erover gelezen, maar er stonden geen prijzen bij. Ik was van plan eens te kijken, want vond het wel een tof bakske. Ik had iets in de orde van de opel Tigra verwacht.......... ja mijn gat.

Comment

• Lol, in de orde van een Opel Tigra Dat had je nu toch wel zelf al kunnen bedenken dat dat niet zo ging zijn hé

Comment

• Bon, zelf efkes met de configurator gespeeld, en ik kwam voor een 1.4 met wat opties op 29000 uit. Een Tigra komt vanaf 21000 catalogusprijs, en met wat opties kom ik voor de 90pk ook al op 22500 uit... Die 40.000 is duidelijk bovenaan de ladder...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                    Lol, in de orde van een Opel Tigra Dat had je nu toch wel zelf al kunnen bedenken dat dat niet zo ging zijn hé
                    Allez zeg, een gerecycleerd onderstel, dashboard uit de EOS,... is er buiten het design iets nieuws aan die auto? De prijs lijkt me dan toch vooral voor het design te zijn. Maar toegegeven, ik zou er zeker eens mee willen rijden. 130 pk uit een 1.4... fantastisch toch.

Comment

• Ik weet nu niet hoeveel een Tigra kost, maar de Scirocco wordt (als ik mij niet vergis) boven de Golf geplaatst. Dat zegt normaal genoeg. Al kan ik fout zijn

Comment

• ik vind deze wagen dus echt mega knap!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dodo Bekijk Berichten
                            Allez zeg, een gerecycleerd onderstel, dashboard uit de EOS,... is er buiten het design iets nieuws aan die auto? De prijs lijkt me dan toch vooral voor het design te zijn. Maar toegegeven, ik zou er zeker eens mee willen rijden. 130 pk uit een 1.4... fantastisch toch.
                            tigra heeft het onderstel van de vorige generatie corsa. inclusief het volledige dashboard.

golf is nog net een segment hoger...

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                Ik weet nu niet hoeveel een Tigra kost, maar de Scirocco wordt (als ik mij niet vergis) boven de Golf geplaatst. Dat zegt normaal genoeg. Al kan ik fout zijn
                                ik denk ernaast ipv erboven...hij is momenteel enkel nog maar in de zwaarste motoruitvoeringen te krijgen.

De sirocco met 2liter FSI kost ongeveer evenveel als een GTI met exact dezelfde motor.

Comment

• Met de komst van de Scirocco wordt een A3 toch echt wel een beetje kansloos. (althans voor mij toch)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                    Met de komst van de Scirocco wordt een A3 toch echt wel een beetje kansloos. (althans voor mij toch)
                                    ik heb de A3 altijd al kansloos gevonden

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
                                        ik heb de A3 altijd al kansloos gevonden
                                        Nee, vind ik niet.
                                        De mooiste A3 vind ik wel nog steeds het type zonder SFG.
                                        Bovendien is het interieur van een Audi A3 van hoog niveau, hoger dan de Scirocco, welk erg duidelijk een verdedeld Golf-interieur is.
                                        Niks mis mee maar de A3 doet wel beter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                          Nee, vind ik niet.
                                          De mooiste A3 vind ik wel nog steeds het type zonder SFG.
                                          Bovendien is het interieur van een Audi A3 van hoog niveau, hoger dan de Scirocco, welk erg duidelijk een verdedeld Golf-interieur is.
                                          Niks mis mee maar de A3 doet wel beter.
                                          Feit... maar ik vind de lijnen van een A3 al vanaf het begin ontzagwekkend saai niet normaal...

maar dat is ieder z'n smaak... Over het interieur heb je dan wel weer gelijk

Comment

Working...
                                          X