Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    De 2.0 TDI 170 is een parel van een motor.
    In welk opzicht? Er zijn anders wel genoeg klachten over.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Prachtig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
            Ziet er ook in het zilver knap uit Vind wel die sensoren niet mooi op de achterbumper

Al goed dat die lelijke ringetjes rond de parkeersensoren niet op de productiemodellen staan (die zwarte hierboven ergens had er geen).

Ben echt stapelgek van deze auto. Zoals velen hier dat ook al zijn blijkbaar...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
              Begin mijn mening te herzien ... front lijkt me toch wel best de moeite zo:
              Damn

Echt knappe sportieve lijn, zie ik perfect zitten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
                In welk opzicht? Er zijn anders wel genoeg klachten over.
                Wist ik niet.

Ik heb 't over z'n karakter. Dus kracht, lineariteit (voor een potente TDI te zijn tenminste), souplesse, verbruik ... en als je daar bij een 4-pitter diesel überhaupt al van kan spreken : loopcultuur.

Welke klachten zijn er over die motor, dan?

Comment

Was er van de '1 3-deurs op 't moment dat ik moest bestellen géén LSE geweest, en ware de Scirocco 2.0 TDI170 met DSG en redelijk wat opties (leder, xenon, 18", HiFi, ...) zeker niet duurder dan een 120d 3-deurs met redelijk wat opties, én toen al beschikbaar ... dan had deze auto best wel veel kans gemaakt.
                  èn had mijn tante kloten, dan was het mijn nonkel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                    èn had mijn tante kloten, dan was het mijn nonkel
                    Hey, aan haar snor te zien doet ze toch verdomme goed haar best.

Comment

• Dit wordt een knappe kar... kan er jammer genoeg niet veel mee doen wegens te klein.

Comment

Wist ik niet.

Ik heb 't over z'n karakter. Dus kracht, lineariteit (voor een potente TDI te zijn tenminste), souplesse, verbruik ... en als je daar bij een 4-pitter diesel überhaupt al van kan spreken : loopcultuur.

Welke klachten zijn er over die motor, dan?
                        zou ik ook wel eens willen weten...
                        zijn we trouwens bezig over de oude 2.0 170 (met PD) of de nieuwe ?
                        4 rings driver

Comment

• ik ben ook helemaal gek van deze wagen

VW maakt echt mooie wagens nu, zeer emotioneel getekend

komt er nog een snellere versie dan de 2.0 TSFI? R36 ofzo?

Comment

• Fak, zo een blauwe R36 met aan iedere kant een kachelpijp -> hammergeil!

Comment

Comment

Comment

• Comment

• die kont, daar is toch iets serieus mis mee zunne
                                    lijkt voor mij persoonlijk ook nogal veel op de oude Mitsu Colt...

Comment

• Ok, die laatste mag je mij geven met DSG, en dan droppen.

Dat interieur, die achterstoelen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimster Bekijk Berichten
                                        lijkt voor mij persoonlijk ook nogal veel op de oude Mitsu Colt...
                                        Und dann?

Comment

• Interieur lijkt sterk op de alfa 147 GTA qua stoelen. Dat vind ik niet erg, want dat zijn sublieme stoelen. Alleen zal het leer wel van mindere kwaliteit zijn dan het Italiaanse.

Het blijft een androgeen model. Samenraapsel van volvo, mitsu, toy, subaru en je bekomt deze wagen.

Wat gaat het verschil zijn met een golf V gti qua koperspubliek?

Comment

Working...
                                          X