Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Scirocco
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenZiet er ook in het zilver knap uitVind wel die sensoren niet mooi op de achterbumper
Ben echt stapelgek van deze auto. Zoals velen hier dat ook al zijn blijkbaar...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenBegin mijn mening te herzien ... front lijkt me toch wel best de moeite zo:
Echt knappe sportieve lijn, zie ik perfect zitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk BerichtenIn welk opzicht? Er zijn anders wel genoeg klachten over.Wist ik niet.
Ik heb 't over z'n karakter. Dus kracht, lineariteit (voor een potente TDI te zijn tenminste), souplesse, verbruik ... en als je daar bij een 4-pitter diesel überhaupt al van kan spreken : loopcultuur.
Welke klachten zijn er over die motor, dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWas er van de '1 3-deurs op 't moment dat ik moest bestellen géén LSE geweest, en ware de Scirocco 2.0 TDI170 met DSG en redelijk wat opties (leder, xenon, 18", HiFi, ...) zeker niet duurder dan een 120d 3-deurs met redelijk wat opties, én toen al beschikbaar ... dan had deze auto best wel veel kans gemaakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenèn had mijn tante kloten, dan was het mijn nonkel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWist ik niet.
Ik heb 't over z'n karakter. Dus kracht, lineariteit (voor een potente TDI te zijn tenminste), souplesse, verbruik ... en als je daar bij een 4-pitter diesel überhaupt al van kan spreken : loopcultuur.
Welke klachten zijn er over die motor, dan?
zijn we trouwens bezig over de oude 2.0 170 (met PD) of de nieuwe ?4 rings driver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimster Bekijk Berichtenlijkt voor mij persoonlijk ook nogal veel op de oude Mitsu Colt...
Comment
-
Interieur lijkt sterk op de alfa 147 GTA qua stoelen. Dat vind ik niet erg, want dat zijn sublieme stoelen. Alleen zal het leer wel van mindere kwaliteit zijn dan het Italiaanse.
Het blijft een androgeen model. Samenraapsel van volvo, mitsu, toy, subaru en je bekomt deze wagen.
Wat gaat het verschil zijn met een golf V gti qua koperspubliek?
Comment
Comment