Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Ik zou de keuze kunnen begrijpen (het is dan ook een verdomd knap bakske) en het zal wss wel fun zijn om te rijden, maar om daarvoor uw A3 SB te laten staan .. Al rijd je dan wel met iets nieuw natuurlijk.
    Klopt. Maar toch... En mijn ouders zouden mij iets doen als ik daarmee afkom Maar ik ga toch eens een prijs laten maken als de Scirocco in de showroom staat...
    Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Zeker doen, t'is een prachtige kar...

Comment

• Comment

• eindelijk weer een VW die niet saai oogt; Integendeel zelfs. Ook leuk dat ze bij het interieur weer aanknopen bij de Corrado die achteraan ook twee afzonderlijke (kuip)stoelen had. Bij het dashboard was het ontwikkelingsbudget blijkbaar opgesoupeerd. Maar allez, daarvoor zijn er dan weer blitse deurgrepen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rvdh Bekijk Berichten
            eindelijk weer een VW die niet saai oogt; Integendeel zelfs. Ook leuk dat ze bij het interieur weer aanknopen bij de Corrado die achteraan ook twee afzonderlijke (kuip)stoelen had. Bij het dashboard was het ontwikkelingsbudget blijkbaar opgesoupeerd. Maar allez, daarvoor zijn er dan weer blitse deurgrepen...
            het oude interieur toch, mijn versie ('93) al niet meer

None the less, hoe langer hoe verliefder ik op deze bak wordt
            Extra motivatie om eindelijk mijn rij-examen te gaan doen: testritje met de scirocco
            Last edited by ; 19/03/2008, 16:25.

Comment

• vanuit een bepaalde hoek heeft ie zelfs iets Latijns, iets Bravo-achtigs. Wat met de huidige generatie geen slechte referentie is. Ik vinde de Scirocco wel knapper dan de Fiat, natuurlijk ook een ander subsegment.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                Extra motivatie om eindelijk mijn rij-examen te gaan doen: testritje met de scirocco
                is al bekend wanneer de Scirocco in het straatbeeld verschijnt ?

Comment

is al bekend wanneer de Scirocco in het straatbeeld verschijnt ?
                  Had ergens gelezen Augustus 2008, maar in AG heb ik nu al 2 maal in de overzichtlijst zien staan Einde 2008 dus denk dat augustus wat vroeg zal zijn

Comment

• In feite vind ik het wel jammer dat ze er niet meer een coupé van gemaakt hebben, zoals eind jaren '80 de ... Lap, normaal zou ik het zo zeggen, maar nu kom ik er even niet op.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                      In feite vind ik het wel jammer dat ze er niet meer een coupé van gemaakt hebben, zoals eind jaren '80 de ... Lap, normaal zou ik het zo zeggen, maar nu kom ik er even niet op.

Je bedoelt de Corrado ?

Comment

• Zie post 204. Staat vlak hierboven.

Comment

Je bedoelt de Corrado ?
                          Yep.

En idd, het stond er boven, maar als ik alle posts in alle topics moet lezen ...
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik vind het echt maar niets. Die blauwe ziet er zelfs afschuwelijk uit!

Comment

• Scirocco R

Comment

• geen blitse foto's meer te bespeuren van deze prachtige wagen?

Comment

• Zwart

AutoWeek is het grootste auto portaal met het laatste...

Comment

• zo hoog op zijn poten, precies een SUV

Comment

• die zwarte vind ik al een pak minder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten

zo hoog op zijn poten, precies een SUV
                                        Jah ! Zo hoog ! Precies een MINI MkII !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
                                          Jah ! Zo hoog ! Precies een MINI MkII !

U heeft gelijk , droppen is een must!

Comment

Working...
                                          X