Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik zou de keuze kunnen begrijpen (het is dan ook een verdomd knap bakske) en het zal wss wel fun zijn om te rijden, maar om daarvoor uw A3 SB te laten staan .. Al rijd je dan wel met iets nieuw natuurlijk.
Klopt. Maar toch... En mijn ouders zouden mij iets doen als ik daarmee afkom Maar ik ga toch eens een prijs laten maken als de Scirocco in de showroom staat...
eindelijk weer een VW die niet saai oogt; Integendeel zelfs. Ook leuk dat ze bij het interieur weer aanknopen bij de Corrado die achteraan ook twee afzonderlijke (kuip)stoelen had. Bij het dashboard was het ontwikkelingsbudget blijkbaar opgesoupeerd. Maar allez, daarvoor zijn er dan weer blitse deurgrepen...
eindelijk weer een VW die niet saai oogt; Integendeel zelfs. Ook leuk dat ze bij het interieur weer aanknopen bij de Corrado die achteraan ook twee afzonderlijke (kuip)stoelen had. Bij het dashboard was het ontwikkelingsbudget blijkbaar opgesoupeerd. Maar allez, daarvoor zijn er dan weer blitse deurgrepen...
het oude interieur toch, mijn versie ('93) al niet meer
None the less, hoe langer hoe verliefder ik op deze bak wordt
Extra motivatie om eindelijk mijn rij-examen te gaan doen: testritje met de scirocco
vanuit een bepaalde hoek heeft ie zelfs iets Latijns, iets Bravo-achtigs. Wat met de huidige generatie geen slechte referentie is. Ik vinde de Scirocco wel knapper dan de Fiat, natuurlijk ook een ander subsegment.
In feite vind ik het wel jammer dat ze er niet meer een coupé van gemaakt hebben, zoals eind jaren '80 de ... Lap, normaal zou ik het zo zeggen, maar nu kom ik er even niet op.
In feite vind ik het wel jammer dat ze er niet meer een coupé van gemaakt hebben, zoals eind jaren '80 de ... Lap, normaal zou ik het zo zeggen, maar nu kom ik er even niet op.
Comment