Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• [/QUOTE]

Deze is lekker
      MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Goohh ik begin te weten welke mijne volgende wordt perfect om den Astra op te volgen
        Zou die er komen in 2.0TDI 136pk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesjokke Bekijk Berichten

Deze is lekker
          Idd, prachtige kar

Ik moet in sommige standpunten nog wat wennen aan de achterkant, maar dit zal wel weggaan eenmaal ik hem in het echt gezien heb..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schupke Bekijk Berichten
            Wow!

Dit is wel knap ... voor mij trekt dat een beetje op de voorkant van de huidige Mustang. Hij ziet er enorm breed uit ...

Enkel dat VW symbool, zo een beetje verloren op de motorkap, vind ik minder. In een donker kleurtje (niet zwart) ziet ie er volgens mij nog beter uit

Comment

• Nooit gedacht dat ik ooit nog een VW zou kopen omdat ik geen enkele van de laatste modellen echt graag zie (tenzij Golf GTI). Maar met deze Scirocco kan daar zeker en vast verandering in komen. Knap werk van VW.
              2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
              2016 Audi A3 G-tron

Comment

• Vooral in't rood vind ik deze echt wel knap.
                De voorkant tot aan de deuren vind ik echt perfect, maar die actrekant is niet echt mijn ding!

Maar zo'n oude scirocco of corrado vind ik toch nog vele malen knapper dan dit.
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                  Oh ja?

Nog nooit gemerkt
                  Golf GTI, Civic Type-R, Integra Type-R, Mini Cooper S, .. etc

?

Comment

• Filmpje is niet van topkwaliteit, maar het geeft een idee.

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• 10 uur geleden stond 'k er nog live op te kijken. It is bloody beautiful!!! Leuke details, zoals de bobbeltjes bovenaan de kofferklep waaronder de kofferscharnieren lijken te huizen. Mooie lijn, zéér mooi zelfs, met gestrekte zijruiten, laag profiel, mooie wigvorm, en de auto is gelukkig ook lekker breed waardoor 'ie écht zeer potent oogt.

Simpelweg 'n prachtige auto, die Scirocco.

Ook binnenin klopt het. Oké, 't dashboard komt bijna ongewijzigd uit de Golf, en ook de materialen en afwerking is zo goed als identiek als in de Golf, en dat is dus zeker meer dan voldoende. Zithouding is goed tot zeer goed, en ik kon, raar maar waar, vrij makkelijk achter mezelf gaan zitten. De Scirocco is voor de achterpassagiers ruimer dan de BMW '1 3-deurs (z'n gedoodverfde concurrent, samen met de Opel Astra GTC misschien wat de meer basic modellen van de Scirocco betreft).

I like it!!!

En met die motoren (170pk 2.0 TDI, 2.0T FSI, ...) zeker te pruimen. Als 'ie nou ook nog 'es even leuk rijdt als de Golf GTI, dan denk ik dat zo goed als niemand RWD zal missen.

Comment

• is ie eigenlijk nog nergens te pre-configgen? (kleurtjes,velgen,etc) was dacht ik bij bv. de R8 toen wel het geval BMW 1 coupe dacht ik ook...

Comment

• De Scirocco is één van de meeste geslaagde auto's van de afgelopen jaar. Het design is zo lekker. Binnenin is het maar gewoon een VW maar dat is best ok.

Comment

• Eens navragen wat ik moet opleggen voor een Scirocco 2.0tdi 136 of 170 als ik de A3 inlever?
                            Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                              Eens navragen wat ik moet opleggen voor een Scirocco 2.0tdi 136 of 170 als ik de A3 inlever?
                              JA !

Scirocco gaat volgens mij ook beter zijn waarde houden dan je binnekort "oude" a3

Comment

Eens navragen wat ik moet opleggen voor een Scirocco 2.0tdi 136 of 170 als ik de A3 inlever?

Comment

• 1991 Audi S2 coupe
                                  2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• PRACHTIG

Comment

• Weg met die blinkende velgen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                        Ik denk dat ik het niet over mijn hart zou krijgen
                                        Volvo V60 D3 R-design

Comment

Ik denk dat ik het niet over mijn hart zou krijgen
                                          Ik zou de keuze kunnen begrijpen (het is dan ook een verdomd knap bakske) en het zal wss wel fun zijn om te rijden, maar om daarvoor uw A3 SB te laten staan .. Al rijd je dan wel met iets nieuw natuurlijk.

Comment

Working...
                                          X